Stran 1 od 1

Barvanje (celotnega) avtomobila?

Objavljeno: Če nov 15, 2007 11:56 am
Napisal/-a JustMuC
Lepo pozdravljeni!
Imam namen kupiti avto (letnik 1997)... Za avto, v takšnih "letih" sicer ne moreš pričakovati, da bo kot iz škatlice, ampak ker bi jaz to rad, imam za vas vprašanje...! :) Avto ima približno enakomerno razporejene praskice praktično povsod. Sem ter tja, bi bil potrebno tudi manjše kleparsko opravilo (manjše vdrtinice od toče, rahlo vdrt in podrsan blatnik)... Sedaj pa končno na vprašanje: Je to racionalna/pametna odločitev (barvanje celega avtomobila)? Malo sem se pozanimal in cena je nekje 1000€ (raje kak € več). Kaj mislite? Barvati samo posamezne dele ali...?
Za odgovore sem vam že v naprej najlepše zahvaljujem!

LP, Jan

Objavljeno: Če nov 15, 2007 12:34 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
Cenejše je kupiti avto "kot iz škatlice".

Glede barvanja oz sanacije poškodb:
- najprej je težko reči brez videt "v živo".
- dalje je "zadeva" odvisna od zahtevnosti je lastnika - nekomu je važno, da ne rjavi (beri: poškodbo bo saniral s čopičem), na drugi strani imaš "pikolovca", ki bo hotel, da je avto "kot nov"
- in končno - zelo odvisno od avtomobila oz njegove vrednosti

Osebno bi izbral prvo varianto - kupil avto ki je "kot iz škatlice"


LP

Objavljeno: Če nov 15, 2007 12:44 pm
Napisal/-a JustMuC
KARL ABARTH je napisal/-a:Cenejše je kupiti avto "kot iz škatlice".

Glede barvanja oz sanacije poškodb:
- najprej je težko reči brez videt "v živo".
- dalje je "zadeva" odvisna od zahtevnosti je lastnika - nekomu je važno, da ne rjavi (beri: poškodbo bo saniral s čopičem), na drugi strani imaš "pikolovca", ki bo hotel, da je avto "kot nov"
- in končno - zelo odvisno od avtomobila oz njegove vrednosti

Osebno bi izbral prvo varianto - kupil avto ki je "kot iz škatlice"


LP


Tudi jaz bi rad kupil avto "kot iz škatlice", samo TAK letnik je problem dobiti tako ohranjen...
Še eno vprašanje... Je potrebno avto (če bi se odločil za celotno barvanje) cel prekitati in nato barvati ali se kitanje lahko izpusti? :oops: Čisti laik na tem področju!

LP, Jan

Objavljeno: Če nov 15, 2007 5:23 pm
Napisal/-a JustMuC
:?: :oops:

Objavljeno: Če nov 15, 2007 5:26 pm
Napisal/-a Godward
šprickit se da gor

Objavljeno: Če nov 15, 2007 5:44 pm
Napisal/-a Beastmaster
Če ni res nevem kakšen eksot ni racionalno barvat, najprej raje probaj z poliranjem, vakuum za vdrtine...

Objavljeno: Če nov 15, 2007 6:08 pm
Napisal/-a JustMuC
dros je napisal/-a:Če ni res nevem kakšen eksot ni racionalno barvat, najprej raje probaj z poliranjem, vakuum za vdrtine...


Ja no, eksot ravno ni... :) Hmm... Pa bi imelo poliranje učinek na otipljivih praskah?
Približno koliko pa stane vakuumsko "klepanje"? Po strehi je namreč ene par vdrtinic od toče...

LP, Jan

Objavljeno: Pe nov 16, 2007 7:02 am
Napisal/-a paskvale
Ja, povej kakšen avzo bi ti imal, da ga zbarvaš. a je to kakšen Land Rover, ali kakšna Mazda. Kolko časa misliš imeti avto? Več kot 5 let - potem se verjetno splača, sicer pa definitivno ne.

Objavljeno: Pe nov 16, 2007 8:37 am
Napisal/-a MacTron
JustMuC je napisal/-a:Približno koliko pa stane vakuumsko "klepanje"? Po strehi je namreč ene par vdrtinic od toče...


vakumsko popravljanje npr www.toca.si pride 1 vdolbina - 20,86€

Objavljeno: Pe nov 16, 2007 11:12 am
Napisal/-a joztom
O kakšnem vakuumu to govorite? Točo popravljajo s poliranimi palicami, s katerimi izrivajo vdolbine od zadaj. Na osnovno ploskvi sveti posebna luč v obliki črte za orientacijo. Če pada toča pridejo najeti strokovnjaki iz Italije. Kje je tukaj vakuum?

Objavljeno: Pe nov 16, 2007 11:17 am
Napisal/-a andrej86
joztom je napisal/-a:O kakšnem vakuumu to govorite? Točo popravljajo s poliranimi palicami, s katerimi izrivajo vdolbine od zadaj. Na osnovno ploskvi sveti posebna luč v obliki črte za orientacijo. Če pada toča pridejo najeti strokovnjaki iz Italije. Kje je tukaj vakuum?


mož te vdolbine se da ven potegnit tudi z vakuumskimi napravami,kakor tudi s palicami

Objavljeno: Pe nov 16, 2007 1:03 pm
Napisal/-a JustMuC
paskvale je napisal/-a:Ja, povej kakšen avzo bi ti imal, da ga zbarvaš. a je to kakšen Land Rover, ali kakšna Mazda. Kolko časa misliš imeti avto? Več kot 5 let - potem se verjetno splača, sicer pa definitivno ne.


Gre pa za Audi A3, letnik 97. Ja, verjetno bi ga kar imel ene 5 let (raje kako leto več).

Objavljeno: Pe nov 16, 2007 1:30 pm
Napisal/-a joztom
Hvala za odgovor. Vedno se naklada o vakuumu in magnetih, v živo sem uspel videti in probati delati samo s poliranimi palicami in lučjo.

Objavljeno: Pe nov 16, 2007 1:58 pm
Napisal/-a phoebus
Samo ce polirajo od noter, to pomeni da si morajo "slect" notranjost avta...kar pa kolkoe se spomnem ne naredijo glih vedno..ali pač?

Sicer pa odgovor na originalno vprašanje- če boš imel avto za se peljat iz konca A na konec B in ne zato da boš imel lep frajerski avto, ga kupi in NE popravi (razen zaščite pred rjo če je kje res hudo).

Če ni glih kak "poseben" avto, se ti barvat, kitat, glihat,... ne splača, ker dobiš bolj ohranjen avto za manj dodatnega denarja kot te stane vse to uredit.

Še enkrat, če si pa kot moja mati, ki ji je vseeno če ji stran visi pol avta, samo da pelje, potem pa go for it :)

Audi A3 letnik 97

Objavljeno: Po nov 19, 2007 5:11 pm
Napisal/-a JustMuC
Da ne odpiram nove teme... Je cena 6000€ realna za Audi A3? Motor je 1.9 TDI (90 KM) in ima malo pod 180k km. Avtomobil je solidno ohranjen in ima kar nekaj opreme ( avt. klima, abs, lita platišča, centralno zaklepanje, potovalni računalnik, športni sedeži...)
Hvala in lep pozdrav!

Jan

Objavljeno: Po nov 19, 2007 5:58 pm
Napisal/-a SamoK
joztom je napisal/-a:Hvala za odgovor. Vedno se naklada o vakuumu in magnetih, v živo sem uspel videti in probati delati samo s poliranimi palicami in lučjo.


vecinoma se dela z vakumom..pravzaprav glih te tvoje varjante ni dosti v praksi uporabljene.