Stran 1 od 2

Ford Focus kadi

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 6:07 pm
Napisal/-a dacapio
Ima kdo podobne izkušnje z dieslom? Namreč moj focus, ko je hladen nenormalno kadi, gost bel dim, in nekaj "trokira", poleti in pozimi, vse letne čase (pozimi najbolj), po nekaj 100 prevoženih metrih se zadeva umiri, avto teče gladko brez problema, ko je ogret kadi kot vsak diesel. Po nasvetu laikov kakor tudi ekspertov sem dal pregledati in nastavit dise, grelne svečke, avto še pa kar kadi....olja ne "žre", vode tudi ne, sem že kar precej obupan.... :cry: Prosim pomagajte!!! :roll:

1.8 tddi, 90 ps
'99 letnik
155.000 km po števcu (mislim da jih ma najmanj 50.000 še zraven)

Za vse odgovore, nasvete, namige, karkoli vam bom zelo, zelo hvaležen. Če sem jaz nehal kadit, bo tudi moj ford nehal! :roll:

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 6:20 pm
Napisal/-a im nobody
ja če kadi bel dim je to normalno pozimi.če pa trokira je pa pomoje kriva vlaga.mal preglej mašino

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 6:23 pm
Napisal/-a dacapio
Ja če bi samo pozimi kadil ok, kadi pa tudi poleti, zeeeeloooo, tak da zjutraj rikverc ne vidim... :D
Zdaj mam redni servis, menjava olja, komplet filtri vključno z naftnim, mogoče bo kaj boljše... :roll:

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 7:59 pm
Napisal/-a Bosko001
Morda slaba kompresija na enem celindru in rabi obrate, da "zalaufa".

Samo ugibanja....

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 9:46 pm
Napisal/-a HOLLAND
Če ti trokira in belo kadi je po vsej verjetnosti šlo tesnilo od glave. A ti zmanjkuje vode?

Objavljeno: Po dec 03, 2007 1:35 am
Napisal/-a SIMY001
verjetno ti malo slabše vžiga in posledično zato tudi bolj kadi,ker motor obrača zalaufa pa ne takoj,tisti čas se nafta nab ira ,ko pa vžge pa zakadi in kadi še nekaj časa.

Objavljeno: Po dec 03, 2007 8:42 am
Napisal/-a napi
To kar si opisal je je imel foter podobne simptome. Po gruntanju in gruntanju smo prišli do zaključka da je kriv EGR ventil.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Objavljeno: Po dec 03, 2007 9:23 pm
Napisal/-a dacapio
EGR....hmmm...zanimivo, ga bom probal spucat pa bom vido kaj bo.... malo sumin dihtungo na glavi...hvala vsem...

Objavljeno: Po dec 03, 2007 10:26 pm
Napisal/-a lisko
A to vedno ob zagonu ali samo ko stoji par ur ali pa čez noč ? Ko ga vžgeš in pustiš laufat pod štangasom motor trese in hoče ugasnit? kao lepo vsi takti pa enga spusti pa spet vsi pa spet enga spusti? ob tem pa kadi belo modro čez 10 sekund pa se umiri? Zjutraj pa ali malo težje vžge ali pa vžge s prve pa pol trokira in kadi in se "leno" obnaša na pedalko za plin?

Če si vsaj na eno vprašanje odgovoril z DA, pomen da ti nekje ali vleče zrak ali pa ti pade nafta. Bosch črpalka (kot tudi vsi diesel sistemi) imajo v svojem sitemu lajtung (sesalna od tanka do pumpe kakor tudi visokotlačna od pumpe do šob) nepovratni ventil...... kajti nafta ni stisljiva (tako lahko pumpa nardi pritisk ki je potreben za vbrizg v bat) in v sistemu ne sme bit nikakršnega zraka...... če le tega kje potegne prek noči ( prek šob ali da nafta steče v cilinder (šobe ne tesnijo) ali pa da nafta steče nazaj v tanka(nepovratni ventil ne dela) , mora pumpa prvo nabit pritisk do šobe šele potem lahko začne špricat nafto v cilinder ob tem pa seveda tišči poleg v cilinder tudi zrak...... posledice so trokiranje motorja in svetlo modrikast (skoraj beli) dim. Ko pa zrak "iztisne" iz sitema pa motor dobi globok dizlski zvok in se vrne v normalno delovanje.

Objavljeno: To dec 04, 2007 6:23 am
Napisal/-a dacapio
lisko je napisal/-a:A to vedno ob zagonu ali samo ko stoji par ur ali pa čez noč ? Ko ga vžgeš in pustiš laufat pod štangasom motor trese in hoče ugasnit? kao lepo vsi takti pa enga spusti pa spet vsi pa spet enga spusti? ob tem pa kadi belo modro čez 10 sekund pa se umiri? Zjutraj pa ali malo težje vžge ali pa vžge s prve pa pol trokira in kadi in se "leno" obnaša na pedalko za plin?


Ne vedno, ko je topel nikoli ne kadi, samo ko stoji par ur oz. čez noč, ko je hladen. Se pa dogaja točno to kar si napisal. Natančen opis mojih problemov z focusom. Bosh pumpa je nova, pred kratkim so mi vštimali šobe, po tem sem opazil, da avto nima več polne moči, tudi ko je zagret ne, mogoče ma to kaj veze s trokiranjem oz. s tem karkoli je narobe. Al so pa šobe fentali. Pred tem je vlekel ko tank. Ravno zaradi dima so mi šobe rihtali, ker so predvidevali, da zaradi njih avto kadi.

lisko puno ti hvala, zdaj vsaj približno vem kje iskat problem. :roll:

Objavljeno: To dec 04, 2007 9:24 am
Napisal/-a HOLLAND
Kaj potem, ti je kadilo že prej kot si obnovil pumpo in šobe?

Objavljeno: To dec 04, 2007 10:22 am
Napisal/-a Kyuss
Ta bo malce češka, ampak se navezuje na sporočilo uporabnika liska. Če gre za problem s šobami, lahko to hitro preveriš. Potegneš ven injektorje, pod njih nastaviš neko plehnato posodo (za kekse :D), daš kontakt (mogoče še kakšen dummy kabel za prisilni vklop pumpe, če se ti ne zažene - malce se razglej po literaturi za tvoj avto) in štopaš ... Če v dveh minutah nakapa v povprečju več kot eno kapljico, je injektor fuč. Seveda lahko za tvoj avto obstajajo druga merila pri takem domačem testiranju. Vseeno se pa da videti vsaj razliko v odstopanju med pokvarjenimi in dobrimi injektorji.

Dizlov sicer ne poznam najbolje, zato je mogoče, da sem napisal kakšno neumnost. Pri bencinarjih se da na takšen način.

Objavljeno: To dec 04, 2007 12:56 pm
Napisal/-a esem
dacapio je napisal/-a:
lisko puno ti hvala, zdaj vsaj približno vem kje iskat problem. :roll:


Namig - najprej poišči boljšega serviserja. Tako kot zdaj dodajaš vsebino, se zdi, da imajo tudi oni prste vmes.

Objavljeno: To dec 04, 2007 3:48 pm
Napisal/-a lisko
Kyuss je napisal/-a:Ta bo malce češka, ampak se navezuje na sporočilo uporabnika liska. Če gre za problem s šobami, lahko to hitro preveriš. Potegneš ven injektorje, pod njih nastaviš neko plehnato posodo (za kekse :D), daš kontakt (mogoče še kakšen dummy kabel za prisilni vklop pumpe, če se ti ne zažene - malce se razglej po literaturi za tvoj avto) in štopaš ... Če v dveh minutah nakapa v povprečju več kot eno kapljico, je injektor fuč. Seveda lahko za tvoj avto obstajajo druga merila pri takem domačem testiranju. Vseeno se pa da videti vsaj razliko v odstopanju med pokvarjenimi in dobrimi injektorji.

Dizlov sicer ne poznam najbolje, zato je mogoče, da sem napisal kakšno neumnost. Pri bencinarjih se da na takšen način.


Si napisal neumnost ja :) Pri bencinarju ko daš kontakt se v injection sistemu (pred šobami) ustvari pritisk (ki ga ustvari elektro pumpa). In če ne tesnijo (kot si napisal) pol se res pod njimi nabere "luža". Pri dizlu pa ni tako.... nobene elektro pumpe in nobenga pritiska PRED ZAGONOM motorja. Torej lahk vzameš šobe ven,jih gledaš,jih spučeš.... ampak iz njih ne bo priteklo nič :) Ker šele ko motor obrne (štarter), se z njim obrne tudi pumpa, ki ustvari pritisk (kateri pa je mnogo višji kot pri bencinarju) .Ko je pritisk dovolj velik pa iz šobe brizgne nafta.

Razlika v delovanju oz. doziranju goriva je velika..... pri bencinarju je šoba elektro ventil kateri odpre ko dobi signal z motorne elektronike. Pri dizlu pa je šoba dejansko VARNOSTNI ventil, ki dejansko odpre, ko je na njem dovolj pritiska (bosch črpalka ma not batiče ki "stiskajo" nafto...ker pa nafta ni stisljiva se v cevkah do šob in v samih šobah ustvarja pritisk) in ko je na šobi dovolj pritiska se le ta samodejno odpre (sistem velja za PD in boch motorje) piezo keramične šobe že temeljijo na drugi tehnologiji...

In verjem da ti v roke dam šobo od dizla ki "lula" (posledično dizel kadi ker ne izgoreva dobro) in šobo ki je popolnoma izpravna.....ne boš videl razlike.... razlika se je (v mojem primeru) vidla šele pri tlaku 70 barov....ker je takrat že odprla... morala pa bi na 130tih barih....te pa le ne videš če daš samo kontakt :)

Objavljeno: To dec 04, 2007 4:18 pm
Napisal/-a Kyuss
Teorijo drugače vem, ampak ko včasih kaj pišem iz glave, se je včasih težko spomniti, da imajo dizli bosch pumpo in variabilni pritisk. Blah, my mistake. Mogoče bo pa moj zapis kdo izmed lastnikov bencinarjev videl čez par let in se naučil kaj novega. ;)

Saj sem tam tudi napisal, naj raje pogleda prej v manual, da ne bi bilo kakega drugega postopka. Pri dizlih sem v temi. :D

Hvala za info drugače! Si mi dal referenco za vbodoče branje. Sem že dizelske motorje dal na seznam literature. :D

Objavljeno: To dec 04, 2007 4:19 pm
Napisal/-a lisko
Ni blema zato pa smo tukaj :D

Objavljeno: Sr dec 05, 2007 6:22 am
Napisal/-a dacapio
HOLLAND je napisal/-a:Kaj potem, ti je kadilo že prej kot si obnovil pumpo in šobe?


Kadilo že prej ja, samo zdaj kadi dosti bolj, trokira tudi bolj, pumpa ni obnovljena je nova, na srečo so jo menjali preden sem kupil avto.

Objavljeno: Sr dec 05, 2007 6:29 am
Napisal/-a dacapio
esem je napisal/-a:Namig - najprej poišči boljšega serviserja. Tako kot zdaj dodajaš vsebino, se zdi, da imajo tudi oni prste vmes.


Ja naj bi bli pooblaščeni prodajalci in serviserji za ford. So me zelo razočarali, avta ne peljem več tja. Mam privat boljšega mehanika in avto gre kmalu k njemu na temeljit pregled in potreben servis, uradnih serviserjev imama pa p.. k.... , ker so pravi nategovalci, vprašanje kaj ti sploh naredijo na avtu. V mojem primeru ga niso najbolj popravli, so ga bolj pokvarli. :roll:

Objavljeno: Sr dec 05, 2007 3:34 pm
Napisal/-a esem
Dobro bi bilo, da napišeš, kateri pooblaščenec je to - morda s tem koga rešiš pred bankrotom ali vsaj nevronskimi motnjami.

Objavljeno: Če dec 06, 2007 10:00 am
Napisal/-a dacapio
esem je napisal/-a:Dobro bi bilo, da napišeš, kateri pooblaščenec je to - morda s tem koga rešiš pred bankrotom ali vsaj nevronskimi motnjami.


Zaenkrat ne bom nobenega izpostavljal, ker imam še določene stvari z njimi za rešit, so mi namreč še nekaj dolžni, ko pa bo in če bo čas zato pa seveda z velikimi črkami napišem kdo je to. Saj problem ni v šefu, z njim se da vse zmenit, se mi zdi da so problem mehaniki, ne znajo odpravit napake tak kot je treba. :roll: