Stran 1 od 1

FIX&go....sporbali..deluje??...imaste dvigalo in kljuc?

Objavljeno: Po nov 19, 2007 7:09 pm
Napisal/-a Dariooo
Zdravo....

No upam da vsi veste kaj je sistem fix&go.To je pac "moderen" sistem, ki z njim nadomestis rezervno kolo.Deluje pa tako da ko ti guma poci, nataknes ta kompresorcek na gumo, zraven pa imas nek vlozek, ki ti v notranjost pneumatike vbrizga neko snov (ki deluje kot lepilo, tampon, cep...pac zamasi luknjo oz spranjo, ki nastane) in poltem se gumo napumpa in do prvega vulkanizerja naj bi zdrzala.

No meni je guma pocla, sem ravnal po postpoku ki pise v navodilih, samo problem je bil, da je bla guma cisto na tleh, torej po moji logiki zrak vedno uide vn med feltno in gumo...torej bi jaz moral avto malo dvignit in sele pol nataknit ta fix&go na ventilcek......ja ne...simple....samo ce avto nima dvigala?....pa niti kljuca da bi nesu feltno zaflikat vulkanizerju.


No zanima me, ce je se kdo to sprobal in tisti ki imaste ta sistem v avtu me zanima ce imaste not dvigalo in kljuc za odsraufat feltno dol??
Jaz sem se odlocu da bom to sranje vrgu vn z avta in dal not rezervno gumo, kljuc ter dvigalo.....ker ta sistem fix&go gre....go go :):)

LP

Objavljeno: Po nov 19, 2007 7:35 pm
Napisal/-a esem
V Delu (zadnja priloga "Na kolesih") piše tudi o drugih težavah glede teh sistemov - velikost luknje, žebelj je zato treba pustit notri (!?), razmazanje lepilne mase itd. Razne "posebne" gume, ki ne spustijo takoj oz lahko voziš s spuščenimi, so pa drage in jih nimajo na zalogi (niti v Nemčiji npr), tako da je avto neuporaben - lahko tudi dalj časa.

Objavljeno: Po nov 19, 2007 8:11 pm
Napisal/-a RedBull™
tvoja logika je malce napačna... tudi guma ki je popolnoma prazna,še vseeno tesni okoli platišča,torej jo lahko normalno napumpaš (npr. isto kot da doma pri biciklu čist gumo spustiš,in jo potem itak normalno napumpaš) edino takrat je ne moreš,če se tolko daleč pelješ po prazni pnevmatiki,da se ti notri popolnoma podere oz. "sname" s platišča.... to pa itak nimaš kaj,samo vržeš v smeti --> no to je bil extremen primerek...

Objavljeno: Po nov 19, 2007 10:30 pm
Napisal/-a Dariooo
mah glej...minimalno bo vedno puscala, ce je guma prazna prazna, ker 100% ne more tesnit, glede na to da je feltna na gumi....vsaj po moji logiki no...in meni se ni napumpala....
in tudi danes sem bil na fiatu in mi je isto potrdil...torej zakaj dajejo to sr*anje v avta mi pa res ni jasno......prav zalostno....

A JE SE KDO TO SPROBAL IN MU JE DELOVALO?? to me mene zanima.... ter ce tisti ki imaste to, imaste tudi dvigalo in kljuc za odvit vijake od feltne...?!

Lep pozdrav

RedBull™ je napisal/-a:tvoja logika je malce napačna... tudi guma ki je popolnoma prazna,še vseeno tesni okoli platišča,torej jo lahko normalno napumpaš (npr. isto kot da doma pri biciklu čist gumo spustiš,in jo potem itak normalno napumpaš) edino takrat je ne moreš,če se tolko daleč pelješ po prazni pnevmatiki,da se ti notri popolnoma podere oz. "sname" s platišča.... to pa itak nimaš kaj,samo vržeš v smeti --> no to je bil extremen primerek...

Objavljeno: Po nov 19, 2007 10:38 pm
Napisal/-a lublancan
si bil kdaj pr vulkanizerju? ko ti je jemal gumo dol s feltne je meu en stroj k je prtisnu na stranico gume in je počl
no takrat se je odlimu rob gume stran od gume

tko da ti lepo nafili gumo pa je, ker ne pušča ob robu, razn če si vozu s prazno daljl časa

mi smo probal s sprejem, pa je delal, bla je pa bl mini lukna od žebla

Objavljeno: Po nov 19, 2007 10:46 pm
Napisal/-a SamoK
Jaz mam ta sistem v avtu (Opel Corsa) pa tud nimam dvigalke + kljuca..

dvigalko pa kljuc dajejo tako samo zraven rezervnih gum, torej nevem zakaj bi jih imel pri tem sistemu, razen dvigalke, ki pride zmeraj prav.

Objavljeno: Po nov 19, 2007 10:51 pm
Napisal/-a Mad
SamoK je napisal/-a:Jaz mam ta sistem v avtu (Opel Corsa) pa tud nimam dvigalke + kljuca..

dvigalko pa kljuc dajejo tako samo zraven rezervnih gum, torej nevem zakaj bi jih imel pri tem sistemu, razen dvigalke, ki pride zmeraj prav.
... mislim, da bi ti prišla zeeloo prav če bi naletel na kak kamen, ki je padel iz kakega kamiona na vozišče ali kako globoko luknjo v asfaltu - pa bi ti to tako povilo feltno, da ti guma takoj spusti ... meni se je npr. to že večkrat zgodilo ... L.p. Mad

Objavljeno: Po nov 19, 2007 11:13 pm
Napisal/-a sebaveh
Torej, tisto lepilo se spusti v gumo skozi ventilček? Ta ventilček je potrebno potem tudi menjat, če ga pa zlepi v notranjosti skupaj? In ko pride lepilo v stik s felno - po obodu, se ji kaj pozna?

Objavljeno: Po nov 19, 2007 11:20 pm
Napisal/-a im nobody
glih danes sem kupil sprej ko ti kao zatesni vse ker mi je pačspuščala guma....nism mel čist prazne v njej je blo le še p0.5 bara pritiska in se prpelem na bencinsko kupim ta sprejki stane 6.33 evra ga pretresem namontiram na ventilček ter nafilam gumo s celim sprejem...ko sem sprej spraznil sem gumo nafilal še z zrakom in di zdle guma tesni tak kokr more..spustia ni nič.tud fotr je presenečen ker je tudi sam probal in mu drži ;)

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:22 pm
Napisal/-a Ivan36
im nobody je napisal/-a:glih danes sem kupil sprej ko ti kao zatesni vse ker mi je pačspuščala guma....nism mel čist prazne v njej je blo le še p0.5 bara pritiska in se prpelem na bencinsko kupim ta sprejki stane 6.33 evra ga pretresem namontiram na ventilček ter nafilam gumo s celim sprejem...ko sem sprej spraznil sem gumo nafilal še z zrakom in di zdle guma tesni tak kokr more..spustia ni nič.tud fotr je presenečen ker je tudi sam probal in mu drži ;)


Pa se ne bo pregrevala ??? Samo vprašam mislim, da mora bit samo zrak ali pa plin v gumah :?: :roll:

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:27 pm
Napisal/-a f.taunus
Če je guma prazna in avto sedi na prazni gumi, rob okoli platišča še vedno tesni. Je platišče tako narejeno, da rob sedi ob robu in ga je potrebno losati (ste najbrž že vidli pri vulkanizerju, kako se to dela). Ne tesni pa seveda v primeru, da se dlje voziš s prazno gumo in ti jo tako rekoč že sezuje.

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:57 pm
Napisal/-a Drager
Če se voziš po navadni pnevmatiki katera je brez pritiska jo boš v nekaj metrih uničil. Bočnica je prešvoh in žice popokajo.
Voziš lahko po prazni pnevmatiki in ta ima oznako RUN-FLAT. In dobi se pri nas in vsepovsod (tudi v Nemčiji ;) ) je pa res da je kar draga.
Aja pa upam da se zavedate tega da po tem ko nafilaš tisti sprej v gumo, da potem guma ni več uporabna. Razen če imate z vašim vulkanizerjem zelo poseben odnos in vam bo šel to lepljivo sranje čistit in gume in feltne in nenazadnje tudi iz svojega stroja. Poleg tega pa, kolikor mi je znano je ta zadeva zdravju škodljiva.
Pomoje je pametno počakat nekaj časa da se zadeva izpopolni in da končno vržemo težke rezervne gume ven.
@Esem: Jaz sem se z žebljem v gumi pripeljal iz Velenja v Logatec. Dokler je žebelj notri bo guma še kar dobro obdržala pritisK. Se pravi če nagaziš žebelj ga ne vlečt ven, ampak se pelji naprej do prvega vulkanizerja in naj se on ukvarja z njim.
L.P.
Dräger

Objavljeno: Po nov 26, 2007 8:16 am
Napisal/-a napi
Kaj pa v primeru ko si prerežeš gumo( oz kdo drug) tak za ene 2-3 cm. Kaj boš pa v tem primeru naredil, stem da si nekje sredi pm. A pol se lahko dol vsedeš enga pržgeš pa zjočeš (če ne voziš rezerve na zadnjih sedežih) in čakaš in upaš da te bo amzs najdu?

Objavljeno: To nov 27, 2007 4:51 pm
Napisal/-a Kyuss
Najprej rabiš kompresor, ki je dober. Vsaj tam ene 20A mora bit. Tisti, ki se prodajajo kao za 'avto' so v bistvu bullshit. Jaz imam takega iz avtobusa (v primerih, če ni zraven pumpe in je treba gume prebudit) in še kar traja, preden napumpaš vse.

Za moje pojme je bolje sprej z vnaprej narejeno mešanico kot pa kompresor.

Objavljeno: To nov 27, 2007 5:19 pm
Napisal/-a UDO1
Pa lahko imaš to zadevo namesto rezervne gume? Bi policaj kaj kompliciral? Namreč imam prepiknjeno rezervo, pa ne vem naj novo kupim ali kupim fix&go sistem.

Objavljeno: To nov 27, 2007 6:10 pm
Napisal/-a Dariooo
UDO1 je napisal/-a:Pa lahko imaš to zadevo namesto rezervne gume? Bi policaj kaj kompliciral? Namreč imam prepiknjeno rezervo, pa ne vem naj novo kupim ali kupim fix&go sistem.


jah sej novejsi avti imajo to serijsko....samo js ti jo odsvetujem...
ce pa gumo prerezes 2-3 cm gres lahko na drevo in v jok.. ;)
LP