Stran 1 od 3

audi turbina

Objavljeno: Če nov 22, 2007 3:32 pm
Napisal/-a gepl83
imam audia 19tdi 2000 letnik, pa me zanima zakaj pride do tega da se turbina preklopi v zasilni program. Recimo na avtocesti, ko pospešujem v klanec s polnim plinom avto vleče s polno močjo, nato pa kr naenkrat neha in potem ima samo še toliko moči kot navaden dizel. ko avto ugasnem in zopet vžgem laufa normalno.

Objavljeno: Če nov 22, 2007 3:37 pm
Napisal/-a Spidojc
a je kej čipan?

Objavljeno: Če nov 22, 2007 3:47 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Lahko da maš variabilne statorske lopatice zapacane pa se ne morejo premikat in ti preklopi na servisni program. ;)

Objavljeno: Če nov 22, 2007 3:52 pm
Napisal/-a gepl83
ne nč ni čipan, original je, pa 180000 ma.

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:03 pm
Napisal/-a sašo5
99% je "fuč" LMM

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:06 pm
Napisal/-a Spidojc
pol bi pomojm skos nagaju

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:07 pm
Napisal/-a gepl83
ja super. pa še naj kdo reče kolk je tdi vzdržljiv. kolk pa sploh pride nova turbina za 115KM tdi?

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:10 pm
Napisal/-a AudiFreak
TDI je vzdržljiv.

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:12 pm
Napisal/-a Spidojc
ja nevem kva si mislu k si audia kupu :twisted: ,jest to folku skos govorim, turbino daš lohk obnovit pa je pomojm okol 400€,sam sej če je sam zapacana tko k je en prej omenu se da to spucat, samn to je neki druzga narobe pomojm

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:17 pm
Napisal/-a gepl83
hja, en kolega mi je reku, k dela na servisu, da je možn, da so zapacane neke vakumske cevke pr turbini, da bi blo možn, da bi se sam to spucal, ker ko avto ugasneš nej bi nastal podtlak in postavu variabile lopatke nazaj, pol pa normaln dela. drugač tega nisem prej nikol opazu, razn enkrat ko sem prehiteval, pa sem zašel precej v visoke obrate. pol je pa moči zmankal.( ravno pravi čas ne?) pol je bil mir, zdj pa že dvakrat na AC ko sem ga mal tiščal

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:18 pm
Napisal/-a juhica
gepl83 je napisal/-a:ja super. pa še naj kdo reče kolk je tdi vzdržljiv. kolk pa sploh pride nova turbina za 115KM tdi?


jest osebno bi en ban za tebe naredu zarad bebavih komentarjev.

gelp83: kako ves da je turbina (drugac se elektronka preklop v zasilen program ne turbina). pa dvomim da bi turbina en cas delala, en cas ne...

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:23 pm
Napisal/-a Spidojc
zdej nevem a ma dizl isto k bencinar, probi tm k maš membrano za wastegate odperat pa zaperat mal uno štangco sm pa ke,če se kej slabo premika al pa kej tazga,čene pa nejprej na računalnik priklopit pa pogledat kva bo povedu

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:25 pm
Napisal/-a Spidojc
juhica je napisal/-a:
gepl83 je napisal/-a:ja super. pa še naj kdo reče kolk je tdi vzdržljiv. kolk pa sploh pride nova turbina za 115KM tdi?


jest osebno bi en ban za tebe naredu zarad bebavih komentarjev.

gelp83: kako ves da je turbina (drugac se elektronka preklop v zasilen program ne turbina). pa dvomim da bi turbina en cas delala, en cas ne...


Juhca ti si res jack, taprav joker A.com

Objavljeno: Če nov 22, 2007 4:34 pm
Napisal/-a gepl83
OPROSTITE juhca. Elektronika preklopi v zasilni program turbino. Avto je bil že dvakrat prikloplen na računalnik, masen meser ali luft meser al karkoli že je je dober, tud drugo vse špila, edino pod mal dalšim polnim plinom (pa ne zmeri, do sedaj 3x) pa mi avto prov cukne in neha vlečt, kot bi moral... ampak ne kadi. sam sprašujem če kdo ve kaj bi blo. Zdj pa če si že tolk naštudiran, mi pa lahko prosm pomagaš, pa ti bom hvaležen.

Objavljeno: Če nov 22, 2007 5:13 pm
Napisal/-a Lumpy_
Še enkrat, računalnik oz. program se vrže v zasilnega. Sej turbo ni električno gnan.

Kaj pa cevi od turba do intercoolerja se je prečekiralo kaj?

Objavljeno: Če nov 22, 2007 5:57 pm
Napisal/-a gepl83
Ja vem da turbina ni električno gnana, je pa povezana z računalnikom, ki jo krmili, če se men kj zdi, drugač pa zaenkrat cevi nisem še nč gledal, ker se mi je tole šele trikrat zgodilo. zato tud sprašujem mal okol, ker nisem hotu prec na servis letet. A pol mislš, da bi turbina lahko bla v redu, pa je sam kj okol. Bom mogu do enga majstra zapelat, ker mislm da sam tam okol turbine nimam kj praskat, ali pač?

Objavljeno: Če nov 22, 2007 6:31 pm
Napisal/-a čare
če bi bila sama turbina zanič ti bi žvižgala,avto bi kadil in že od začetka ne bi nikamor šel,tko da sama turbina je dobra mora pa bit neki na vakum ventilih ali vakum piksni za variator lopatic ali kakšna druga elektro okvara pejt na RSR na brnčičevo tam bi ti znal pomagat

Objavljeno: Če nov 22, 2007 6:51 pm
Napisal/-a Doche
Lumpy_ je napisal/-a:Kaj pa cevi od turba do intercoolerja se je prečekiralo kaj?


Pol bi mu v vsakem primeru vleko kot navadn dizl al ne? Tak je blo pri meni, pa smo pol vidli da je mela cev do interkulera lukno..

Objavljeno: Če nov 22, 2007 9:48 pm
Napisal/-a scuba
Spidojc je napisal/-a:zdej nevem a ma dizl isto k bencinar, probi tm k maš membrano za wastegate odperat pa zaperat mal uno štangco sm pa ke,če se kej slabo premika al pa kej tazga,čene pa nejprej na računalnik priklopit pa pogledat kva bo povedu


kva,kva, potrudi se v SLOVENŠČINI!

Objavljeno: Če nov 22, 2007 10:01 pm
Napisal/-a Luky
a maš take probleme...
peleš po avtocesti avto pade v blokado, včasih pr 100, 120, 130... več ne gre
in pol k kluč nazaj obrneš in na nov zalaufaš je vse vredu..
pol bo treba turbino dol vzet, pa neki spucat pa pobrusit (seveda na turbini)...
če poznaš kerga mu dej to zrihtat...
fotr mel tak problem pred 2 letoma na passatu l.02