Stran 1 od 1

ventili

Objavljeno: Če nov 15, 2007 9:46 pm
Napisal/-a Clio_16V
Zanima me kaksna je povezava da se pri 100 000km menjajo ventili sesalni in izpusni komplet...prodajalec pravi da je to menjal pri velikem servisu + tesnila. Je mozno da je slo kaj narobe pa so se zato menjal (kaksen pocen jermen + zviti ventili)?

Avto je scenic 4x4.

Objavljeno: Če nov 15, 2007 9:49 pm
Napisal/-a HOLLAND
Pomoje je razlog za zamenjavo ventilov samo utrgan pas in posledično zviti ventili. Drugega razloga za zamenjavo še posebej pri teh kilometrih ne vidim.

Objavljeno: Če nov 15, 2007 9:55 pm
Napisal/-a Clio_16V
Saj sem tudi sam na to pomislil, ker sem malo skepticen glede menjave ventilov pri teh kilometrih.

Objavljeno: So nov 17, 2007 8:13 am
Napisal/-a zcmr
Povezava je ta da ko je menjaval jermen je nekaj zaj....in posledicno so bati udarili v odprt-e ventil-e....Zato je moral sneti glavo in menjat ventile,vse pa je naprtil tebi. Dober si ce si mu placal ! :shock:

Objavljeno: So nov 17, 2007 12:56 pm
Napisal/-a Niva13
A se v takem primeru menjajo tudi bati, oz. a se povrsina bata poskuduje?

Objavljeno: So nov 17, 2007 1:08 pm
Napisal/-a RedBull™
Načeloma ne,ker so poškodbe bata ničelne,ob določenih primerih,pa se površina bata preveč poškoduje,sploh če se odlomi krožnik ventila in poškoduje tudi stene valja.

Objavljeno: So nov 17, 2007 1:14 pm
Napisal/-a Niva13
No sej to sem mislila, ker sem enkrat vidla eno "skulpturo" ventila v batu. :P