Stran 1 od 2
Prebit karter - šla turbina
Objavljeno: Če nov 08, 2007 10:27 am
Napisal/-a uros11
Kamen je prebil karter pri Golfu TDI in je odteklo olje. Voznik je takoj ustavil, motor je delal v prostem teku, pogledal pod avto, videl olje, ugasnil avto. Šla je tudi turbina. Verjetno je zaradi padca tlaka olja. Zavarovalnica (kasko) popravila (menjave) turbine neče plačati. Nakaj modrujejo, da je to nastalo zaradi vožnje z avtom. Jasno, saj vozila ne moreš kar ustavit in izklopit, ko te kaj zadane, temveč prej ustaviš, pogledaš, kaj je....
Sedaj pa me zanima, kako jim pojasniti, zakaj je šla turbina. Obstaja kakšna literatura? Koliko časa potrebuje turbina, da gre, ko začne iztekati olje? Po moje takoj, ko pade tlak, pade pa verjetno takoj, ko začne odlje iztekat, jo pri njenih vrtljajih odpihne.....
LP
Objavljeno: Če nov 08, 2007 11:04 am
Napisal/-a _BANDIT_
Dokler oljna pumpa še lahko potegne olje iz karterja in napaja kanal za mazanje turbine, tolk časa turbina ne bo crknila. Mislim, da če avto lavfa na štandgasu, da jo tud ne bo pobralo v 15 sec, kolikor porabiš, da stopiš ven, ugotoviš luknjo in ugasneš motor. Sam je pa tko, če je olje odteklo tako zelo na hitro, kot si napisal, potem je tudi luknja morala biti zelo velika in je tud moralo kar pecej usekat takrat, ko je prebil karter.
Objavljeno: Če nov 08, 2007 12:13 pm
Napisal/-a juhica
dvomim da je kamen "prebil" karter, verjetno je karter pocil in je olje pocasi odtekalo. sicer pa ponavadi ko zacne svetit lucka za olje v avtu je to takrat ko ni tlaka se pravi ko pumpa za olje ne crpa vec, se pravi ko lucka sveti vprasanje kok casa lohk ti se gas tisis preden gre turbina v maloro...
Objavljeno: Če nov 08, 2007 12:44 pm
Napisal/-a abbe
ma kva ti naujo kril turbine.pjt gor pa jm zatez.kva pa misljo.lepo jm rec nj grejo na pooblacsen servis pa nj tm prasajo.al pa ti na pooblascenem servisu rec ksnmu pomemembnemu nj ti fajn na list napise pa nj da zig.po ma pa zavarovalnica bit tih.
Objavljeno: Če nov 08, 2007 1:24 pm
Napisal/-a BBoss
hmmm - daj napiši še za katero zavarovalnico gre - je dobro vedeti komu se je treba izogibat

Objavljeno: Če nov 08, 2007 7:03 pm
Napisal/-a jure5j
Imel isti problem v Logarski dolini,Avto škoda octavia 1.9TDI na cesti kamen prebil karter olje steklo ven vendar sem se ustavil po nekje 200 metrih.Z avtom ni bilo nič narobe.(samo prebit karter)Stroške karterja sem kril sam vendar bi lahko tožil cestno podjetje zaradi neočiščenih cest pa vem da bi mi verjetno uspelo ker sem slišal da jih je že dosti imelo te probleme in jim je cestno podjetje te stroške pokrilo(bojda imajo nek poseben fond za take stvari)

Objavljeno: Če nov 08, 2007 7:08 pm
Napisal/-a juhica
ce ti kamen prebije karter kva se sele zgodi ce s takim avtom na robnik zapeljes na na karter naslonis. ti verjetn blok motorja poc pa turbina odpade al kva? se nisem slisu za tok svoh karterje ampak ocitno da so... se prau tdi 1.9 masine maje karterje iz papirja.
Objavljeno: Če nov 08, 2007 7:59 pm
Napisal/-a sebaveh
Pravzaprav, prebiti karter na kamnu sploh ni neki problem, taki primeri so bili že tudi okoli nas, sploh na kakih gozdnih cestah. Sploh če je malo večji kamen in štrli iz ceste. Ko zavoziš nanj pa ga še zraven povleče in zlahka naredi luknjo na karterju ali pa vsaj naredi špranjo tam kjer je privit na blok. Večinoma so pa iz aluminija, razmeroma tanki in potem sledi to...
Objavljeno: Če nov 08, 2007 8:07 pm
Napisal/-a abbe
sebaveh je napisal/-a:Pravzaprav, prebiti karter na kamnu sploh ni neki problem, taki primeri so bili že tudi okoli nas, sploh na kakih gozdnih cestah. Sploh če je malo večji kamen in štrli iz ceste. Ko zavoziš nanj pa ga še zraven povleče in zlahka naredi luknjo na karterju ali pa vsaj naredi špranjo tam kjer je privit na blok. Večinoma so pa iz aluminija, razmeroma tanki in potem sledi to...
a niso karterji iz ene zlitine k se jo tezko svasa.pa da se nc ne zvijajo ampak pokajo.ce bi biu iz aluja bi se zviu vrjetn.
Objavljeno: Če nov 08, 2007 8:37 pm
Napisal/-a Mate
Ja, juhica, čestitam, vsi ki imamo 1.9 TDI mašine jih moramo takoj prodat, ker lahko karter razpade

Dajte no malo mislit, ko take streljate.
Prej je dejstvo, da je tukaj govora o 1.9 TDI motorjih, da so te motorji nameščeni precej nizko in je ob znižanem avtomobilu v mojem primeru od tal do karterja približno 10 cm.
Poznam tudi primer Peugeouta HDI, ki je s karterjem nasedel na kamen, pa je šlo vse skup po gobe.
Objavljeno: Če nov 08, 2007 9:10 pm
Napisal/-a Turbobitch
Mam eno turbino doma če rabš :d. 150 eur

od tdi-ja
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 2:21 pm
Napisal/-a weta
se dogaja to s karterjem. ti avti imajo alu karter in ko ga zadene primeren kamen, je v njem hitro luknja fi 10 cm.
poznam podoben primer in je tudi šla turbina, odmična in še marsikaj...v bistu je zaribalo. kolikor mi je znano je zavarovalnica krila vse...so bila pa pogajanja naporna
zato vztrajaj.
avti ki imajo karter s pleha so tle v prednosti, ker ga kamen ne razbije
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 2:36 pm
Napisal/-a Lumpy_
Kaj pišete oslarije. Jaz nisem mel zaščitnega pokrova spodaj na A4 B5 TDI, pa je bil spuščen, miljonkrat sem po tleh potegnil, tud nasedel sem tak, da se je avto zibal na karterju, na arehu skočil čez kup sneg, pa priletel na tla točno tam ko je bil robnik spodaj in to s karterjem. Robnika se ni videlo da je tam ker je blo 1cm snega gor da se ga lih ni vidlo.
Avto še danes laufa, pa ko sem ga dal na kanal da sem pogledal kak zgleda spodaj karter zarad vseh teh posegov, bilo je tak kot da bi z neko žico malo načohal površinsko. Nobene lukne, nobenih vlkih vdolbin.
Nevem kakšne karterje mate vi na svojih avtih.

Objavljeno: Pe nov 09, 2007 3:36 pm
Napisal/-a jani.vuk
Ja samo sej na minimumu turbine ne vrti kako je potem lahko šla
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 4:16 pm
Napisal/-a juhica
haha, a ni smesn, tipicna avtomobilizem.com debata. eno pravjo da jim je kamen na cesti prebil karter, drugi smo pa tut ze na karter avto naslonil pa se se danes vozmo...
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 6:45 pm
Napisal/-a nebivedu
Pol bi moral terenci ob vsakem malo hitrejšem pospeševanju, ko kamni letijo izpod kramparc v mašino in karter menjat karterje. Pa dejte nehat, ta zadeva je trpežna ko ne vem kaj - sej je narejena tko, da bi se težko zluknjala.
Očitno so potem ti avtomobili resnično delani samo še za prodajo, pol nej se pa uporabnik (kupec) j**e in se sam ukvarja s tem. Ste potrdil mojo tezo, da nemci delajo samo še jetra, ki jih hočejo čimveč prodat.
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 7:40 pm
Napisal/-a lisko
Ah ja.....pa smo spet pri skor kregariji.......
Niti omenil ni kak kamen je bil....odvisno pa kak si nekateri razkagate pojem kamen....Jaz sem pred leti s petko zadel kamen na cesti....posledice so ble divje ( uničen menjalnik,zvit most pod motorjem in pa adijo optika...) ampak "kamen" je bil premera kakih 15-20cm... če je to za nekatere skala še to ne pomen da je zame.
Sam pa osebno ne verjamem da je zarad prebitega karterja šla turbina...če je vse tko kot je avtor teme napisal...
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 8:03 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Karterji pri avtih žal niso neprebojni, še manj pa je na mestu primerjava s terenskimi vozili, ki so v osnovi narejeni za slabše terene. Ne vem kaj pričakujete, če zajahaš s karterjem na kamen sredi ceste? A se bo kamen zdrobil ali karter raztreščil? Pomoje v 99% prvi popusti karter.
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 9:11 pm
Napisal/-a nebivedu
Strokovnjak je napisal/-a:Karterji pri avtih žal niso neprebojni, še manj pa je na mestu primerjava s terenskimi vozili, ki so v osnovi narejeni za slabše terene. Ne vem kaj pričakujete, če zajahaš s karterjem na kamen sredi ceste? A se bo kamen zdrobil ali karter raztreščil? Pomoje v 99% prvi popusti karter.
Daihatsu aplause in daihatsu feroza imata enako mašino, kar pomeni, da je tudi karter enak, torej...!!!
Enako velja za večino terencev. D4D mapine iz toyote imajo tudi osebni avtomobili, tako da ne bo držalo, da je karter na terencu močnejši.
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 9:19 pm
Napisal/-a lisko
Na Jeepu vsekakor je....
Naj mi pa en razlož naslednje.... Jeep ma 2.5TD motor....... torej ma turbino... ampak če se mu prižge lučka za olje ( in če je olja dovolj) se lahk brez skrbi pelješ do prvega servisa ( tako piše v navodilih). Kako pol da ne uniči turbine in ležajev čeprav je motor brez pritiska olja? Al je res narjen vojaško?