Stran 1 od 2
Zavorne obloge za VW
Objavljeno: Če nov 15, 2007 10:38 pm
Napisal/-a scuba
Zanima me kakšna je prva vgradnja zavornih oblog za passata 2005 (1.9 tdi 74 kw) znamka?
Ali uporabljate originalne ali pa kopije - kopija stane 50 EUR za komplet sprednjih, original pa bi bile 108 EUR.
Po dokumentaciji servisov ugotavljam da so originalne zdržale cca 30-35 000 km.
Ali je to primerno?
Koliko km se še lahko pelješ ko se zasveti kontrolna lučka za zavore?
Re: Zavorne obloge za VW
Objavljeno: Če nov 15, 2007 10:46 pm
Napisal/-a MacTron
Kopije so ponavadi kmalu "piskajoce" oz odvisno tudi od nanosa, firme itd
da so originali drazji je razumljivo vendar pa to potegne za seboj se servisni poseg
ko zasveti kontrolna luc pomeni da je ze izredno blizu senzorja... oz ze kar pri njem
ce bos se nadaljeval bo zacelo posteno cviliti

Objavljeno: Če nov 15, 2007 10:59 pm
Napisal/-a scuba
če prav razumen me bo opominjal na obrabo tudi pisk ...?
Torej bi se splačalo investirat v originalne, čeprav so enkrat dražje?
Objavljeno: Če nov 15, 2007 11:08 pm
Napisal/-a MacTron
scuba je napisal/-a:če prav razumen me bo opominjal na obrabo tudi pisk ...?
Torej bi se splačalo investirat v originalne, čeprav so enkrat dražje?
ne samo pisk tudi risalo ti bo ( o ) taksen znak v BC displayu
btw
http://www.sinter.si/ pobaraj o kaksnem modelu... niso original so pa kvalitetne
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 7:25 am
Napisal/-a mevden
kako ti pa lahko zdržijo original pakne 30 000km? še nam na octaviji iz 1998 zdržijo po 90 000km. na 90 000km smo prvič kupili original pakne za 50€. zdej pa čakamo 180 000km da zamenjamo drugič. zdej ma 165 000km, tko da čez kako leto bo treba spet dat 50€. pol je pa do 270 000km spet mir z avtom :P
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 7:32 am
Napisal/-a W_Golf
Orginal dej gor. Ne šparaj pri zavorah!!
Čist vseen je a daš gor kopije pa jih menjaš na 30kkm, al pa orginal pa jih menjaš na 90kkm.
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 9:11 am
Napisal/-a pugi405
Tudi "ponaredki" so čisto dovolj dobri. Za starejše avtomobile kot je npr moj res ni računice, da zmontiraš original zavore. Stalo bi me 130€+. Sedaj imam kombinacijo TRW / Bendix/Jurid ... Bomo videli... Se oglasim spet čez cca. 60kkm :P
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 11:06 am
Napisal/-a joztom
Priznane firme kot so Bendix, Jurid, Ferodo... so ponavadi tudi drugače pakirana prva vgradnja. Pomembno je, da pravočasno menjaš obloge. Razlike v kvaliteti je težko opisovati, ker ni enakih pogojev in ne šoferjev. Izven tekmovalnih prog so tudi pretiravanja v materialih zgolj hobi in ne potreba.
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 12:12 pm
Napisal/-a sašo5
Probaj dobit Ferodo(v rdeči škatli - mislim, da Motomat uvaža) ali Textar v rumeni embalaži......izogibaj se Lucasa(delajo vse in povsod in nikoli ne veš kaj je v škatli....)
http://www.motomat.si/
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 12:59 pm
Napisal/-a joztom
Res so zanimive razlike v cenah. Npr Ferodo je ene 80€ za moj avto, pri
www.bmc.si je to skoraj cena kompleta z diski vred (proizvajalec ABS). Do zdaj sledim dvem montažam tega material pa je vse brezhibno. KPL zadnjih diskov s ploščicami okoli 55€
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 1:41 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
sašo5 je napisal/-a:Probaj dobit Ferodo(v rdeči škatli - mislim, da Motomat uvaža) ali Textar v rumeni embalaži......izogibaj se Lucasa(delajo vse in povsod in nikoli ne veš kaj je v škatli....)
http://www.motomat.si/
Ja pa ti moram povedat da ma kolga na golfu 4 TRW(bivši Lukas) jest mam na polu isto pa so zelo v redu.Imel sem pa že ferodo pa so cvilile u božju mater nikol več to da je firma stara in ima veliko izkušenj še ni dovolj.

Objavljeno: Pe nov 16, 2007 10:05 pm
Napisal/-a scuba
Danes sem klical na Motomat: sprednje obloge so 75 EUR (za Passata) s tem da mi je trgovec zatrdil da so te obloge tudi prva vgradnja v passata. Se pravi so potem takem to ORIGINAL!!
Mogoče ima kake drugačne podatke? Bomo videli mogoče me pa še vseeno bodo te nekaj časa zdržale ampak toliko da vem kako v naprej. Nevem točno, ampak debelina obloge bi naj bila cca. 5-6 mm. Za koliko km bi to moralo zdržati o normalni vožnji?
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 10:51 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
scuba je napisal/-a:Danes sem klical na Motomat: sprednje obloge so 75 EUR (za Passata) s tem da mi je trgovec zatrdil da so te obloge tudi prva vgradnja v passata. Se pravi so potem takem to ORIGINAL!!
Mogoče ima kake drugačne podatke? Bomo videli mogoče me pa še vseeno bodo te nekaj časa zdržale ampak toliko da vem kako v naprej. Nevem točno, ampak debelina obloge bi naj bila cca. 5-6 mm. Za koliko km bi to moralo zdržati o normalni vožnji?
30.000-40.000 km

Objavljeno: So nov 17, 2007 10:51 am
Napisal/-a joztom
Ker nimamo Airbusov 340 je pretirana izbirčnost po materialu nepotrebna. Aftermarket ponudba je velika, večinoma si ogledujemo krovne firme, ki kupujejo specialne izdelke drugod. Tako so samo Textar, Ferodo in Jurid izraziti specialisti za ploščice, razen tekmovalnega materiala. Kakorkoli pri njih ne moreš mimo usekati. Bosch, TRW, sedaj MOOG, HQ in ostali pa ponujajo celo paleto za vse avte, torej prepakirano robo specialistov. Jasno je, da ko kupiš LUK sklopko, pa je noter v njihovi rumeni škatli nalepka na Valeo sklopki, da eden pokriva nemške avte, drugi francoske, japonske.... Medsebojno kupujejo po zelo znižani ceni. Primer iz prejšnjega tedna. Original vgradnja PSA je Siemens VDO bencinska črpalka. Original je nora cena, vložek Meat&Doria ni pasal, zamenjal sem za kpl Meat&Doria črpalko in kaj sem dobil v škatli M&D? Original VDO-Siemens za pol cene originalne, z odrezkanimi številkami. kaj je nauk tega? Z malo znanja lahko na aftermarket trgu dobiš vso robo za avte skoraj pol ceneje. Avto z več kot 10k km je neumno futrati z originalnimi deli, kjer plačuješ drago zagotavljanje zaloge originalnih delov in osebno dostavo. Žal je potrebno kar nekaj znanja, da z uporabo TecDoc baze na internetu pogledaš, kaj je primerljivo z originalno robo.
Objavljeno: So nov 17, 2007 11:16 am
Napisal/-a čare
nikoli imel problemov z ponaredki kot so:Ferodo,Ate,Lucas;Bosch,Bendix.. tud z Delphi-jem ni bilo problemov,ker kot je bilo že rečeno so to proizvajalci za prvo vgrednjo samo da imajo svoje pakiranje pa sem zamenjal že čuda bremz na različnih vozilih pa ni noben prišel jamrat da je kaj narobe
Objavljeno: Ne nov 18, 2007 10:43 am
Napisal/-a ROFLMAO
sinter to je to.. imel sem jih na svojem skuterju 2leti sedaj jih imam na avtu in moram rect da je to to... zdrzijo zavira tako kot treba tko da...
Objavljeno: Ne nov 18, 2007 9:32 pm
Napisal/-a vuc
lejte v evropi so samo trije proizvajalci ploščic,tudi originalne ploščice dela npr.lucas,ferodo itd,sej feltne maš npr.tud original na avtu pa jo pogledaš na notranji strani pa piše npr.fontmetal,tko da je vsen kere ploščice kupš
Objavljeno: Ne nov 18, 2007 10:56 pm
Napisal/-a scuba
vuc je napisal/-a:lejte v evropi so samo trije proizvajalci ploščic,tudi originalne ploščice dela npr.lucas,ferodo itd,sej feltne maš npr.tud original na avtu pa jo pogledaš na notranji strani pa piše npr.fontmetal,tko da je vsen kere ploščice kupš
Kateri pa so ti trije največji in najbolj priznani proizvajalci?
Objavljeno: Ne nov 18, 2007 11:00 pm
Napisal/-a scuba
hladni je napisal/-a:jaz sem pogledal kdo je delal originalne, potem se kupil enako firmo le brez vw,audi znaka.
je potem na ploščicah označen proizvajalec in še zraven žig od VW in AUDI: naprimer.
Sprašujem ker ne vem in nisem še videl passatovih.
Objavljeno: Po nov 19, 2007 4:10 pm
Napisal/-a THE NIGHTRIDER
Jaz se menjal na Seat Ibizi 1.9 TDI l.2005 zadnje diske in ploščice, ker so bili original zadnji diski polni utorov in niso prijeli kot bi morali po 20.000 km. Ploščie so bile kot nove ampak kaj češ verjetn so ble pretrde. Diske sem dal gor od Delphi-ja, zavorne ploščice pa od Jurid-a. Zdaj mi pa lepo zavira in brez utorov, obraba pa je zlo minimalna.
Pa še nekaj ni mi jasno kako to, da lahko eni spalijo zavorne ploščice že na 30.000km, pa taki za moje pojme ne znajo voziti, ali pa vozijo kot teleti gas-bremza. Pri normalni vsakdanji vožnji ti morajo ploščice zdržati vsaj 60.000km.
