Stran 1 od 1

problem!!

Objavljeno: Po dec 03, 2007 4:18 pm
Napisal/-a _E_N_Z_O_
No da jest končno opišem moj problem ki me daje že kake pou leta.GLAVNI PROBLEM….TRESENJE MOTORJA….NIHANJE OBRATOV….da grem kar po vrst ;1.avto zalaufam in laufa na mestu do delovne temperature; ko ga zalaufam mi lepo laufa pod zaugom 1250 obratov..trese se malenkostno da se komaj čuti-nomalno …potem obrati normalno padajo vse tja do 850 in če bom dodal gas in spustil bodo spet padli nazaj na 850 in nič manj! Problem je v tem da ko avto laufa na tolikšnih obratih da se mašina enostavno preveč trese (s tem posledično tud celoten avto….zaradi tega sem ga mel pri mehaniku pa je rekel da so to leta vendar jaz to ne verjamem…bil tudi menjan spodnji nosilec motorja pa nič bolje)..ko pa dodam plin recimo na 1000 obratov pa tresljajev motorja ni več 
2. z avtom se odpeljem: spet zaug normalno na 1200 obratih…tu bo sedaj nastala razlika med tem ali avto stoji na miru ali se pelje. Namreč ko je avto že segret in ko stisnem PAZI sklopko, :shock: obrati preveč padejo na cca. 500 obratov( tudi na lučeh se opazi, da malce utripnejo).potem pa se spet poberejo na 850. če se vrnem nazaj. Ko pa avto stoji na miru in če stisnem sklopko tega skakanja obratov ni.

Objavljeno: Po dec 03, 2007 4:25 pm
Napisal/-a AudiFreak
Za začetek zbriši ostali dve temi.

Objavljeno: Po dec 03, 2007 4:31 pm
Napisal/-a tristan01
Ko boš pobrisal še drugi dve temi, v to dodaj še opis tvojega avtomobila (model, letnik, prevoženi km....).

Morda je pri tvojem avtomobilu takšno obnašanje posledica kakšne "serijske" pomankljivosti. Morda je slab LMM, oz. senzor prostega teka, lahko je kriv senzor položaja glavne gredi, lahko je zamašen kakšen filter, slabo dovod goriva......

Možnosti je še precej, vendar je vse samo ugibanje, saj ne vemo o kakšnem avtomobilu govorimo.

LP Tristan01

Objavljeno: Po dec 03, 2007 4:43 pm
Napisal/-a _E_N_Z_O_
sem čist pozabil :oops: ...avto je renault clio 1.4 letnik 1993, prevoženih 182.000km

Objavljeno: Po dec 03, 2007 4:48 pm
Napisal/-a Patrik_A3
desni nosilec motorja (desni z vidika ko noter sediš na voznikovem sedežu ) ;)

Objavljeno: Po dec 03, 2007 6:19 pm
Napisal/-a myster
za en odgovor ti lahk povem, da pod malimi obrati je čist normalno, da malo bolj trese avto.takoj ko dela na 1000rpm, ne trese več.starejši avti so vsi taki...še pri maminem polotu je tako, pa je 1.0 mašina pa letnik 99.pod štangasom (850rpm) trese avto, ko pa daš malo gasa pa se avtu umiri...tuki jst ne vidim kakega problema. se pa pozna, če tankaš 100 oktanski bencin.pri štangasu skoraj ne trese več (sprobano pri tem polotu).kot ti pa je mehanik reku, je imel pa tudi prav (delno), da je avto v letih.je pa tudi odvisna kvaliteta olja v motorju.

Objavljeno: Po dec 03, 2007 6:50 pm
Napisal/-a _E_N_Z_O_
nekaj moram še dodat kar je tudi pomembno glede tega problema...pregeldal sem kable če slučajno prebijajo vendar ne, pa tud iskre preskočijo na vseh 4-ih kablih. svečke so praktično nove.ugotovil pa sem še eno stvar.. ko mi je avto laufu v prostem teku, sem dal kable iz svečk po enega in enega. ko sem dal prvega dol je motor zatresel,zajamral.. kar je normalno .ko pa sem vzel iz svečke drugi kabel pa se ni zgodilo nič( motor ni nič zatreslo, nič zajamralo)..potem sem dal novo svečko v ta drugi celinder,ker sem mislil da je prejšna zanič pa ni bilo nič bolje...tako sem ugotovil da ta 2. cilnder v prostem teku ne dela!!...če še kaj ugotovim bom poročal

lp