Stran 1 od 1

čuden zvok

Objavljeno: Po nov 26, 2007 4:29 pm
Napisal/-a marko stare
Kolega ima Sonato in se mu je začel pojavljat en čuden zvok in sicer ko pospešuje se začne slišat kot da nekje nekaj drgne oz brusi, če stisne sklopko odneha .....odneha tudi če odvzame plin ..motor in vse deluje brezhibno....najverjetneje gre za napako nekje na menjalniku ..mogoče potisni ležaj sklopke bi bil najbolj sumljiv ali pač......kaj bi lahko bilo

hvala in lp

Objavljeno: Po nov 26, 2007 4:31 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Tko kot si napisal verjetno je potisni ležaj. :?:

Objavljeno: Po nov 26, 2007 5:12 pm
Napisal/-a joztom
Včasih smo takoj pogledali, koliko olja je v menjalniku ob takih zvokih.

Objavljeno: Po nov 26, 2007 6:12 pm
Napisal/-a Gregamax
Potisni ležaj sigurno ni ker potisni ležaj se vrti ko stisneš sklopko ne pa med vožnjo! iz lastnih izkušenj ti povem da je najverjetneje ležaj v menjalniku ki ga je zdrobilo! Enake zvoke mel v svojem nekdanjem polotu in so mi vsi rekli da je potisni ležaj je bil pa ležaj v menjalniku fuč in to tako da sm mogu menjat cel menjalnik!

Objavljeno: Sr nov 28, 2007 6:47 pm
Napisal/-a marko stare
Gregamax je napisal/-a:Potisni ležaj sigurno ni ker potisni ležaj se vrti ko stisneš sklopko ne pa med vožnjo! iz lastnih izkušenj ti povem da je najverjetneje ležaj v menjalniku ki ga je zdrobilo! Enake zvoke mel v svojem nekdanjem polotu in so mi vsi rekli da je potisni ležaj je bil pa ležaj v menjalniku fuč in to tako da sm mogu menjat cel menjalnik!


To bo..prejšnji lastik ni imel olja v menjalniku dobili ležaji. :evil: ...HELP ve kdo za kakšen menjalnik tip 1,8 letnik 1997..
:)=(:
lp

Objavljeno: Sr nov 28, 2007 8:06 pm
Napisal/-a Gregec2
imam podoben problem pri polu 1.0 letnik 97 lih tko se slis neki ko dodajam gas ko avto miruje je ok ko stisnem sklopko neha ropotat sumim lezaj v menjalniku neki me zanima kako kje preverim nivo olja v menjalniku lahko da ga manjka....na menjalniku sem opazil čep kjer se verjetn olje doliva kje se preveri pa se mi ne sanja tko da če kdo ve naj mi prosim javi...

Objavljeno: Če nov 29, 2007 5:22 pm
Napisal/-a Primoz_86
Čep za dolivanje odstrani, pa s prstom potipaj do kje je olje. Olja mora biti do roba, toliko da že skoraj teče ven.

Objavljeno: Če nov 29, 2007 6:29 pm
Napisal/-a Gregec2
se pravi moram nalit olje do vrha do kapice čepa hudo, tolk olja ziher nimam v menjalniku tko da moram nabavit in dolit sam kako ga pa sploh zmankalo? res da mal mastno uspodi pr menjalniko ne velik lahko da tm vn stekel bom preveril kako in kaj z oljem jer vrejtn je razlog za ropotanje lih pomanjkanje olja v menjalniku upam d ani kej prepozno in da ne bom rabu menat menjalnika ali kakega dela v njem....
drugače pa kok litrov olja gre v menjalnik?

Objavljeno: Če nov 29, 2007 7:23 pm
Napisal/-a Primoz_86
To kar sem napisal velja za večino fiatov, pri tebi ne vem, verjetno je enako. Olja gre v menjalnik cca 1L. Čep na menjalniku je pri strani (ne na vrhu), je okrogel, pri meni je na imbus, izgleda podobno kot je tisti za izpust olja na karterju motorja. Olje ponavadi spušča na manšetah.

Upam da nisi gledal gumijastega pokrovčka pri sklopki. Če boš tja točil olje ne boš daleč prišel ;)

Objavljeno: Če nov 29, 2007 8:38 pm
Napisal/-a Gregec2
hm jam ta pa dobra mislil sem na ta čep ki je označen na sliki le tega sem opazil...
to čep sklopke al menjalnika?

Objavljeno: Če nov 29, 2007 11:40 pm
Napisal/-a Primoz_86
Težko ti karkoli rečem, ker VW-jev nisem nikoli tikal in ne vem kakšen sistem imajo, pri tebi izgleda res kot čep za olje, pri meni pa je na podobnem mestu pravokotna luknja skozi zvon. Če olje točiš na vrhu, potem bi moral imeti še en čep pri strani, da preveriš nivo.

Sem pa skoraj siguren da je tisto na sliki tako kot pri meni čep skozi katerega se vidi sklopko, olje pa točiš nekje od strani.

Počakaj da se še kdo oglasi.

Objavljeno: Pe nov 30, 2007 12:04 am
Napisal/-a čare
tist k si ti pocahnu je lukna za blokirat motor ko menjaš jermen (bognedaj kaj tja not zlivat)čep maš na prvi strani menjalnika(se pravi gleda proti hladilniku) je pa na 17mm imbus ključ not gre 2 litra 75W90 sintetičnega olja za menjalnike spustiš ga pa na istem čepu ki je pa na ohišju diferenciala isto na 17 mm imbus

Objavljeno: Pe nov 30, 2007 7:02 pm
Napisal/-a Gregec2
čare hvala za informacijo, še neki me zanima kje je pa vijak kjer preverim nivo olja ali ga je dovolj ali ne? danes sem bil pri mehaniku glede tega, na dvigalki je mel en avto na katerem menal jermene šponerje tko, da mojga ni nč pipal sem mu pa povedal situacijo in je rekel da je vrjetn šel menjalnik ker je to baje hiba polotov, sedaj me pa zanima kaki so simptomi preden je menjalnik fuč in zakaj do tega pride je to nekvalitetno olje, mazanje al primankuje olja al so menjalniki (materijali) tko zanč?
upam da je samo olje....

Objavljeno: Pe nov 30, 2007 8:07 pm
Napisal/-a Dejan-k
Ja to je ze serijska napaka pri polotih, golfih in podobno.ma ata polota pa je mel glih prejsni tedn na servisu pa mu je pobralo po vrhu zobe od vzratne prestave pa je v rikverc ruzlo.so mu menjali zobnik pa je ok zdaj.drugace pa crkujejo toti menjalniki redno:D.kaj ces.