Stran 1 od 2

Golf IV 20V turbo - tresenje in ostali problemi

Objavljeno: Pe dec 14, 2007 11:14 am
Napisal/-a rogacp
Pozdrav!

Sem pred kratkim kupil avto, pa me že takoj ena stvar moti:) Sicer je vse vredu ampak pri okrog 80km/h in 120km/h začne avtomobil intenzivno tresti, če je po gasom. Veliko bolj trese v desne, kot v leve ovinke. Je pa tako, da se to ne dogaja vedno. Danes mi ni niti enkrat treslo, vceraj pa vsakic drugic, ko sem pospeseval.

Mozen vzrok je lahko tudi jermen - mam menjavo na naslednjem servisu....

Rabim nasvet. Povecal sem tudi tlak v gumah (2.5 bar spredaj, 2,3 bar zadaj po navodilih bi moralo biti 2.1 bar spredaj in 1.9 bar zadaj ampak so na avtu ožje gume)- gume so pa 195/65 R15 T Continental neki Winter contact en sranje....

Prosim za kakšen nasvet, ampak vsebolj sumim, da gume nimajo nič zraven...

Sicer me pa zanima še sledeče:
Potrebno bi bilo zrihtati zadnji brisalec (se kar ustavlja) in šprica tekočino pod kotom 90 stopinj na brisalec (šoba se vrti skupaj z brisalcem). Pa el. nastavitev ogledal ne deluje (verjetno stikalo) in luči se ne prižgejo, ko odprem voznikova ali sovoznikova vrata (verjetno spet stikalo). Rad bi tudi izklopil "dnevne luči" to se baje dela prek VAG-COM-a.



Iskrena hvala za vse nasvete!!!!!

Objavljeno: Pe dec 14, 2007 11:31 am
Napisal/-a Cash
Pri tresenju je verjetno homokinetični zglob. Pri brisalcu pa rele.
Kaj je avto mogoče ful spuščen?

Objavljeno: Pe dec 14, 2007 12:02 pm
Napisal/-a HOLLAND
Mogoče maš feltne zvite ali samo niso scentrirane! Če bi bil zglob bi pokalo ne pa treslo.

Objavljeno: Pe dec 14, 2007 12:17 pm
Napisal/-a abbe
conzinental gume so dobre gume.lahko pa da niso scentrirane fajn pa zato trese pri doloceni hitrosti.dnevne luci se izklopi preko vag-coma,to drzi.ce se soba vrti z brisalcem vred je verjetno odsraufan vse skupaj zato se vrjetn tut zatika.tapeto od prtlaznika dol pa pogledat kva je narobe.

Objavljeno: Pe dec 14, 2007 2:26 pm
Napisal/-a Drocky
glede tresenja so lahko tut nosilci motorja, pa zraven še zaropota malo.

Objavljeno: Pe dec 14, 2007 3:12 pm
Napisal/-a Mate
Dnevne luči enostavno izklopiš tako, da vzameš ven stikalo za luči in tam zadaj snameš ven tretji pin, ki ima oznako TFL. Če sta zadnja podatka (3. pin, TFL) točna nisem prepričan, se pa sigurno izklopijo tako, da se en pin iz sitkala ven potegne. Če ne najdeš na internetu, mi pošlji PM pa bom pri sebi pogledal, kako imam.

Objavljeno: So dec 15, 2007 10:16 am
Napisal/-a rogacp
Hvala za odgovore. Vceraj mi cel dan ni treslo, ne vem kako je to možno:) Avto je pa popolnoma serijski. Zanimivo pa je, da trese bolj pri pospeševanju, če se pelješ konstantno ne trese, alpa če sklopko stisneš, tako da ne vem, če so gume...

A ker pozna kakšnega ugodnega avtoelektričarja za brisalec pa ostale drobnarije....

LP
Hvala

Objavljeno: So dec 15, 2007 12:36 pm
Napisal/-a Mate
Evo, za izklopit dnevne luči sem točno pogledal:
Stikalo za luči potegneš ven (tiščiš stikalo noter in ga zavrtiš, tako ga ven potegneš).
Iz konektorja za to stikalo izklopiš pin številka 3 z oznako TFL. To je tanka rumeno-zelena žička. Tako je pri meni.

Objavljeno: So dec 15, 2007 1:07 pm
Napisal/-a rogacp
Mate je napisal/-a:Evo, za izklopit dnevne luči sem točno pogledal:
Stikalo za luči potegneš ven (tiščiš stikalo noter in ga zavrtiš, tako ga ven potegneš).
Iz konektorja za to stikalo izklopiš pin številka 3 z oznako TFL. To je tanka rumeno-zelena žička. Tako je pri meni.


Ok, bom takoj zdajle pogledal in upam da ne bom česa polomil:)

hvala!

Objavljeno: So dec 15, 2007 1:17 pm
Napisal/-a rhino
Poglej če imaš morda kolesa preslabo prišraufana oz. so šraufi premalo zategnjeni.

Objavljeno: So dec 15, 2007 1:47 pm
Napisal/-a rogacp
sem dobil ven stikalo, in tudi ločil stikalo od konektorja ampak tiste žice pa en dobim ven. Kakšen nasvet? verjetno mora iti lepo gladko, ne pa na silo...

LP!

Objavljeno: So dec 15, 2007 2:11 pm
Napisal/-a B3NZ0
Jest mam pa sam eno vprašanje in sicer lih obratna kombinacija. Se pravi punca ima Polota 2004 letnik in nima dnevnih luči :? Kako pa to v tem primeru zrihtaš, a maš potem to rumeno žico prosto al kako pa jo potem samo v ta pin vtakneš, a bi moral še kaj prevezati?

LP

Objavljeno: So dec 15, 2007 2:56 pm
Napisal/-a im nobody
HOLLAND je napisal/-a:Mogoče maš feltne zvite ali samo niso scentrirane! Če bi bil zglob bi pokalo ne pa treslo.


tud če bi ble felge bi vedno treslo ne :roll:

Objavljeno: So dec 15, 2007 3:05 pm
Napisal/-a Mate
rogacp je napisal/-a:... ampak tiste žice pa en dobim ven. Kakšen nasvet? verjetno mora iti lepo gladko, ne pa na silo...

Ti kontakti imajo notri en haklček, ki drži pin na mestu. Na servisih majo posebno orodje, s katerim ga dobijo ven. Jaz sem po pol ure zajebevanja z njim obupal, in peljal na servis, pa rekel, da naj ga dajo ven.

B3NZ0 je napisal/-a:Jest mam pa sam eno vprašanje in sicer lih obratna kombinacija. Se pravi punca ima Polota 2004 letnik in nima dnevnih luči :? Kako pa to v tem primeru zrihtaš, a maš potem to rumeno žico prosto al kako pa jo potem samo v ta pin vtakneš, a bi moral še kaj prevezati?

Kako je, če avto že sam po sebi nima dnevnih luči, ne vem. Mislim pa, da je stvar malo bolj komplicirana, ker običajne dnevne luči ne dajo polne napetosti na žarnico, ampak zmanjšano - nekje 11V.

Objavljeno: So dec 15, 2007 4:46 pm
Napisal/-a punto94
meni je podobno kot si opisal treslo na puntotu letnik 94 . Menjal sem obe pol osi in sklopko, centrila ponovno gume... nic bolje, vrgu denar stran. Na koncu se je ugotovilo, da je bil izrabljen nosilec masine, pri puntotu so trije. Ko sem to menjal cirka bivsi 3000SIT. Se je avto peljal kot nov. Tako, da predlagam da ti kdo pregleda noslice, za vsak slucaj. ;)

Lp

Objavljeno: So dec 15, 2007 5:06 pm
Napisal/-a rogacp
punto94 je napisal/-a:meni je podobno kot si opisal treslo na puntotu letnik 94 . Menjal sem obe pol osi in sklopko, centrila ponovno gume... nic bolje, vrgu denar stran. Na koncu se je ugotovilo, da je bil izrabljen nosilec masine, pri puntotu so trije. Ko sem to menjal cirka bivsi 3000SIT. Se je avto peljal kot nov. Tako, da predlagam da ti kdo pregleda noslice, za vsak slucaj. ;)

Lp


sej zato sem prašal, ker ti mehaniki znajo zamenat vse....:)
pri fotru mi je enkrat neki ruknlo mašino, k sem spelal in je bil tut nosilc motorja, sam je pa treslo 5x bolj kot zdaj, sploh če si dau gas je avto skor razpadu.

Grem pol u akcijo za tele nosilce pa bomo vidli..

Hvala!!!

Objavljeno: Ne dec 16, 2007 7:03 pm
Napisal/-a HOLLAND
im nobody je napisal/-a:
HOLLAND je napisal/-a:Mogoče maš feltne zvite ali samo niso scentrirane! Če bi bil zglob bi pokalo ne pa treslo.


tud če bi ble felge bi vedno treslo ne :roll:

Ni rečeno lahko čutiš samo pri večjih hitrostih.

Objavljeno: Po dec 17, 2007 4:52 pm
Napisal/-a Kloner
samo če pravi, da se neha trest, ko pritisne na sklopko...pol ne morejo bit gume al pa felme...

Re: Golf IV 20V turbo - tresenje in ostali problemi

Objavljeno: Po dec 17, 2007 5:17 pm
Napisal/-a Ivan36
rogacp je napisal/-a:Pozdrav!

Sem pred kratkim kupil avto, pa me že takoj ena stvar moti:) Sicer je vse vredu ampak pri okrog 80km/h in 120km/h začne avtomobil intenzivno tresti, če je po gasom. Veliko bolj trese v desne, kot v leve ovinke. Je pa tako, da se to ne dogaja vedno. Danes mi ni niti enkrat treslo, vceraj pa vsakic drugic, ko sem pospeseval.

Mozen vzrok je lahko tudi jermen - mam menjavo na naslednjem servisu....

Rabim nasvet. Povecal sem tudi tlak v gumah (2.5 bar spredaj, 2,3 bar zadaj po navodilih bi moralo biti 2.1 bar spredaj in 1.9 bar zadaj ampak so na avtu ožje gume)- gume so pa 195/65 R15 T Continental neki Winter contact en sranje....

Prosim za kakšen nasvet, ampak vsebolj sumim, da gume nimajo nič zraven...

Sicer me pa zanima še sledeče:
Potrebno bi bilo zrihtati zadnji brisalec (se kar ustavlja) in šprica tekočino pod kotom 90 stopinj na brisalec (šoba se vrti skupaj z brisalcem). Pa el. nastavitev ogledal ne deluje (verjetno stikalo) in luči se ne prižgejo, ko odprem voznikova ali sovoznikova vrata (verjetno spet stikalo). Rad bi tudi izklopil "dnevne luči" to se baje dela prek VAG-COM-a.



Iskrena hvala za vse nasvete!!!!!



In to ti je VW kvaliteta a keri letnik pa je ? In kolko košta? Gume so siguro prešvoh morajo biti 205 60 R 15 V hitrost do 240kmh ! S T se ne hecat samo do 190 kmh :!:
Pol pa men pravijo, da je Xantia 2.0i 16v 112KW VSX letnik 95 j**c pa vse dela ko mora beh :D

Re: Golf IV 20V turbo - tresenje in ostali problemi

Objavljeno: Po dec 17, 2007 5:30 pm
Napisal/-a abbe
Ivan36 je napisal/-a:
rogacp je napisal/-a:Pozdrav!

Sem pred kratkim kupil avto, pa me že takoj ena stvar moti:) Sicer je vse vredu ampak pri okrog 80km/h in 120km/h začne avtomobil intenzivno tresti, če je po gasom. Veliko bolj trese v desne, kot v leve ovinke. Je pa tako, da se to ne dogaja vedno. Danes mi ni niti enkrat treslo, vceraj pa vsakic drugic, ko sem pospeseval.

Mozen vzrok je lahko tudi jermen - mam menjavo na naslednjem servisu....

Rabim nasvet. Povecal sem tudi tlak v gumah (2.5 bar spredaj, 2,3 bar zadaj po navodilih bi moralo biti 2.1 bar spredaj in 1.9 bar zadaj ampak so na avtu ožje gume)- gume so pa 195/65 R15 T Continental neki Winter contact en sranje....

Prosim za kakšen nasvet, ampak vsebolj sumim, da gume nimajo nič zraven...

Sicer me pa zanima še sledeče:
Potrebno bi bilo zrihtati zadnji brisalec (se kar ustavlja) in šprica tekočino pod kotom 90 stopinj na brisalec (šoba se vrti skupaj z brisalcem). Pa el. nastavitev ogledal ne deluje (verjetno stikalo) in luči se ne prižgejo, ko odprem voznikova ali sovoznikova vrata (verjetno spet stikalo). Rad bi tudi izklopil "dnevne luči" to se baje dela prek VAG-COM-a.



Iskrena hvala za vse nasvete!!!!!



In to ti je VW kvaliteta a keri letnik pa je ? In kolko košta? Gume so siguro prešvoh morajo biti 205 60 R 15 V hitrost do 240kmh ! S T se ne hecat samo do 190 kmh :!:
Pol pa men pravijo, da je Xantia 2.0i 16v 112KW VSX letnik 95 j**c pa vse dela ko mora beh :D


gume ce so so 195/65/15 ali pa 205/55/16