Dewoo Nubira II 1.6 SX problem
Objavljeno: Ne dec 09, 2007 11:22 pm
Najprej lep pozdrav vsem na avtomobilzmu.
Oče ima omenjeno Nubiro 1.6 SX 16V prevoženih 110 kkm, l.99, problem je pa sledeč:
- če pritisneš na gas je čutiti rahlo zamudo na motorju, ko pa gas spustiš je pa zamuda še večja preden začnejo obrati upadat, isto se dogaja med vožnjo
- ko pa obrati padajo (zaviranje z motorjem) tam okoli 1500 rpm začne motor sam vleči (brez pritiskanja na gas), sicer ga čez en čas mine
- če med vožnjo stisnem sklopko, obrati ne padejo na cca 800-900 rpm, ampak ostanejo tam nekje med 1200 in 1400 rpm, če se pa avto ustavi, pa obrati padejo na normalene (pa pri zaviranju nisem zadel gas pedala)
- zamenjan motorček prostega teka, senzor položaja sesalne lopute in senzor temperature hladilne tekočine
- zablokiran EGR ventil
Vmes je bilo že menjano tesnilo glave (spustilo), tefloni, svečke, očiščeni vrhi batov, očiščen izgorevalni prostor ter ventili, sesalni kolektor s sesalno loputo.
Sicer avto dobro vleče izpuh je v redu (tehnični BP), izvršen je bil že tudi ECU reset in IDLE learning, pa nič.
Na priporočilo iz Kia foruma, naj odklopim senzor za hitrost na menjalniku sem prišel do naslednih zaklučkov:
Motor je res prvič v času našega lastništva zaviral, ko si spustil gas.
Po prvem navdušenju je sledil trenutek streznitve:
- najprej se je prižgala MIL lučka (check engine) - in občasno ugasnila in se ponovno prižgala - žmigovc
- pa ko si nekaj časa zaviral z motorjem in stisnil sklopko je pa crknil v polovici primerov - zanimivo je vozit avto, ko ne dela servo volan, sploh, ko je treba na hitro zavit in se ustavit .
Sedaj je spet po starem, ker je postalo še bolj nevarno za vozit kot prej.
Torej ali ima kdo kakšen uporaben napotek razen servisa, ki itak trdi da je vse OK in ali ima kdo kak vmesnik in program za komunikacijo z Daewoojem - ALDL, ker moj ne dela oz. meče ene čudne rezultate.
Oče ima omenjeno Nubiro 1.6 SX 16V prevoženih 110 kkm, l.99, problem je pa sledeč:
- če pritisneš na gas je čutiti rahlo zamudo na motorju, ko pa gas spustiš je pa zamuda še večja preden začnejo obrati upadat, isto se dogaja med vožnjo
- ko pa obrati padajo (zaviranje z motorjem) tam okoli 1500 rpm začne motor sam vleči (brez pritiskanja na gas), sicer ga čez en čas mine
- če med vožnjo stisnem sklopko, obrati ne padejo na cca 800-900 rpm, ampak ostanejo tam nekje med 1200 in 1400 rpm, če se pa avto ustavi, pa obrati padejo na normalene (pa pri zaviranju nisem zadel gas pedala)
- zamenjan motorček prostega teka, senzor položaja sesalne lopute in senzor temperature hladilne tekočine
- zablokiran EGR ventil
Vmes je bilo že menjano tesnilo glave (spustilo), tefloni, svečke, očiščeni vrhi batov, očiščen izgorevalni prostor ter ventili, sesalni kolektor s sesalno loputo.
Sicer avto dobro vleče izpuh je v redu (tehnični BP), izvršen je bil že tudi ECU reset in IDLE learning, pa nič.
Na priporočilo iz Kia foruma, naj odklopim senzor za hitrost na menjalniku sem prišel do naslednih zaklučkov:
Motor je res prvič v času našega lastništva zaviral, ko si spustil gas.
Po prvem navdušenju je sledil trenutek streznitve:
- najprej se je prižgala MIL lučka (check engine) - in občasno ugasnila in se ponovno prižgala - žmigovc
- pa ko si nekaj časa zaviral z motorjem in stisnil sklopko je pa crknil v polovici primerov - zanimivo je vozit avto, ko ne dela servo volan, sploh, ko je treba na hitro zavit in se ustavit .
Sedaj je spet po starem, ker je postalo še bolj nevarno za vozit kot prej.
Torej ali ima kdo kakšen uporaben napotek razen servisa, ki itak trdi da je vse OK in ali ima kdo kak vmesnik in program za komunikacijo z Daewoojem - ALDL, ker moj ne dela oz. meče ene čudne rezultate.