Stran 1 od 2

Diesel tezko vziga zjutraj

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 8:42 am
Napisal/-a sopkjura
Lep pozdrav,

Sem lastnik Jeep Grand Cherokee 2.5 TDI, 85 kW, letnik 1998, prevozenih 185.000km. Od letosnjega leta so se mi zacele pojavljati obcasno tezave pri hladnem vzigu avtomobila. Pred mesem dni je bil zamenjan akumulator, nov je filter goriva, nove so prve tri vzigalne svecke (zadnje nisem zamenjal ker nisem imel primernega orodja, niti jih niso imeli v trgovini dovolj na zalogi).

Tezava je naslednja: pri vziganju hladnega motorja (ko stoji cez noc), vcasih zelo tezko zazene in ga je treba dolgo casa verglati. Sam sem domneval da bi lahko cez noc „padla nafta“ ali pa zarilne svecke nekako ne delujejo kot bi morale...

Med filter goriva in rezervar sem ze vgradil nepovratni ventil pa je se vedno enako.

Poudarit moram, da se to ne dogaja vsakic: vcasih tri, stirikrat zaporedoma zjutraj vzge cisto normalno, potem pa spet kak dan s veliko tezavo.

Drugace sem s tem avtom do sedaj prevozil 40.000km v zadnjem letu in motor res dela super, le vcasih kar precej skadi ce pohodim plin do konca.

Ze vnaprej povem tistim "pametnjakovicem" :twisted: , ki mi bodo svetovali naj ne tankam kurilnega ali pac pa nafto: tankam samo nafto :)

Hvala vam za vse odgovore !!! 8)

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 8:54 am
Napisal/-a nebivedu
Si pomislil, da je tista "zadnja" svečka u bistvu prva in bi moral ona prva zažaret?

Preveri filter goriva še enkrat, lahko imaš vodo notri, ali pa slabo nafto in se pri nizkih temperaturah sprošča preveč parafina ven.

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 9:16 am
Napisal/-a RedBull™
ali ti pa kakšna diza ščije...

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 10:45 am
Napisal/-a sopkjura
Nebivedu: glede zadnje vzigalne svecke lahko imas prav, ampak zanimivo je, da vcasih zelo tezko vzge zjutraj ko je zunaj +5 stopinj, drugic pa je lahko -2 stopinji C pa bo vzgal v trenutku.

Da gre za kvaliteto goriva ne bi rekel, ker tankam na razlicnih crpalkah in se mi to ponovi pri skoraj vsakem natocenem tanku goriva.
Filter sem menjal pred tremi tedni in je prejsni res bil poln vode, samo ta je pa nov in ne verjamem , da bi se voda nabrala v njem ze po tako kratkem casu.

Dize pa tako mislim da bi bilo pametno dati pregledati, vendar ce bi bil problem z dizo bi verjetno imel tezave tudi pri toplem vziganju ali ne ? :?

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 10:54 am
Napisal/-a Scorp84
Očitno imava iste težave, pri 4 stopinjah men kdaj noče užgat, ko pa je -2 pa takoj užge. Pa do zdej nisem še našel rešitve, lahko si prebereš tud v moji temi kaj vse sem naredil.

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 1:02 pm
Napisal/-a nebivedu
sopkjura je napisal/-a:Nebivedu: glede zadnje vzigalne svecke lahko imas prav, ampak zanimivo je, da vcasih zelo tezko vzge zjutraj ko je zunaj +5 stopinj, drugic pa je lahko -2 stopinji C pa bo vzgal v trenutku.

Da gre za kvaliteto goriva ne bi rekel, ker tankam na razlicnih crpalkah in se mi to ponovi pri skoraj vsakem natocenem tanku goriva.
Filter sem menjal pred tremi tedni in je prejsni res bil poln vode, samo ta je pa nov in ne verjamem , da bi se voda nabrala v njem ze po tako kratkem casu.

Dize pa tako mislim da bi bilo pametno dati pregledati, vendar ce bi bil problem z dizo bi verjetno imel tezave tudi pri toplem vziganju ali ne ? :?


Če je voda v tanku, ti to, da si menjal filter ne pomaga dosti. Nafta namreč plava na vodi, iz tanka pa se jemlje gorivo nizko, kar pomeni, da ti je lahko spet potegnilo vodo v filter.

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 1:46 pm
Napisal/-a sopkjura
vode v filtru ni: sem preveril, imam pa tudi kontrolno lucko ki zasveti ce senzor zazna vodo v filtru (deluje preverjeno)

Nadaljna mozna diagnoza ?

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 1:51 pm
Napisal/-a dms
Jest bi bolj sumil,da je kaj povezano z vlago.Mogoce kaksna cevka mal preparela.Ali pa res tiste zadnja vzigalna svecka.Ali pa smeti v rezervoarju.

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 4:08 pm
Napisal/-a nebivedu
pri 4 stopinjah celzija je možnen potem samo še kondenz(torej vlaga). WD40 v roke pa vse elektro sklope prešpricat(kable in spoje), da malo zaščitiš zadeve.

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 4:54 pm
Napisal/-a Vontz
Zdravo

1.ima mogoce grelec goriva, ki je med filtrom in crpalko?
2.ima mogoce na ohisju filtra goriva gumb za odzracevanje zraka?
3.je Jeep temno plave barve in je bil enkrat parkiran pri Golji - gumi puse na Panhardovem drogu oz. zadnjem stabilizatorju?

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 5:28 pm
Napisal/-a sebaveh
nebivedu je napisal/-a:WD40 v roke pa vse elektro sklope prešpricat(kable in spoje), da malo zaščitiš zadeve.


Tega ravno ne bi priporočal :ne
http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtop ... ghlight=wd
http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtop ... ghlight=wd
http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtop ... ghlight=wd

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 7:17 pm
Napisal/-a lisko
Opa moj avtek :D Pa ne boš verjel....enake težave :D
Se ti dogaja to vedno tudi če je poln tank? Jaz sem na mojem ugotovil da če imam pod polovico tanka zjutraj vergla in vergla ( kot da je popolnoma mrtev) potem pa kot da bi mu nafto odprl...vžge. Ampak če je tank poln ali do polovise teh težav ni....se tebi dogaja vedno tudi če je tank poln?

Drgač je blo pr nas letos že minus 7 pa je vžgal brez težav.....s polnim tankom seveda :)
Pa ma moj 325 tisoč prevoženih.....tak da mislim da pri 180 tisoč ne bi smelo bit nobenih težav

A kaj "kašllja" ko vžiga? Al samo vergla brez uspeha? Si probu dodat gas? (priporočljivo ob mrzlem vremenu...piše v navodilih...) kako skadi ko vžge? Da pa močno kadi so pa lahko šobe, ker moj tudi pri tiščanju v obrate skoraj ne kadi...

p.s. moj je "samo" cherokee :D

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 8:15 pm
Napisal/-a imilet1
dj ga probaj ene 3-4 krat pogret preden kresnes......in ce pol kresne so svece drugace nevem....

se pravi kontakt,ugasne spirala za svece, ponovno kontakt,ugsne spirala, ponovno kontakt,spirala ugasne in pol ma da kresne ko sibica!!! :)

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 8:39 pm
Napisal/-a lisko
imilet1 je napisal/-a:dj ga probaj ene 3-4 krat pogret preden kresnes......in ce pol kresne so svece drugace nevem....

se pravi kontakt,ugasne spirala za svece, ponovno kontakt,ugsne spirala, ponovno kontakt,spirala ugasne in pol ma da kresne ko sibica!!! :)


Ne moreš tkole sprobat grelnih....ker grelna al dela al pa ne dela....nisem še sreču grelne ki bi namest v šestih sekundah rabla 20 sekund....

Če grelna ne dela jo lahk 100x pogreješ....pa še vedn ne bo topla :) Gretje grelnih je vezano na časovni rele, kateri si sam nastavlja čas v odvisnosti od zunanje temparature. In če v tem času ( ki ga nastavi rele) sveče ne zažarijo potem so hin in nikol ne bodo pogrele.. pa magar 10X predgreješ.

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 9:12 pm
Napisal/-a vilijem
[quote="lisko"]Opa moj avtek :D Pa ne boš verjel....enake težave :D
Se ti dogaja to vedno tudi èe je poln tank? Jaz sem na mojem ugotovil da èe imam pod polovico tanka zjutraj vergla in vergla ( kot da je popolnoma mrtev) potem pa kot da bi mu nafto odprl...vžge. Ampak èe je tank poln ali do polovise teh težav ni....se tebi dogaja vedno tudi èe je tank poln?

Èujta, kaj pa èe vama obema nagaja pumpa za gorivo? :)

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 9:44 pm
Napisal/-a lisko
vilijem je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Opa moj avtek :D Pa ne boš verjel....enake težave :D
Se ti dogaja to vedno tudi če je poln tank? Jaz sem na mojem ugotovil da če imam pod polovico tanka zjutraj vergla in vergla ( kot da je popolnoma mrtev) potem pa kot da bi mu nafto odprl...vžge. Ampak če je tank poln ali do polovise teh težav ni....se tebi dogaja vedno tudi če je tank poln?

Čujta, kaj pa če vama obema nagaja pumpa za gorivo? :)


Hehe očitno še nisi slišal za dizla :D dizl nima pumpe za gorivo... oz. je to kr v enem....BOSH črpalka.. in če ta ne dela avto sploh gre ne :D

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 9:52 pm
Napisal/-a dms
lisko je napisal/-a:Hehe očitno še nisi slišal za dizla :D dizl nima pumpe za gorivo... oz. je to kr v enem....BOSH črpalka.. in če ta ne dela avto sploh gre ne :D


Hehehe ocitno nisi slisal za opel omego.Pac crpalka je tudi pri dizlih,ampak to cist tko,neumesno.Za Jeep-a res nevem.Pa brez zamere. ;)

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 10:03 pm
Napisal/-a imilet1
tudi ce ima elektricno pumpo v tanku in mu je crknila mu mora vzgat saj ima nepovratni ventil in mora kresnt.

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 10:13 pm
Napisal/-a Skorpjon
Pr golfu sem mel podobne probleme pa mi je pol avtoelektricar zamenu sam kable iz akumulatorja do starterja pa novo maso iz akumulatorja do motorja in avto je vzigu k divji. Kilometru je mel pa 300k.

Objavljeno: Sr dec 12, 2007 10:22 pm
Napisal/-a DaDek
meni se je isto dogajalo na patrolu, menjali smo svečke na rednem servisu pa je zdaj ok, mam pa isti problem na službenem berlingotu, tak da še tudi tam treba menjat :/