Stran 1 od 1

Nastavitev ventilov motorja

Objavljeno: Če dec 06, 2007 9:36 am
Napisal/-a mark4
Sprašujem vas, če je potrebno pri nastavitvi ventilov bencinskega motorja 8V potrebno sneti glavo motorja :?: Ali se sname samo pokrov ventilov :?: Kaj pa v primeru, če se menjajo še tefloni? Cena storitve bi bila zelo zaželjena.
LP

Objavljeno: Če dec 06, 2007 9:52 am
Napisal/-a nebivedu
Če imaš ventile pod bati, potem je treba sneti glavo čisto dol. Ampak prej moraš mašino ven vzet, da jo boš lahko okol obrnu, če ti bo kak ventil padel v karter. :twisted:


No, zdej pa resno. Zakaj misliš, da se zadeva, ki pokriva ventile, imenuje pokrov ventilov?

Objavljeno: Če dec 06, 2007 1:53 pm
Napisal/-a Mad
... Prvo povej kateri avtomobil in kateri motor misliš - ker imaš pri nastavitvah ventilov več variant ; ene se nastavlja mehansko z ključem zaradi izvedbe (klackalice) enostavno tako, da daš pod ventil merilni listič in ga nastaviš na določeno mero - zračnost, ki je za sesalne ventile od 0.15 - 0.20 mm oziroma za izpušne 0.20 - 0.30 mm nastavlja se ko je motor hladen ! Na drugih avtomobilih se menjuje ploščica, ki je pod odmično gredjo in katera se z časom izrabi ... imaš pa tudi hidravlično nastavljanje ventilov - (Ford Opel in ostali motorji) ki se motor, ko ga prižgeš noče nastaviti in je potrebno zamenjati lončke od hidravlike - dročnik ... včasih pa je pri tem motorju dovolj menjava olja - viskoznosti da popravi probleme ! Mislim, da je tudi že kaka tema bila pred časom odprta v zvezi z nastavljanjem ventilov - prelistaj malo forum ! L.p. Mad

Objavljeno: Če dec 06, 2007 2:03 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
nebivedu je napisal/-a:Če imaš ventile pod bati, potem je treba sneti glavo čisto dol. Ampak prej moraš mašino ven vzet, da jo boš lahko okol obrnu, če ti bo kak ventil padel v karter. :twisted:


OFF Nebivedu so to sarkastične šale ali klic na pomoč :?: :?: :?:

Če lahko še zaupaš za kater avto se gre ker imajo različne sisteme nastavitve ventilov(pri nekaterih se nastavljajo sami). ;)

Objavljeno: Če dec 06, 2007 9:00 pm
Napisal/-a mark4
Hvala za vaše odgovore (zaradi Nebiveduja se pa ne sekiram). Seveda pa vam povem, da gre za Vitaro letnik 90 1.6 8v z vplinjačem-. Ker še nisem videl razdrtega motorja, vas sprašujem, če je glava motorja odstranjena, ali se vidijo lahko še kakšne nepravilnosti na samih batih, batnih obročkih in stenah bloka. Ali je potrebno motor še nadalje razdreti?
LP

Objavljeno: Če dec 06, 2007 9:23 pm
Napisal/-a lublancan
ko snameš glavo vidiš kolk so sajasti bati, če so risi po cilindru, glavo daš brusit, menjat teflone, polirat sedeže ventilov, pol pa še nastaviš ventile sestaviš in to je to

so ti zmerl kompresijo?

Objavljeno: Pe dec 07, 2007 8:21 am
Napisal/-a mark4
lublancan je napisal/-a:ko snameš glavo vidiš kolk so sajasti bati, če so risi po cilindru, glavo daš brusit, menjat teflone, polirat sedeže ventilov, pol pa še nastaviš ventile sestaviš in to je to

so ti zmerl kompresijo?


Ja kompresijo so mi izmerili na servisu in je na vseh 4 cilindrih od 12,1 do 12,4 bara. Menijo da je to popolnoma OK. Paradoks pa je ta, vse OK dela, nikjer olje ne pušča, a porabi ga kar do 5L na 10000. Je pa res, da ga vseskozi vozim mrzlega-zelo kratke razdalje. Mogoče ne opazim dimljenja zadaj iz izpušne cevi ker se peljem na avtoplin :?: I don't know :?
LP

Objavljeno: Pe dec 07, 2007 12:16 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Lahko da imaš teflone zanič ker ti ga toliko požre. ;)