Stran 1 od 1
clio 1.4 (edit; kje kupiti ojnične)
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 8:47 pm
Napisal/-a Žiiga
Skratka, ker sam ne vem odgovora me zanima kaj vi mislite.
Pri energy 1.4 motorju, mi nad 2000 obrati začne nekaj ropotati. Zvok prihaja iz glave motorja, kot da bi ventili ropotali. Sedaj jermen zgleda zadosti napet, ventile sm naštelal na predpisane mere, sesalni 0.10 mm ter izpušni 0.25 mm
Ima kdo kakšen predlog?
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 8:48 pm
Napisal/-a im nobody
ja kak pa ropota?
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 8:49 pm
Napisal/-a Žiiga
ja kt de bi ventili udarjal, de bi jermen preskoču se mi zdi zadnja možna, glede na to dej res napet kt je treba..

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 9:10 pm
Napisal/-a AgitatoR
Kok maš kompresije in kok star ter kok oktanski bencin maš not ?
Objavljeno: Ne nov 04, 2007 9:16 pm
Napisal/-a Žiiga
sicr nevem kaj ima bencin tukej veze, drugače pa mt tanka na agipu 95... tko de. Glede kompresije pa nebi vedu, avto pa potegne normalno

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 9:18 pm
Napisal/-a AgitatoR
Sm mislu da za svojga sprašuješ.

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 9:21 pm
Napisal/-a Žiiga
ja no, glede šraufanja je moj

prevozno sredstvo j pa za koga druga...
Sm mislu de je mel kdo podobne izkušnje z njim. Je pa tukej en keč. Avto je mel 10 000 km nazaj po servisni knjižci narjen velik servis. Ampak ko sm pokrov glave demontiral, je bilo olje kt puding, in to pousot, tud na odmikačih. Zdej pa nevem, sigurno je lahko tukej kej umes...
Objavljeno: To nov 06, 2007 10:14 pm
Napisal/-a Žiiga
No sam de poročam...
Ojnični so hin, tko de se nasledn tedn k dobim delavnco frej podera karter ter ojnice...

Pa mamo spet del :P
Objavljeno: Sr nov 07, 2007 4:07 pm
Napisal/-a Žiiga
Skratka zanima me kje bi lahko dobil ojnične ležaje,... v ljubljani ali okolici

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 4:09 pm
Napisal/-a lisko
V vsaki avtotrgovini

Mal poklič pa povpraš.
Objavljeno: Sr nov 07, 2007 4:10 pm
Napisal/-a martk
Žiiga je napisal/-a: je bilo olje kt puding, in to pousot, tud na odmikačih. Zdej pa nevem, sigurno je lahko tukej kej umes...
Voda

Objavljeno: Sr nov 07, 2007 10:38 pm
Napisal/-a Žiiga
martk je napisal/-a:Žiiga je napisal/-a: je bilo olje kt puding, in to pousot, tud na odmikačih. Zdej pa nevem, sigurno je lahko tukej kej umes...
Voda

Če bi bla voda bi avto imel belkast dim, katerga tu ni blo vidt

Objavljeno: Če nov 08, 2007 5:56 pm
Napisal/-a RedBull™
Žiiga je napisal/-a:martk je napisal/-a:Žiiga je napisal/-a: je bilo olje kt puding, in to pousot, tud na odmikačih. Zdej pa nevem, sigurno je lahko tukej kej umes...
Voda

Če bi bla voda bi avto imel belkast dim, katerga tu ni blo vidt

to kao puding nastane tudi zaradi tega,ker avto ni dobival prave mešanice. Lmm ne deluje vredu,gorivo ne izgoreva tako kot bi moralo in posledično počasi to prihaja med olje in rezultat je ta zmes. To moraš fajn odstraniti,pri nekaterih avtih se rad tudi oljni oddušek v bloku zamaši in zato ti bo motor kuril ful olja,ker ne more dihat.
Kolko je bilo te zmesi v karterju? Ker je nevarno da motor zaradi tega ribne. Ta gosta zmes se nabere okoli oljne pumpe in ko ti zjutraj avto vžgeš,pumpa ne more potegniti olja in rezultat je,da ti bo na suho zalavfal brez mazanja... iz tega pa veš kaj sledi...
dobr zrihti

Objavljeno: Pe nov 09, 2007 9:47 am
Napisal/-a joztom
Od nekdaj so najboljši Clevite ležaji (AC-Mobil)
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 2:08 pm
Napisal/-a Žiiga
No skratka, dubu sm jih v trgovini TAPOS v medvodah, cena je 16€ za garnituro, firme Federal Mogul.
Mašina bo komplet podrta na prafaktorje... tako da nebo nič izpuščeno. Motor se bom opral v špiritu. Nima da kej ostane od olja. Se pa zavedam da je možno da sej zamašila oljna pumpa. Drugače je pa možno tudi, da zaradi pregostega olja ni prišlo do učinkovitega podmazovanja ojnic
Bomo vidl
