Stran 1 od 1
Okvara sonde na Almeri.
Objavljeno: Po nov 26, 2007 8:50 am
Napisal/-a schima
Pozdravljeni.
Imam Nissan Almero in kar naenkrat se mi je prižgala lučka za napako v delovanju motorja. Serviser mi je povedal, da je z motorjem sicer vse v redu, ampak da je crknila sonda v motorju. Popravilo bi stalo okoli 160 €. Ob vsem tem pa motor deluje popolnoma normalno, brez problemov, prevozil sem že recimo 1500km in poraba ostaja enaka.
Prosim vas za nasvet, kaj naj storim. Glede na to, da mi je serviser rekel, da se mi bo poraba zaradi okvare sonde povečala, sklepam, da mi je crknila lambda sonda. Ali je mogoče, da ne deluje in se to na avtu sploh ne pozna?
Hvala za pomoč.
Objavljeno: Po nov 26, 2007 9:28 am
Napisal/-a Kritik
Če malo poiščeš po forumu, boš hitro našel teme na velik skok porabe, ker je lambda odletela. Zdej če se tebi poraba ni spremenila in ti mašina še vedno vleče tako kot prej, bi bil problem lahko kje drugje. Ste kaj preverili stanje na konektorjih? Bi lahko bila kakšna težava na štromu?
Objavljeno: Po nov 26, 2007 9:34 am
Napisal/-a svadreb
Ko ti odpove lambda sonda računalnik preklopi delovanje motorja v safe mode. Torej na neke parametre, ki naj bi bili najbolj normalni. S pokvarjeno lambdo morda na tehničnem ne bi prišel skozi zaradi neustreznih izpušnih plinov. Lambdo zamenjaj, pa bo. Ni pa nujno, da kupiš ravno original, ki stane 160 EUR. Sam sem kupil univerzalno od proizvajalca BERU iz Nemčije za 60 EUR. Zamenjal sem jo sam, potem sem šel pa k mehaniku na tester, da mi je resetiral napake. Pazi le, da boš kupil ustrezno, s pravim številom priključnih žic. Če imaš tako Almero kot jaz (torej letnik 2001, 1.5 motor, 90 konjev, motor QG15DE), ima lambda sonda 3 žice. Pri nakupu je pomemben le ta podatek.
Objavljeno: Po nov 26, 2007 9:43 am
Napisal/-a svadreb
Ker me je "Kritik" spomnil, da je lahko narobe tudi kaj drugega in ni nujno, da je lambda, ti bom na kratko opisal celo mojo težavo z lambdo. Torej tako kot tebi, se mi je prižgala oranžna lučka za motor. Prvi mehanik mi je rekel, da je crknil LMM in menjava stane cca. takratnih 110.000 SIT. Zaradi visoke cene se popravila nisem lotil, ker je avto še vedno lepo deloval. Le izpušni plini naj ne bi bili oporečni. Tako sem se vozil cca. pol leta, lučka pa se je prižigala in ugašala. Nato sem šel po drugo mnjenje k drugemu mehaniku. Ta je ugotovil, da je crknila lambda, menjava naj bi stala cca. takratnih 30.000 SIT. Oba serviserja sta bila pooblaščena za Nissane. Ker je bila odprava slednje okvare cenejša, sem se lotil te. Začneš paš pri najcenejših popravilih. Torej kupil sem univerzalno lambdo, jo sam zamenjal in šel na tester. Napaka je bila resetirana, vendar se je po nekaj km lučka spet prižgala. Pol mi je prekipelo in sem se odločil, da bom pač tvegal in kupil ta nesrečni LMM. Najcenejši, ki sem ga uspel najti, je bil 250 EUR. In to originalen, Boschev. Po zamenjavi tega, sem šel spet na tester resetirat napake in od takrat imam mir.
Objavljeno: To nov 27, 2007 4:44 pm
Napisal/-a Kyuss
Kritik je napisal/-a:Če malo poiščeš po forumu, boš hitro našel teme na velik skok porabe, ker je lambda odletela. Zdej če se tebi poraba ni spremenila in ti mašina še vedno vleče tako kot prej, bi bil problem lahko kje drugje. Ste kaj preverili stanje na konektorjih? Bi lahko bila kakšna težava na štromu?
Lambda se da čist lepo pomerit in stestirat z 'domačo' opremo, samo vrednosti moraš vedeti za svojo sondo, to je vse.
Ko crkne lambda, avto deluje drugače, čeprav tega ne opaziš. Če ne drugega, teče avto na bolj bogato zmes (več bencina, kot ga je potrebno). Količina vbrizganega goriva je med drugim odvisna tudi od stopnje O2 v izpuhu - to meri lambda. Če lambda ne meri nič (crknjena), ECU ne dobi podatkov, da mora zmes redčiti ali gostiti, zato pretok goriva prilagaja po skrčenih kriterijih. Simple.
Jaz zmeraj pravim, da bi morali avti imeti več CEL (check engine light) modulov. Vsaj za lambdo bi potrebovali ekstra indikacijo, da zares vsak ve, če je lambda ali ne. Marsikdo sumi lambdo že, če avto v nekem obdobju bolj tišči in se mu poveča poraba.
