Stran 1 od 3
Pretirana poraba olja v motorju
Objavljeno: To nov 27, 2007 8:30 am
Napisal/-a mark4
Menim, da ima Vitara 1.6 8V - vplinjač, letnik '90 preveliko porabo motornega olja. Saj porabi cca 6 litrov olja na 10.000 km

Še naslednje ugotovitve: pod pokrovčkom za olje je kar nekaj "smetane", stena v ekspanzijski posodi je rahlo zamaščena, med vožnjo se sliši lahkoten zvok iz motorja tk,tk,tk,tk,...

,v leru pa tega ni slišati

Sicer motor zelo lepo teče, odlično vleče, ne kadi, ima izmerjeno zelo dobro kompresijo na vseh 4 cilindrih, motor vžiga kot bomba, temperatura hladilne tekočine vseskozi OK! Se ne pregreva. Sedaj vas pa sprašujem

ali je potrebno zamenjati le teflone, ali pa batne obročke ali celo bate ?
LP
Objavljeno: To nov 27, 2007 9:09 am
Napisal/-a AM
Če praviš da ti avto nič ne kadi, potem nič od tega. Pomeni da ti nekje blok spušča al kaj ? Ali je kakšna luža pod avtom ko kje stojiš.
Druga zadeva. Zdaj če ni luža, potem mora it olje skozi izpuh in bi ti moralo kadit . Lahko tudi povohaš izpuh, če kaj smrdi po olju oz. ali kadi plave barve. Potem je pač tradicija da se menjajo tefloni. Zdaj če praviš da ima avto odlično kompresiju, potem so batni obročki vredu, če pa nima, potem pa niso vredu. Batov pa ni potrebno menjat. Ker če bi bilo kaj z batom narobe, potem ti sploh nebi delal avto. Tako da zdaj samo ugotovi kaj dejansko je probem.
Najprej preglej, če ti kje toči. Potem je pač potrebno zamenjat tesnilo, če ne toči, potem pa najprej teflone . In če že imaš teflone zunaj je pa dobro še menjat ob enem batne obročke. Pač če že zakaj ne. Vprašanje je tudi ali se ti izplača glede na prevožene kilometre oz. ali bi raje drug avto nabavu, pa se tega znebil.
Objavljeno: To nov 27, 2007 2:46 pm
Napisal/-a čare
če pije olje ni muz da kadi men je tipo požrl liter na 1000 km pa ni pihnu tud mal dima
Re: Pretirana poraba olja v motorju
Objavljeno: To nov 27, 2007 2:59 pm
Napisal/-a nebivedu
mark4 je napisal/-a:Menim, da ima Vitara 1.6 8V - vplinjač, letnik '90 preveliko porabo motornega olja. Saj porabi cca 6 litrov olja na 10.000 km

Še naslednje ugotovitve: pod pokrovčkom za olje je kar nekaj "smetane", stena v ekspanzijski posodi je rahlo zamaščena, med vožnjo se sliši lahkoten zvok iz motorja tk,tk,tk,tk,...

,v leru pa tega ni slišati

Sicer motor zelo lepo teče, odlično vleče, ne kadi, ima izmerjeno zelo dobro kompresijo na vseh 4 cilindrih, motor vžiga kot bomba, temperatura hladilne tekočine vseskozi OK! Se ne pregreva. Sedaj vas pa sprašujem

ali je potrebno zamenjati le teflone, ali pa batne obročke ali celo bate ?
LP
Koliko je najdajša vožnja, ki so jo naredil v zadnjem času? Si spriobal it do murske sobote in nazaj do morja naenkrat?
Smetana na pokrovčku je sedaj od kondensa, kar vidno nakazuje, da ne narediš daljše ture od par km na dan in se voda(kondenz) niti ne more posušiti. Olje pa zaradi tega pije, ker je stara mašina in dokler se ne ogreje pije olje.
Probaj tudi z drugo znamko olja. Predvidevam da uporabljaš castrol ali pa kako drugo ceneno in zanič olje. Za test probaj liqui molly z dodatkom MOS2, ki ga dobiš v samingu hala A klet. To olje je za starejše mašine in ima dodatek mos2, ki pomaga pri povečanem trenju in starejših mašinah.
Tisti tk tk tk med vožnjo pa je normalen za 8V tehniko in nakazuje, da nimaš naštelanih ventilov.
Lahko pa tudi da olje ne maže dobro mašine - lahko je oljna pumpa slaba, lahko pa je napačno olje - kar pa je največja verjetnost.
Največji problem je v tem, da ljudje ki imate starejše avtomobile ne mislite na to, da bi bilo dobro imeti najboljše olje v mašini, naboljši filter in najboljše svečke, ampak vam je dovolj castrol ali pa celo petrolovo olje, najcenejši oljni filter in najcenejše svečke. To je napaka, ki jo vsi ponavljate. Olje mora biti boljše, da bolje maže iztrošeno mašino, svečke če so boljše dajo boljšo iskro od sebe, oljni filter pa mora biti vedno najboljši, ker slabi razpadajo in puščajo smeti v oljno pumpo, ki pa zaradi tega ne meče več dobro olja na mašino.
Poleg tega, če si avto po 17 letih delovanja ne zasluži boljšega olja, ...
Objavljeno: To nov 27, 2007 6:20 pm
Napisal/-a Dariooo
nebivedu eno uprasanje zate.....
Kaj ni da bolse olje kot das (da cim bolje maze), ga pol tudi vec masina pije??
LP
Objavljeno: To nov 27, 2007 7:01 pm
Napisal/-a Ivan36
Odvisno men Xantia polet pije vsaj 1 l na 2500km pa je eden povedal, da je bolje dat poleti not 15- 50w pozim pa tega 10 - 40w in je res tak sedaj ko je mrzlo mi nič ne rabi tega 10-40w tako , da bom na pomlad itak imam servis na 15000km dal not 15-50w in bo mir vsaj ene 6000km 1 liter olja tako kakor je že bilo ko sem imel tega not je res čudno tole z olji

Original je pa Quartz 7000 Total
Objavljeno: To nov 27, 2007 7:29 pm
Napisal/-a čare
@nebivedu LPP-jevi busi vsi razen najnovejših 16 mercedesov lavfajo na PETROL-ovo olje in ja nekateri majo krepko čez miljon ,če je pa mašina zanič ti pa noben olje ne pomaga ker dražjega ko boš dal not bolj redek bo le ta in še bolj ga bo pil tko da za predihane motorje uporabljajte olje 20W50 edin pozim dejte 15-40 not da bo sploh motor obrnil
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 12:59 am
Napisal/-a nebivedu
Dariooo je napisal/-a:nebivedu eno uprasanje zate.....
Kaj ni da bolse olje kot das (da cim bolje maze), ga pol tudi vec masina pije??
LP
Odvisno kakšno olje daš, niso vsa dobra olja redka, nekatera so tudi zelo gosta.
čare je napisal/-a:@nebivedu LPP-jevi busi vsi razen najnovejših 16 mercedesov lavfajo na PETROL-ovo olje in ja nekateri majo krepko čez miljon ,če je pa mašina zanič ti pa noben olje ne pomaga ker dražjega ko boš dal not bolj redek bo le ta in še bolj ga bo pil tko da za predihane motorje uporabljajte olje 20W50 edin pozim dejte 15-40 not da bo sploh motor obrnil
Dizelske mašine, še posebej pa take, ki so narejene za dolge proge ne moreš primerjat z 1.6 8V bencinsko mašino. Poleg tega so redni servisi tisto, kar tudi zagotavlja da bo mašina delala dolgo časa. In očitno pri tej suzukijevi mašini nekdo ni dost servisiral.
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 7:36 am
Napisal/-a ronnie
čare je napisal/-a:@nebivedu LPP-jevi busi vsi razen najnovejših 16 mercedesov lavfajo na PETROL-ovo olje in ja nekateri majo krepko čez miljon ,če je pa mašina zanič ti pa noben olje ne pomaga ker dražjega ko boš dal not bolj redek bo le ta in še bolj ga bo pil tko da za predihane motorje uporabljajte olje 20W50 edin pozim dejte 15-40 not da bo sploh motor obrnil
LPP
Tisto olje tam je drugačno kot pa
župca ki jo dobiš v flaški na pertolovi postojanki
o miljon kilometrih pa kdaj drugič

Objavljeno: Sr nov 28, 2007 9:41 am
Napisal/-a mark4
VITARA: Olja sploh ni pod avtom. Res pa je, da imam navadno castrolovo olje. Ali bi moral potemtakem uporabiti npr. sintetično olje? Ali pa olje, ki sem ga videl v trgovini OLJE ZA STARE MOTORJE oz za motorje z veliko prevoženimi kilometri? Namreč imam prevoženih cca. 180.000 km ali pa 280.000 km ? Saj se števec obrača na 100 tk. Res pa je tudi, da večinoma dnevno naredim max. 8 km. Ne vem pa koliko stane popravilo ventilov, teflonov ?
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 2:35 pm
Napisal/-a čare
ronnie je napisal/-a:čare je napisal/-a:@nebivedu LPP-jevi busi vsi razen najnovejših 16 mercedesov lavfajo na PETROL-ovo olje in ja nekateri majo krepko čez miljon ,če je pa mašina zanič ti pa noben olje ne pomaga ker dražjega ko boš dal not bolj redek bo le ta in še bolj ga bo pil tko da za predihane motorje uporabljajte olje 20W50 edin pozim dejte 15-40 not da bo sploh motor obrnil
LPP
Tisto olje tam je drugačno kot pa
župca ki jo dobiš v flaški na pertolovi postojanki
o miljon kilometrih pa kdaj drugič

in zakaj kdaj drugič in kaj ti še ni jasno??nažalost sem mehanik in ja ne boš verjel na LPP-ju in olje je popolnoma isto kot proton turbo diesel ki ga kupiš u litrški pakungi na pumpi,kaj mislš da za nas pa drugačn olje filajo u sode
@nebivedu od 280 busov jih 30 dela daljše ture 220 kom.je mestnih tam pa veš kakšni so pogoji vožnje(1.2.1.2.3.2.1.2.1.2 prestava)in so motorji kar obremenjeni res paje da so redne menjave oja
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 2:38 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Tako je,čare kr povej decu kr mu gre...

Objavljeno: Sr nov 28, 2007 6:12 pm
Napisal/-a sonček
tefloni
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 6:21 pm
Napisal/-a spaceone
Verjetno ti spušča pri glavi motorja. Poglej, če imaš kaj mastno tam okrog.
Komplet tesnil te pride dobrih 100€ + delo mehanika. V tujini bi te znalo dobit kaj ceneje.
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 7:01 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Nalij not al to, kar ti je rekel nebivedu al pa katerikoli razen castrol, pa da je 10W40, menjaj oljni filter in ti garantiram, da ti ne bo več pilo olja.
Skor si upam stavit, da si do sedaj vlival not castrol TXT 5W40. To olje ni vredno pol kurca in sem že parkrat zasledil, d so ga mašine pile kot mi pir na kaki žurki.
Sploh pa 5W40 ni pravo olje za take old mašine. Folk bi najrajši nalil not kakšno dirkalno olje, ki je u iber redko in potem pričakujejo, kwa bo to zdej hudo letelo. V resnici jim ga pa pol steče mimo, pol pa zraven obročkov in potem se čudijo, zakaj ga je kar naenkrat zmanjkalo, pa tolk hudo olje je blo.
V mašino moraš naliti tako olje, za kakršnega je ta mašina bla konstruirana.

Objavljeno: Sr nov 28, 2007 10:06 pm
Napisal/-a ronnie
čare je napisal/-a:
in zakaj kdaj drugič in kaj ti še ni jasno??nažalost sem mehanik in ja ne boš verjel na LPP-ju in olje je popolnoma isto kot proton turbo diesel ki ga kupiš u litrški pakungi na pumpi,kaj mislš da za nas pa drugačn olje filajo u sode
@nebivedu od 280 busov jih 30 dela daljše ture 220 kom.je mestnih tam pa veš kakšni so pogoji vožnje(1.2.1.2.3.2.1.2.1.2 prestava)in so motorji kar obremenjeni res paje da so redne menjave oja
no ko si ravno mehanik na LPP, potem dobro veš kaj pomeni avtobus zalavfat zjutraj in
ga držat čez cel dan na delovni teperaturi.
in ne kot mi. še dobro se ne segreje pa se že ustavmo- tu je bistvo miljona
a ne pa povečini so avtomatiki
glede olja pa je bilo že krega in če si dalj časa tam potem to poznaš
res; petrol vam ga pripelje
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 10:10 pm
Napisal/-a mark4
Olje sem vedno točil 15-40W. Sem pa pri prejšnji menjavi olja vlil še poseben dodatek Metabond old, ki kao izboljša drsnost med bati in blokom motorja in zapolni mikro hrapavo površino,.. menda na teflonski bazi ... Vendar mi prav nič ni pomagalo. Vsaj opazil nisem. Sicer pa olje redno delam redne servise na 10 tk, ne priganjam mrzel motor, vedno garažirana, ne vozim hitreje kot 90 km/h,.. Vse to zadnja 4 leta kolikor sem jaz lastnik vitare. Prej jo je imela neka ženska, kaj je delala z njo jaz ne vem

Primer ženske brezbrižnosti: rezervno kolo je bilo tako skrivljeno, da če bi ga vseeno dal npr. spredaj desno, mi sploh volan ne bi več delal in še zastonj bi imel full grobo masažo

Na vitari sem že vse živo popravil (sedeže, hardtop,nove gume,v celoti popravil prerjavene dele, barval avto, podvozje zaščitil,..

Zgleda da bo treba urediti še motor (ventili,tefloni,tesnila)

No potem bo pa upam še zdržala vsaj 100.000 km

Objavljeno: Sr nov 28, 2007 10:29 pm
Napisal/-a _BANDIT_
No, če boš slučajno ugotovil, da je motor hin (čeprav mislim, da ni, glede na to, kar praviš, da lavfa kot urca), potem se ti pač ne splača delat generalne ampak nekje najdeš drugo mašino, ki je dobra in samo premenjaš.
Ziher paše še od kakega drugega suzukija not, pa ni hudič, da nebi nekje dobil enega takega motorja, ki bi bil v dobrem stanju.
Objavljeno: Sr nov 28, 2007 10:51 pm
Napisal/-a lisko
_BANDIT_ je napisal/-a:No, če boš slučajno ugotovil, da je motor hin (čeprav mislim, da ni, glede na to, kar praviš, da lavfa kot urca), potem se ti pač ne splača delat generalne ampak nekje najdeš drugo mašino, ki je dobra in samo premenjaš.

Ziher paše še od kakega drugega suzukija not, pa ni hudič, da nebi nekje dobil enega takega motorja, ki bi bil v dobrem stanju.
No ja to je spet tko....... lahk sicer super motor pa laufa 50.000 km pa adijo..... če pa se na tem spraviš delat generalno pa točno veš pri čem si. Genralna pa tud ni tko draga sploh če delaš sam.
Objavljeno: Če nov 29, 2007 7:11 am
Napisal/-a paskvale
Poraba olja do en liter na 1000 km je v mejah normale. Po tvojih besedah je pri tebi ta poraba 0,6 l, kar pomeni, da nimaš kaj skrbeti. Tudi tista smetana te naj nič ne moti, ker je to spet normalen pojav.