Stran 1 od 1
"nastavitve" števca
Objavljeno: So nov 24, 2007 7:51 pm
Napisal/-a 406
Imam malo čuden problem....
ko sem menju žarnice za osvetlitev števca sem dau kazalce vn.in zdej ne morm naštimat da kazejo pravilno..ubistvu jih mors tko notr postavt (pod pravim kotom) da ti pravilno kaze..mors jih malo navit da se pol vracajo..zdej fora je v tem kako naj jih sedaj nastavim da bojo pravilno kazal...
1.za bencin nism vidu kok sm meu prej..kako naj sedaj preverm ce je pravilno nastiman.a naj dam par litrou v kantico pa se furam dokler ne crkne,pa bom pol vidu ce je kazalec parvilno nastima al kako.(a je lučka za rezervo vezana na števec ali na plovec v tanku).
2.obratomer: a to samo ko bo avto ogret pogledam ce kaze na 1000 obratov na min.????
3.števec za hitrost: kako naj to preverim..ali kazejo tiste table pravilno ki se pels mimo pa k ti pokaze kok pels...al 5km/h laze kokr sm slisu???
4.in še za temperaturo...čez koliko časa naj bi kazalo določeno temperaturo...gre za bencinski motor....
Objavljeno: So nov 24, 2007 8:29 pm
Napisal/-a myster
če te prav zastopim...ne veš na keri točki si prej mel bencina...tankaš poln tank in postaviš števc tja, kjer kaže da imaš polno.
drgač za obrate: ogret bencinar, če dela vse BP, bi mogu kazat 850 obratov pod štangasom.
temperatura pa bi mogla bit pri ogretem avtu 90°C .
za hitrost pa bi še najbolje nastavil, če bi odšel nekam, kjer imajo npr.: tehnične preglede in ga daš na valje.to ti je še najbolj natančno
Objavljeno: So nov 24, 2007 8:37 pm
Napisal/-a sebaveh
Števec hitrosti moraš po pravem nastaviti tako, da kaže kakih 5 km/h manj kot v resnici. Tako delujejo vsi števci na vseh avtih (razen na tovornjakih in avtobusih, oziroma na vozilih s tahografom).
Tudi obratometer je najbolje nastaviti na tehničnem, kjer se on z računalnikom, oziroma s sondo priklopi na motor in mu kaže vrtljaje.
Objavljeno: So nov 24, 2007 9:47 pm
Napisal/-a sebaveh
Sem se zmotil ja, imaš prav

Mislil pa sem isto. Torej pri 45 realne hitrosti, mu naj števec kaže kakih 49 ali 50
Objavljeno: So nov 24, 2007 11:07 pm
Napisal/-a [ReNe]
Ker predvidevam da imaš peugeot 406 ti lahko pomagam pri kazalcu za temperaturo motorja. Če ti termostat pravilno deluje, potem se pri ogretem avtu ustavi števec malo pred 90 stopinjami. Je pa odvisno od letnika avtomobila. Eni imajo 83 stopinjske termostate, drugi pa 86. Govorim za 1.8 16v motorje. Za dizle in močnejše bencinarje nebi vedel.
Objavljeno: Ne nov 25, 2007 9:09 am
Napisal/-a 406
se pravi za hitrost je najbol da grem nekam na valarje..sam ce grem na tehnicni in tam narobe kaze pol morm se enkrat it ce ga bom se enkrat štimu..kaj ni druge vrjante..
a za benz kaze tank poun ko rocko samo vrze ven ko tankam ali moram dodatno se stiskat,ker gre se nekaj benza notr..
gre za letnik 98...1.8..in po kolikih kilometrih ali minutah naj bi bila mašina ogreta.
aja pa bom kar tukaj uprasu...vasa mnenja ali naj dam osvetlitev v modro,belo,rdeco ali pustim original..(temno oranžna).

Objavljeno: Ne nov 25, 2007 11:30 am
Napisal/-a sebaveh
Motor se ogreje pri kakih 7 km vožnje. En način za umerjanje je tudi ta, da tipalo odviješ ven, ga daš v vročo, skoraj vrelo vodo. Skupaj z nekim drugim termometrom, ki ima skalo v tem področju. Nato daš kontakt in primerjaš oba termometra. In tega na armaturki poravnaš tako, da bo kazal enako kot tisti drugi.
Za hitrost nastavit pa je tudi najlažje, če imaš koga z enakim avtom. V neki višji prestavi in pod določenimi vrtljaji, ima avto točno določeno hitrost. V tej enaki prestavi in enakimi vrtljaji se pelješ še ti, in vidiš koliko ti števec hitrosti odstopa. To potem popraviš.
Osvetlitev bi pustil original, tak kot je. Ni mi pa jasno, zakaj je bilo potrebno vlečti kazalce ven, da si samo žarnice menjal

Saj se odstranijo od zadaj, brez da bi sploh odprl števec.
