Stran 1 od 2
rover 200
Objavljeno: Ne nov 11, 2007 9:48 pm
Napisal/-a caco1825
Pozdravljeni!
Imam roverja 200, 1.6,letnik 98, z 115k km!
Problem pa je v tem pri vžiganju hlanega motorja se motor cca. 5s trese kot če bi bil zlomljen nosiles potem pa je spet vse normalno, obrati pa naraščajo normalno tudi ko se trese! Svečke pa so bile zamenjane pred 10000km!
za odg. se že v naprej zahvaljujem!
LP
Objavljeno: Ne nov 11, 2007 11:22 pm
Napisal/-a HOLLAND
Kaj se trese takoj ko vžge ali ko ga zaganjač zaganja?
Objavljeno: Po nov 12, 2007 12:54 am
Napisal/-a caco1825
Takoj ko vžge! Tisti čas ko ga zaganjač zaganja je vse vredu!
Tistih par sekund ne dela gladko trese ga kot če nebi laufal po vseh cilindrih!
lp
Objavljeno: Po nov 12, 2007 1:02 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Kdaj se ti je pa to začelo pojavljati? Ima mogoče vlaga kej zraven? Ker so imeli te avtomobili težave z vžigalno tuljavo,npr.ko je deževalo so nastali problemi.

Objavljeno: Po nov 12, 2007 8:24 am
Napisal/-a Sigor
Morda je pa kaj z razdelilno kapo ali pa s kabli narobe, pa malo prebija, ko se pa segreje, je pa OK. To je moje mnenje, sicer sem skor antitalent za elektriko:)
Kar se pa vžigalne tuljave tiče, meni je na vsem lepe crknila, med vožnjo, do takrat je pa avto normalno delal.
Objavljeno: Po nov 12, 2007 9:35 am
Napisal/-a Hyundai22
Pri mojem 216Si je enako, pa je bil narejen velik servis, plus menjava vseh tesnil plus tesnilo glave ...
Zadeva je ista, vprašal nekaj kolegov ki imajo roverje, pa baje da njim enako.
To se mi dogaja zdaj samo ko je zunaj mrzlo, poleti je vse bilo OK!
Objavljeno: Po nov 12, 2007 12:35 pm
Napisal/-a caco1825
Nebi rekel da je vlaga ker avto je večina v garaži! V soboto ko je bila temperatura pod 0°C
je pa vžgal normalno!
to pa se dogaja približno 2 tedna, se pa mi je že prej pojavilo enkrat v poletju potem pa je bilo naprej vse vredu do zdaj!
Zdaj sem šel gledat kable za svečko in so videti kar napokani, se pravi da bi jih bilo treba zamenjat, samo med vožnjo se pa nič ne čuti da bi avto kaj cukal!
Drugač pa ko je avto ogret pa vžge normalno!
LP
Objavljeno: Po nov 12, 2007 1:08 pm
Napisal/-a HOLLAND
Če ti dela samo ko je hladno je potem to nekaj z regulacijo zraka narobe. Mogoče ti ga ne zapre, ali pa je kakšna cev počena.
Objavljeno: Po nov 12, 2007 11:43 pm
Napisal/-a caco1825
Kaj pa če je to narobe, pred približno 4 meseci sem opazil da mi vedno zmanjkuje vode v raztezni posodi (cca.1000km 0.05l), vendar količina olja ni naraščala pa kondenz se ni delal na pokrovčku! Danes pa ker sem že imel odprto havbo sem pogledal še olje, olja je za kak milimeter več in v raztezni posodi je za 0.2l vode manj, pred 600km pa je bilo vse vredu!
Kot že rečeno prej na 1000km 0.05l vode in olja nič več normalno med max in min, zdaj pa že pri 600km 0.2l vode in več olja!
rezultati niso videti presenetljivi, ju3 pokličem svojga mehanika, ker pri tem je sigurno šla dihtunga na glavi motorja, ali pa počila glava!Moč motorja pa je bila kot je bila prej!
LP
Objavljeno: To nov 13, 2007 10:18 am
Napisal/-a shalej
Tudi men ga včasih tak strese, zgleda tak kot da se matra da ostane prižgan. Pri men to dela neodvisno kako vreme je, tudi poleti mi je to delal. Mi pa tud zmanjkuje vode v posodi, tak nekak kakor si ti napisal 0,5L/10.000km. Edino kar je, morem menjat zdaj tesnilo pokrova ventilov vendar ga ne dobim (pri Selmarju sem ga naročil mesec in pol nazaj, kopije pa ni).
Aja sem pa menju tud cinšpulo (z rabljeno) in mi še vedno tak strese avto. Se pa to dogaja recimo 3x-4x na mesec.
Objavljeno: To nov 13, 2007 11:42 am
Napisal/-a HOLLAND
shalej je napisal/-a:Tudi men ga včasih tak strese, zgleda tak kot da se matra da ostane prižgan. Pri men to dela neodvisno kako vreme je, tudi poleti mi je to delal. Mi pa tud zmanjkuje vode v posodi, tak nekak kakor si ti napisal 0,5L/10.000km. Edino kar je, morem menjat zdaj tesnilo pokrova ventilov vendar ga ne dobim (pri Selmarju sem ga naročil mesec in pol nazaj, kopije pa ni).
Aja sem pa menju tud cinšpulo (z rabljeno) in mi še vedno tak strese avto. Se pa to dogaja recimo 3x-4x na mesec.
Če ti zmanjkuje voda moraš zamenjat tesnilo glave ne pa pokrova ventilov.
Objavljeno: To nov 13, 2007 11:58 am
Napisal/-a shalej
Aja potem mi ni treba menjat tesnila pokrova ventilov kjer je vse čist mastno okoli?
Pa vode ni videt v olju, tak da nevem kam zginja, zginja je pa tud zlo mal, kakor sem napisu.
Objavljeno: To nov 13, 2007 12:12 pm
Napisal/-a HOLLAND
Ja če ti tam pušča olje zamenjaj tudi tesnilo pokrova ventilov, saj je majhen strošek. Da ti pa voda ne bo več zmanjkovala in verjetno ti tudi malo težje užiga ali trese kot praviš ker gre voda v cilinder, moreš pa zamenjat tesnilo glave motorja.
Objavljeno: To nov 13, 2007 1:34 pm
Napisal/-a Sigor
Kar se tiče tesnila pokrova ventilov: le-to nima veze s hladilno tekočino in ponaredke se da dobit, jaz sem ga pred pol leta kupil na Anetu, cene pa ne bi vedel, nekje 20 € max.
Kar se pa hladilne tekočine tiče, ni nujno, da je krivo tesenilo glave. Problematično je tesnilo sesalnega kolektorja, tam najraje pušča. Nahaja se na zadnji strani motorja.
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=213626
Objavljeno: To nov 13, 2007 1:36 pm
Napisal/-a caco1825
Sprva pri meni tudi ni bilo nobenih znakov da je voda v olju, zdaj pa ko se je stanje poslabšalo pa se je začel nabirat tudi kondenz na pokrovčku!
Danes zjutraj pa ko sem avto vžgal pa ga ni treslo!
A ve mogoče koliko ur popravila je to da zamenja tesnilo glave?
LP
Objavljeno: To nov 13, 2007 1:43 pm
Napisal/-a Sigor
za čas zamenajve tesnila glave je pa tako, da je čist odvisno, kdo to dela. Meni je to delal en ful pedanten mehanik, pa še glavo je dal pobrusit, pa teflone menjal, skratka skor generalka, pa mislim, da je trajalo skor dva šihta, upam.
Drugač pa na hitro je lahko v kakih 6-ih do 8-ih urah gotov.
Objavljeno: To nov 13, 2007 1:58 pm
Napisal/-a caco1825
Ni to tako pretirano! Še dobro da imam dobrega mehanika, menjava zobatega jermena, vodne črpalke, natezalca jermena, menjava vse teflonov, semeringov,svečk, dolitje hladilne tekočine, tesnilo pokrova ventilov, je bilo 4h dela pa 260€ manj v žepu!
LP
Objavljeno: So nov 24, 2007 5:56 pm
Napisal/-a Hyundai22
Hja jaz mam podoben problem, sem naredil velik servis, plus menjava tesnila glave, brušenje glave, pa mi še vedno troši hladilno tekočino, nekje 1l na 1000km. Pa so bla menjana vsa tesnila. Torej lahko da je kaj pri sesalnem kolektorju ?
Objavljeno: So nov 24, 2007 11:11 pm
Napisal/-a [ReNe]
Hyundai22 je napisal/-a:Hja jaz mam podoben problem, sem naredil velik servis, plus menjava tesnila glave, brušenje glave, pa mi še vedno troši hladilno tekočino, nekje 1l na 1000km. Pa so bla menjana vsa tesnila. Torej lahko da je kaj pri sesalnem kolektorju ?
Preveri cevi, vodno pumpo in vijake za odzračevanje. Nekje 100% spuča. Izhlapevat ne more, saj so to zaprti sistemi.
No, to bi jaz naredil preden bi šlatal kaj okrog sesalnega kolektorja.
Objavljeno: So nov 24, 2007 11:43 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Hyundai22 je napisal/-a:Hja jaz mam podoben problem, sem naredil velik servis, plus menjava tesnila glave, brušenje glave, pa mi še vedno troši hladilno tekočino, nekje 1l na 1000km. Pa so bla menjana vsa tesnila. Torej lahko da je kaj pri sesalnem kolektorju ?
Včeraj je kolega imel prav ta problem,verjetno da ti pušča tesnilo na termostatu.
