Stran 1 od 1
r19, čok ("zaug")
Objavljeno: So nov 03, 2007 5:26 pm
Napisal/-a napi
Kako je pri 19 pogojen "zaug". Zej ko je bol mrzlo ko ga verglam in če pri tem ne pohodim gasa do konca ne kresne. Če že ravno v prvem poskusu ne uspe spravit v pogon motorja, v drugem poskusu kresne že ko samo obrnem kluč brez dodajanja plina. A je to normalno ali pa je kakšna napaka v kakšnem senzorju?

ops:
Parkrat se mi je že naredilo po kratki vožnji da je avto enostavno ugasnil, nato pa z veliko težavo vžge nazaj! Kot da bi v tistem trenutku zaprl zaug in ga ugasnil z ključem.
A je že mel kdo kdaj kakšne podobne simptome oz ve vsaj približno v čem je problem?
Objavljeno: So nov 03, 2007 6:48 pm
Napisal/-a dr.otkar
lahko bi napisal ali je zauh še na zajlo ali maš klasiko 1.4i motorja ???
senzor temperature motorja ?????
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 8:48 pm
Napisal/-a napi
pardon pozabu na podatke elektronski zaug
1,4 energy motor , tip motorja e7j.
A ma kdo mogoče vrednosti kakšne morajo biti vrednosti (upornost) senzorja pri temparaturah?
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 9:02 pm
Napisal/-a AgitatoR
Dvakrat pohodi gas potem pa zaverglaj.
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 9:06 pm
Napisal/-a im nobody
in ga zalij
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 9:36 pm
Napisal/-a phoebus
Nič ga ne bo zalil če po pohodil 2x in POTEM zaverglal.
Objavljeno: Sr nov 07, 2007 9:52 am
Napisal/-a napi
Kaj pa upornost senzorja, a lahko prosim ce lahko kdo pogleda po avtodati, oz kaj je še možnost za težave?
Objavljeno: So nov 17, 2007 1:01 pm
Napisal/-a slavcdklavc
Jaz bi uporbil to temo, za sledeče vprašanje, ki se tudi tiče te teme. Imam 1996 r5 five, ta avto sem podedoval, stanje vozila je v p...
Največji problem je pa sledeč, avto je garažiran in vsakič ko ga vžgem doma vžge normalno, mogoče potrebuje malo daljše verglanje, toda vžge v prvo. Ko je zunaj vlažno pa se pojavi sledeč problem, avto mi pri vožnji začne pri dodajanju plina crkovat, sploh pri nizkih obratih, nato pa cukne in dela normalno. Toda to je samo opozorilo na pizdarije, ki šele prihajajo, ko avto ugasnem, grem mogoče na kavo, mogoče na predavanja, šiht, torej od 10min, do 4+ ur, pridem nazaj skušam vžgati avto, ta prebija ko nor, verglam (mam nov akumulator 45), motor trese malo poka, zaradi prebijanja elektrike, to se ponavlja in ponavlja. Če avto vžge, dela dobro, mogoče se pojavi spet problem z umiranjem in nato nenadnim delovanjem motorja kot je treba. WD40 reši problem za cirka 2,3 tedne. Zanima me kako najceneje rešim ta problem, in ali bo zadosti samo menjava razdelilne kape. Na vozilo se ne splača vlagati velikih denarcev, ker je šasija v p.. Že tako sem pa vanjo zmetal en kup denarja, samo da je za silo iz pravna.
Žre pa ko nora, 9l/100km , stem, da vozim varčno kolikor znam, ker bencin ne teče v potokih.
P.S. ma že avtomatski zaug. pa prtiskanje plina med verglanjem ne pomaga en k.. nič
Objavljeno: So nov 17, 2007 1:11 pm
Napisal/-a Niva13
Mogoce menjava vzigalnih kablov, ce prebijajo.
Objavljeno: So nov 17, 2007 1:31 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Kabli,razdelilna kapa,rotor in sveče zamenjaj vse naenkrat pa bo sigurno v redu.Izkušnje pač.

Objavljeno: So nov 17, 2007 1:40 pm
Napisal/-a phoebus
Jap, pri nas je blo pred leti na Jetti isto- menjava kablov rešila problem.
Objavljeno: So nov 17, 2007 2:44 pm
Napisal/-a čare
če misliš da se v avto ne splača vlagat denarja da bi ga usposobil potem ti tega ni treba in zato ne sprašuj kaj narediti in upam da boš potem ko boš enkrat nekje ostal le doljel da če bi dal tistih 50€ za svečke,kable,kapo,rotor ne bi zadeva umrla
pri 19-ki z energy motorjem pa lahko ti pumpaš gas po mili volji preden ga zaverglaš pa itak ne bo nobenga efekta ker ti itak ne šprica bencina not