Stran 1 od 1

novi jermen - zgrešen zob?

Objavljeno: To nov 20, 2007 5:58 pm
Napisal/-a damek1a
Pozdrav!

Pred kratkim sem imel avto na velikem servisu - jermen in vse kar sodi zraven. Pred tem je bil avto ok, sedaj porazno. Pri nizkih obratih trese in izgublja obrate, v prostem teku deluje, kot da bi ga nekaj morilo. Pri visokih obratih pa avto začuda normalno vleče. Poraba je drastičnih 15+ litrov.
Ker ima mehanik čas komaj med vikendom, me zanimajo vaša mnenja. Kako ugotoviti kaj je narobe? Senzor pretoka zraka ni, ker sem preveril, prav tako ni lambda.
Nekako mi namiguje vse skup na zgrešen zob pri jermenu, vendar potem avto naj ne bi vlekel ok, ne?
Kake ideje, nasveti? Gre pa za hondo, motor 2.0 sohc iz leta 96.

Objavljeno: To nov 20, 2007 6:09 pm
Napisal/-a lisko
Lepo bi bilo če bi še povedal za kater motor gre...

Objavljeno: To nov 20, 2007 6:12 pm
Napisal/-a sonček
Lamda sonda

Objavljeno: To nov 20, 2007 6:37 pm
Napisal/-a damek1a
ja tudi sam sem pomislil na lambdo, vendar:
- lambda je not le kake pol leta, pred servisom je avto deloval zelo mirno, sedaj trese da je joj in obrati nihajo po 500 gor dol
- če odklopim lambdo je situacija enaka kot če je priklopljena... ko sem nazadnje menjeval lambdo in sem jo odklopil, je avto še naprej deloval mirno in nevem zakaj bi zdaj brez nje deloval tako nemirno...

no, še nekaj sem ugotovil: če snamem vžigalni kabel s prvega cilinda, je avto kot da bi lažje zadihal, tudi nihanje obratov se umiri. nenavadno :?

še mogoče kakšne ideje?

Objavljeno: To nov 20, 2007 6:43 pm
Napisal/-a Pavka
Po mojem mnenju je motor verjetno res iz faze...mehanik je verjetno zgrešil kakšen zob.

Objavljeno: To nov 20, 2007 6:53 pm
Napisal/-a Jorgi
Nič takega kar se ne bi že komu zgodilo. Recimo meni. :evil:
Pelji k drugemu mehankarju in naj pogleda, kaj je z jermenom.
Simptomi pa zelo enaki. Pri visokih je vlekel brez problema.

Objavljeno: To nov 20, 2007 7:27 pm
Napisal/-a čare
če porajtaš da problem izgin če odklopiš kabel potem lahko da kabli niso prav nameščeni na razdelilcu (če so bili sneti) lahko da prebijajo med sabo(pejt u en čist temn prostor pa glej če kaj iskri) lahko pa da je res zaradi jermena ampak potem je ustrelil za več kot 1 zob in če si ti temu decu plaču za delo pejt takoj nazaj in ma da rihta edin če bi rad motor zajebal

Objavljeno: To nov 20, 2007 7:44 pm
Napisal/-a paskvale
Pelji nazaj k svojmu mehaniku in naj ti popravi. Če bo kdo drug šaril po avtu, bodo odgovornost stresali en na drugega. Nihče ne bo kriv, ti pa boš cepec. Zato - pelji nazaj in zahtevaj popravilo takoj - ne šele za vikend!

Objavljeno: To nov 20, 2007 7:47 pm
Napisal/-a Cash
Res je. Vsaj pokliči ga in mu povej, kaj se dogaja, da se ne bo pol izmotaval, kaj si delal čez teden.

Objavljeno: To nov 20, 2007 9:19 pm
Napisal/-a Wolfgang Ullrich
Ja verjetno si ga ali ti je nekdo prižigal avto na "guranje" in ti je pač jermen odpel svojo zgodbico :o :o :o :oops: :EE

Objavljeno: To nov 20, 2007 10:14 pm
Napisal/-a čare
jermen je bil zamenjan in nisem še doživel da bi nov jermen preskočil tud če ga vžigaš na "guranje"

SE ZGODI

Objavljeno: Sr nov 21, 2007 10:46 pm
Napisal/-a francnovak
Tudi jaz mislim, da je tvoj mehanik zgrešil zob! Takoj pelji nazaj in naj ti preveri! Ampak jaz sem že reševal podoben problem, ampak avto je vlekel v hrib z eno prestavo nižje!!!

Objavljeno: Sr nov 21, 2007 10:51 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
čare je napisal/-a:jermen je bil zamenjan in nisem še doživel da bi nov jermen preskočil tud če ga vžigaš na "guranje"


Ja čare samo če je jermen dal gor brez da je motor nastavil v fazo(pravilno)potem je pa stvar kr verjetna. :ue

Objavljeno: Če nov 22, 2007 3:02 pm
Napisal/-a čare
pa pomoje ga dec ni menju prvič glede na to da je kao mehanik.....sicer boš pa kmalu na vrsti in lahko probava :twisted:

Objavljeno: Če nov 22, 2007 6:55 pm
Napisal/-a Kyuss
Prej ga pelji raje na lučko, da boš vedel za ziher, če je jermen ali ne. Ne splača se 2x po več ur šraufati, da potem ugotoviš, da je recimo sonda. ;)

Če praviš, da ko vzameš sondo ven, da ni razlike, to še ne pomeni, da ni sonda. Če je crknila sonda, imaš ECU na safe mapi, pa če jo odklopiš ali pa pustiš. Pomeri sondo najprej pod štandgasom, potem pri odpiranju lopute in še zapiranju (3 korake).

Lahko da je tudi kateri od senzorjev na odmični/glavni gredi.