Stran 1 od 1

Menjava diskov in disk ploščic

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 4:38 pm
Napisal/-a tristan01
Tokrat se še jaz obračam na vas z vprašanjem. Na mojem Cliu DCI 80KM, letnik 2003 so prednji diski in ploščice vzeli slovo. Pri 120.000 prevoženik dokaj normalen pojav. Nekako se ne morem odločiti kaj vgraditi. Ker imam letne gume na 5 krakih precej odprtih platiščih sem razmišljal o navrtanih/narezanih diskih. Naj poudarim, zadeva je zanimiva le zaradi izgleda in ne potrebujem boljših zmogljivosti zavor. Malce pa me bega, ker precej uporabnikov govori o pokanju in zvijanju teh diskov. Po drugi strani pa sem iskal tudi klasične diske in ploščice, kakšnega dobrega proizvajalca (npr ATE) ampak so cene sumljvo visoke. Vsak nasvet bi bil dobrodošel. Torej iščem kvalitetne diske in disk polščice, lahko tudi navrtane/narezane, ki bodo spet dobro služile vsaj nekaj let.

LP Tristan01

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 5:56 pm
Napisal/-a ales04
http://www.rsrmotorsport.com/proizvodi/ebc.php

Jaz sem jih mel, avto ful dobro zgleda, pa še dragi niso.

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:16 pm
Napisal/-a Ivan36
Originalne za mojo Xantio so bili 150€ diski + 60€ ploščice prednje+ zadnje tako, da morajo biti tudi afetrmarket vsaj 140€ gre za tvojo varnost !!!

Objavljeno: So nov 24, 2007 9:32 am
Napisal/-a tristan01
Ivan 36 se strinjam s tabo, varnost je na prvem mestu. Žal pa sem dobil precej različne informacije o cenah. Zavedam se da dobri diski in ploščice bodo stali 120+ EUR, konec koncev to ni tako velika cena za varnost. Želim samo preverjeno kakovost, zato sem se obrnil na forum za mnenja.

LP Tristan01

Objavljeno: So nov 24, 2007 1:40 pm
Napisal/-a joztom
Jaz kupujem to potrošno robo na Vrhniki pri www.bmc.si kjer imajo firmo ABS, ki je popolnoma zadovoljiva. Cene so ugodne, tako, da lahko vsakokrat menjaš diske in ploščice, če te že varnost goni, drugje komaj ploščice dobiš za tak denar. gre samo za to, kje je dobavitelj v prehranjevalni verigi, več je posrednikov, več se denarja nalima na posrednike, bolj zveneča imena so, lažje te nabrišejo. Pri teh omejitvah na cestah in kaznih še posebej so razne Brembo in karbonski diski naprave zgrešena investicija. Poznavalci in uporabniki specialnega materiala ne rabijo spraševat po forumih, ker so v strokovni srenji to znana dejstva. saj si lahko kupiš spray pa postylaš te čeljusti, če meniš, da to kdo opazi. V masi močnih avtejev, kot so današnji 3.0TDI, (trenutna moda) je en Clio z rdečimi čeljustmi zares neopazen.

Objavljeno: Ne nov 25, 2007 3:27 pm
Napisal/-a tristan01
joztom, se strinjam s tabo. Ne želim da je avto opazen. Če bi iskal to bi se vozil naokrog s 17 colskimi platišči in tono plastike. Tale zadeva je čisto za mojo dušo. Verjamem, da vsak 3.0TDI potegne bolj pogled kot moj clio. Pa saj to tudi ni namen. Rad bi nekaj solidnega z malo drugačnim izgledom. Letno prevozim kar precej km, večinoma z hitrostmi ki so nad zakonsko dovoljenimi...... Zato želim zanesljivo in kolikor toliko trajno rešitev. Drugače povedano ploščice ne želim menjavati na manj kot 40.000 km, diski pa naj zdržijo vsaj dva seta ploščic.

LP Tristan01

Objavljeno: Ne nov 25, 2007 4:12 pm
Napisal/-a joztom
Moj avto spada med močnejše, je 3.0i/24V bencinar, tudi vozim ga temu primerno, seveda kjer me ne vidijo. Trenutno sem na navedenem materialu kar zadovoljen in bom ponovno izbral isto, ko spomladi obnavljam cel komplet ploščic, vključno prve diske. Več kot material pomeni znanje o zaviranju, dolga počasna zaviranja poškodujejo diske in zakurijo ploščice. Zavira se taktno, ne pa nasilno prepozno ali dolgotrajno mehko. Moj avto nekako nima težav s faddingom in ne potresa ob zaviranju, ker nimam standardne zavorne tekočine DOT5 (imam Total LHM+). Kar nekaj sem se moral naučiti o zaviranju, avto se rad požene preko 250 na uro, ker je toliko star, da še nima blokade. Močnejši DeKaWejci (S4, S6, S8) imajo pa vsi dobre zavore, enako Porsche, seveda je tudi tam vprašanje izkoriščenosti nabavne vrednosti teh V8 in več motorjev.

Objavljeno: To nov 27, 2007 4:49 pm
Napisal/-a Kyuss
S takimi vprašanji se nikoli ne pride daleč. Navrtani ali zarezani? Odloči se sam. Oboji se hladijo bolje kot polni, to je dejstvo, s tem da je trakcijska podlaga manjša pri navrtanih, zarezani pa so že bolj proti polnim. Kolikor sem se jaz zanimal, je v bistvu najboljša varianta zarezan disk, je pa spet odvisno, pod kakim kotom so te zareze. Poglej malo na ebayju, tam so kompleti res poceni, ker jih običajno delajo manjši privatniki na svojih CNC-jih in jih potem tržijo. Skoraj vsak tak izdelek presega OEM specifikacije, kar je v danem momentu to, kar vsi v bistvu iščemo (slabše od originala nočeš, kvečjemu boljše). Zraven dobiš vsa ISO potrdila in podobno, samo prežati moraš malo na oglase.

Objavljeno: To nov 27, 2007 6:15 pm
Napisal/-a Dariooo
Kyuss a ves kak namen je zarez na disku??....da odnasa prah zavornih (obraba) ploscic z diska, luknje pa da se odvaja toplota.... ;)
je pa to res, da ce bos vzel original ne bos nic zgresil, saj original zavore testirajo (mislim da se spustijo z avtom z ene visoke gore in dlje casa se vozijo in zavirajo, da vidijo, ce bodo zavore zdrzale al jih bodo skurli, tako da..... ;)
LP