Stran 1 od 2
hladilna tekočina
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 5:40 pm
Napisal/-a matjaz19
JAz sem menjal hladilno tekočino v kilerju tako kot je napisal the nighrider.
Kaj je normalno če ko je tekočina vroča da jo vrže ven skozi posodo pa takšno ropotanje se sliši iz posode tako kot da bi nekaj škrtalo, samo ni vodna pumpa ker se tam ne čuje, pa hladilno tekočino čisto posrka pol pa spet pride v posodo nazaj.
Ventilator se normalno vkljaplja. Antifriza je dosti noter mislim da jo je okrog 3 l z kilerjem vret.Prosim za pomoč.
Sem pa tako naredil kot opisuje nightrider.Ko pa se pelam je pa vse vredu, ker prej se mi ni to dogajalo.
Kakšne so lahko posledice?
Hvala za pomoč
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 6:03 pm
Napisal/-a monster_d
So pozabo einliftat, oz prezracit sistem?
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 6:34 pm
Napisal/-a matjaz19
dajte mi še enkrat postopek povedat za prezračit sistem.
Jaz sem toto staro hladilno ven zliv sem spihal tak kot nightrider pravi pol sem vliv notri novi antifriz avto vžgal posode nisem zaprl, ko pa je bil antifriz mal bolj topu sem pa posodo zaprl in se mi je potem ventilator vžgal.
Ko je tekočina hladna jo skoraj ni v posodi, ko pa avto vžgem pa pride potem na vrh.
Pa tista cev, ki gre na pumpo začne tako pokat, kot da nebi vode doblo tak mal teče.
Je možno da je notri kaka smet.
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 6:36 pm
Napisal/-a [ReNe]
da nebom nove teme odpiral bom kr tukaj vprašal. Na avtu sem menjal termostat, vse priklopil , odračil hladilnik in blok. Sprva je bilo vse vredu. Motor je držal konstantno temepraturo malo pod 90 stopinjami. Danes pa med vožnjo pogledam na kazalec temperature in je kazal skoraj 110. Avto sem celi panični ustavil, pogledal če je dovolj hladilne tekočine. Bilo je je dovolj. Nato se z avtom odpeljem in naenkrat temperatura pade na 90 stopinj. Tako je tudi ostala. Predvidevam da se termostat prepozno odpre. To mi je avto po tistem nardil še dva krat. Kaj naredit?
LP, Rene
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 6:37 pm
Napisal/-a im nobody
kir avto?
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 6:59 pm
Napisal/-a [ReNe]
im nobody je napisal/-a:kir avto?
če misliš mene potem je to peugeot 406 1.8 16v
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 10:06 pm
Napisal/-a lisko
matjaz19 je napisal/-a:dajte mi še enkrat postopek povedat za prezračit sistem.
Jaz sem toto staro hladilno ven zliv sem spihal tak kot nightrider pravi pol sem vliv notri novi antifriz avto vžgal posode nisem zaprl, ko pa je bil antifriz mal bolj topu sem pa posodo zaprl in se mi je potem ventilator vžgal.
Ko je tekočina hladna jo skoraj ni v posodi, ko pa avto vžgem pa pride potem na vrh.
Pa tista cev, ki gre na pumpo začne tako pokat, kot da nebi vode doblo tak mal teče.
Je možno da je notri kaka smet.
Po temle sodeč si nalil premal tekočine....... povej prvo kok cevi pride v raztezno? V raztezni MORA bit vedno tekočina... ko je mrzel ali topel , ko je prižgan ali ugašjen....
Tisto škrtanje..... pa pomen da je zakuhal....
Objavljeno: Pe nov 16, 2007 10:39 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
lisko je napisal/-a:matjaz19 je napisal/-a:dajte mi še enkrat postopek povedat za prezračit sistem.
Jaz sem toto staro hladilno ven zliv sem spihal tak kot nightrider pravi pol sem vliv notri novi antifriz avto vžgal posode nisem zaprl, ko pa je bil antifriz mal bolj topu sem pa posodo zaprl in se mi je potem ventilator vžgal.
Ko je tekočina hladna jo skoraj ni v posodi, ko pa avto vžgem pa pride potem na vrh.
Pa tista cev, ki gre na pumpo začne tako pokat, kot da nebi vode doblo tak mal teče.
Je možno da je notri kaka smet.
Po temle sodeč si nalil premal tekočine....... povej prvo kok cevi pride v raztezno? V raztezni MORA bit vedno tekočina... ko je mrzel ali topel , ko je prižgan ali ugašjen....
Tisto škrtanje..... pa pomen da je zakuhal....
Tako je poznam zadevo ko se mi je enkrat mehur naredu v bloku in mi je tako prasketalo potem sem pa glavo ravnal.

Objavljeno: So nov 17, 2007 10:59 am
Napisal/-a joztom
Za Peugeota je termostat pri Potokarju ene 10€. Najboljši so Vernet ali Behr.
Peugeot 406
Objavljeno: Če mar 26, 2009 12:50 pm
Napisal/-a macjirep
Da ne odpiram nove teme imam tudi jaz eno vprašanje.
En moj prijatelj ima Peugeota 406 diesel in ima sledeč problem:
Ko zjutraj zažene vozilo, mu zasveti lučka stop, kazalec temperature je stalno na nuli, kazalec se dvigne šele po pol ure vožnje in tedaj ugasne tudi lučka stop, medtem ko temperatura olja raste normalno.
Na računalniku na servisu ne najdejo nikakršne napake.
Objavljeno: Če mar 26, 2009 1:13 pm
Napisal/-a xsara
lahko je termostat, lahko senzor temperature hladilne tekočine narobe kaže, ko pošilja informacije števcu na armaturki......
Objavljeno: Po jun 29, 2009 8:14 am
Napisal/-a abcabc
Živjo
Namrevam menjat hladilno tekočino. Me pa samo zanima, če lahko kaj škoduje sistemu, če prečistim dodatno z vodo iz pipe (vodni kamen).
Objavljeno: Po jun 29, 2009 8:47 am
Napisal/-a Fiatfan
abcabc je napisal/-a:Živjo
Namrevam menjat hladilno tekočino. Me pa samo zanima, če lahko kaj škoduje sistemu, če prečistim dodatno z vodo iz pipe (vodni kamen).
ja lahko škoduje. kupi destilirano vodo al jo pa sam doma prekuhaj, je bolj zihr

Objavljeno: Po jun 29, 2009 6:11 pm
Napisal/-a C5
@ Fiatfan
Pa ti ločiš med prekuhano in destilirano vodo ?
Ne ravno ...
Zakaj bi morala biti v hladilnem sistemu prekuhana voda, če se v samem sistemu občasno segreje preko temperature vrelišča v loncu ?
LP
Fizika je zanimiva, a marsikomu žal nedojemljiva, prav tako kemija.
Objavljeno: Po jun 29, 2009 10:15 pm
Napisal/-a nebivedu
C5 je napisal/-a:@ Fiatfan
Pa ti ločiš med prekuhano in destilirano vodo ?
Ne ravno ...
Zakaj bi morala biti v hladilnem sistemu prekuhana voda, če se v samem sistemu občasno segreje preko temperature vrelišča v loncu ?
LP
Fizika je zanimiva, a marsikomu žal nedojemljiva, prav tako kemija.
Tudi tebi, tudi tebi!
Prekuhana voda in destilirana voda namreč nimata toliko vsebnosti vodnega kamna kot ga ima voda direktno iz pipe. V sistemu ko se ta voda segreje potem odlaga vodni kamen na notranjost cevi in s tem zmanjšuje pretok. ekateri avtomobili imajo potem te kanale tok zoožane, da voda ne hladi več sistema in potem pride do problemov, kot so pregrevanja, kuhanja in podobno. Končni efekt je vsem znan - ravnanje glave, menjava dihtung ali pa nakup nove mašine, če je to ceneje.
Objavljeno: Po jun 29, 2009 10:24 pm
Napisal/-a abcabc
nebivedu je napisal/-a:C5 je napisal/-a:@ Fiatfan
Pa ti ločiš med prekuhano in destilirano vodo ?
Ne ravno ...
Zakaj bi morala biti v hladilnem sistemu prekuhana voda, če se v samem sistemu občasno segreje preko temperature vrelišča v loncu ?
LP
Fizika je zanimiva, a marsikomu žal nedojemljiva, prav tako kemija.
Tudi tebi, tudi tebi!
Prekuhana voda in destilirana voda namreč nimata toliko vsebnosti vodnega kamna kot ga ima voda direktno iz pipe. V sistemu ko se ta voda segreje potem odlaga vodni kamen na notranjost cevi in s tem zmanjšuje pretok. ekateri avtomobili imajo potem te kanale tok zoožane, da voda ne hladi več sistema in potem pride do problemov, kot so pregrevanja, kuhanja in podobno. Končni efekt je vsem znan - ravnanje glave, menjava dihtung ali pa nakup nove mašine, če je to ceneje.
NO hvala za pojasnilo potem samo tastaro tekočino ven in novo not.
Objavljeno: Po jun 29, 2009 10:32 pm
Napisal/-a nebivedu
Naj bi se to delalo na par let. Sam u bistvu niti ne dodajam vode zraven, kupim že narejeno tekočino in jo komplet zlijem v sistem, samo pri meni gre 8 litrov vode v sistem, tako da s pregrevanjem ni nekih težav.
Objavljeno: Po jun 29, 2009 10:42 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Destilacija pa prekuhavanje ni enako. S prekuhavanjem vode ne odstranjuješ vodnega kamna če ne ločuješ pare posebej.
Objavljeno: Po jun 29, 2009 11:08 pm
Napisal/-a nebivedu
obcasnigledalec je napisal/-a:Destilacija pa prekuhavanje ni enako. S prekuhavanjem vode ne odstranjuješ vodnega kamna če ne ločuješ pare posebej.
Je pa vseeno zaradi izparevanja nekaj ostane na posodi. Vsekakor je mnogo boljša destilirana voda.
Objavljeno: To jun 30, 2009 7:52 am
Napisal/-a C5
@ nebivedu
Ne delaj si sramote !
Tvoje znanje osnovnošolske fizike in kemije je porazno.
Saj si že končal osnovno šolo ?
LP