Stran 1 od 1

Opel Zafira 2.0 TDI učasih ne užge.

Objavljeno: Po dec 10, 2007 8:32 pm
Napisal/-a Scorp84
Stvar je taka, da avto ima ponavadi probleme pri 4 stopinjah da užge. Če je manj ali več pa brez problemov užge. Avto je bil na testerju in je cel seznam bil neznana napaka in samo 2x da so grelci krivi. Grelce smo zamenjali z novimi, pa tudi temperaturni senzor ki jih uklaplja ker avto ima samo pri 4 stopinjah problem da užge. Men počasi zmanjkuje ideje, kaj bi lahko bilo. Lahko bi bil še samo rele ki uklaplja grelce toda on nima kej dost veze pri zaznavanju temperature ker itak dobi od senzorja.
Pa tudi nafto smo krivili pa smo šli na OMW in AGIP pa je spet isto sranje. Pa še to ko avto noče prižgat, motor (kjer dolivaš olje) segrejem s fenom in takrat iz prve užge :D .
Sam več nimam idej, pa fena tud vedno ne moreš imet pri roki :)

Pa še to motor je italijanski multijet avto pa je letnik 2005.

Objavljeno: Po dec 10, 2007 9:32 pm
Napisal/-a myster
ne razumem najbolj.če ima motor od zunanje temp. točno 4 stopinje, potem vžgal ne bo?če je več ali manj je 100% da bo kresnu?pa zakaj more bit tist senzor naštiman tako (se ga ne da menjat z drugim).

velika vrjetnost pa je (ker iz tvojega konteksta razberem da si z 2.0 TDI menjal z JTD motorjem) da si zamenjal motor.mogoče so ti pri preklaplanju vse te elektrnoke kaj za*ebali ali pa je kje kratek stik.če je ta senzor ni vitalen del motorja, potem ga preprosto izklopi (če se da) ali pa povežeš z enim stikalom in ko ga vžigaš avto, stikalo vklopiš da prekine zaznavo s rač., takoj ko pa se prižge avto, ga pa izklopiš nazaj. nevem...mogoče pa s mojo pomočjo dobiš kako idejo.veliko sreče ;)

Objavljeno: Po dec 10, 2007 10:04 pm
Napisal/-a Scorp84
Ne ne motorja nisem menjal, ni TDI ampak DTI ma oznako ampak to nima veze. Sicer v opel zafiro so z leti dajali več različnih proizvajlcev motorja, za svojga vem da je multijet ker smo tudi prek testerja morali posebi označiti. Drgač ta senzor ki smo ga menjali je v motorju pa meri tudi temperaturo vode.
Tko kot si reku da bi ga nekak preklapljali, smo nekaj podobnega probali pa se prižiga ventilator za hladilnik. Tako smo bili prepričani da senzor deluje.
Sam vse bolj sumim na rele ki dobiva podatke od senzorja. Sam je mal drag za menjat.

Objavljeno: Po dec 10, 2007 10:49 pm
Napisal/-a HOLLAND
Mislim, da 2.0 ni Fiatov motor. Kar jaz vem so samo 1.9 dizel motorji, ki jih vgrajuje Opel Fiatovi.

Objavljeno: Po dec 10, 2007 11:04 pm
Napisal/-a monster_d
Ce gre za DTi motor je od GM-a. oznaka motorja DTH.
Tole da ne uziga oz tezko uziga je fora v elektroniki, ma nastavitve take da se grelne zacnejo uklapljat komaj pri temperaturi hladilne tekocine 2stopinj.
DEla isto tudi meni. Na RSR v lj ti preprogramirajo elektroniko in se ti bojo grelne zacele uklapljat pri 12 ali 14stopinjah.

Objavljeno: Po dec 10, 2007 11:06 pm
Napisal/-a HOLLAND
Ja od GM-a ja ampak za GM je motorje z multijet tehnologijo razvil Fiat.

Objavljeno: To dec 11, 2007 5:48 pm
Napisal/-a jony
jtd motorji so šele v novejših oplih. Starejši motorji 2.0 dti in 2.0 di so od opla, 1.7 dti so od isuzuja.

Objavljeno: To dec 11, 2007 11:27 pm
Napisal/-a Scorp84
No ne bomo zdej ker motor je, mislim da HOLLAND ima prav. Ker ko smo prek testerja izbirali kater motor je, in je edino delovalo če si izbral 2.0 multijet. Če si drugo izbral nisi mogel se povezat z računalnikom od avta.

Objavljeno: Če jan 03, 2008 9:53 am
Napisal/-a CarInvent
pri 2.0 (in 2.2) DTI se težaven hladi vžig odpravlja s preprogramiranjem motornega računalnika - zapelji se do Avtoelektronike v črnučah in se ti v 1h zrihta

sicer pa to ni multijet motor (ni niti common rail)