Stran 1 od 4

Ne potegne elektrike preko "štart kablov"

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:11 pm
Napisal/-a Lumpy_
No problem je sledeč, akumulator je prazen, pa smo prej hotli preko kolegovega avta preko kablov zagnat motor, ampak ne jemlje elektrike sploh. Kot da ni prikloplen in obrača čisto počasi.

V čem bi lahko bil problem. To mi je res že čudno malo. :roll:

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:16 pm
Napisal/-a Matjazy
Imam natančno enak problem!
Danes bom poizkusil z drugimi klemami, če ne bo šlo, mi ni jasno...

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:23 pm
Napisal/-a Lumpy_
Zanimivo je to ne. Samo jaz sem te kable pred kratkim posodil tud kolegu na mitingu ker je z muziko spraznil pa so štartali normalno.

Mam pa še en drug problem ki ga nisem nameraval napisat, ker bojo verjetno samo ugibanja, pa vseeno.

Nekateri se še spomnijo da avto ni vžigal hladen. No tisto smo porihtali, bilo je temp. tipalo. To je cca. 2 meseca nazaj. Začelo pa se je prejšnji mesec dogajat, da hladn je s prve pokno ko sem ključ obrnil zjutraj ko sem delat šel, pomeni svečke pa tipalo je ok. Peljal sem se delat, ob 13h, ko pa grem jest domov, se pa je vedno bolj pogosto dogajalo, da je včasih rabil od 10s - pol minute. Obračal je s polno močjo, vžgal pa komaj potem. Skadilo se ni skoraj nič. Naj še povem da drugače avto potegno dobro, skadi presenetljivo malo za čipanega dizla. Sam zakaj potem popoldan ni vžigal pa blage veze nimam.ž
In nastopi sobota večer, ko se vsedem v avto, po 3 minutah obračanja spraznem akumulator, avto še vedno ne vžge. Pa ravno na praznike ko noben ne dela več.
No in zdaj še po vrhu vsega akum. ne potegne elekritke.

Nice Christmas bi rekli temu lahko :twisted:

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:24 pm
Napisal/-a adis
hm....

mata alarm vklopljen vidva? men 1x ni zarad alarma hotel prižgati čeprav je po meritvi bil aku čist normalno poln, in k sm izklopu alarm je vžgal iz prve avto

druga napaka pa je mogoče v alternatorju

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:24 pm
Napisal/-a Žiiga
Si mogoče pomislil da je štarter hin? :?

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:28 pm
Napisal/-a Lumpy_
Tud na štarter pomislil in pa na najhuje, upam da ne, pumpo. :roll:

Samo da bi štarter obračal normalno,ob tem pa spraznil akumulator ker ni vžgal, potem pa naenkrat več ne špila. Hecno.
Najbolj me tak mantra, da do konc praznikov nem vedo pri čem sem. Pa še kaj je najlepše, amzs bo moral avto spravljat do mehanika. Hvalabogu sem član, mam zastonj vleko.


@Adis, če ma alarm, pojma nimam. Tovarniško če ma kako piskalico not, druga ni blo nič delano glede alarma na avtu.

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:35 pm
Napisal/-a Žiiga
Ko daš kontakt, se če pumpa dela sliši ko zaštrata pumpo, ki spravi gorivo pod pritisk do šob, če le tega ni je lahko rele za to predhodno vklaplanje hin, lahko navsezadnje tudi pumpa odpovedala.

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:45 pm
Napisal/-a Lumpy_
Kak je s servisom pump, se to da usposobit na novo, al mi preostane samo nova pumpa? Kolk so kaj servisi? Pomojem najboljše da kar vprašam Kornjaka na ptuju na bosch servisu.

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:48 pm
Napisal/-a Žiiga
pumpo čej hin se mena. Drgač a ti zalaufa pumpo al ne?

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:51 pm
Napisal/-a Lumpy_
Am tak je, na passatu se spomnim da se je slišala ko sem dal kontakt, je bil tak zvok eni 2 sekundi, kot da bi sekundni kazalec poslušal na uri ful hitro da leti (ckckckckc kao) :lol:

Na toti jajci pa nisem nikol zasledil da bi jo slišal al je tak tiho al kaj nevem, tak da bo problem tak ugotovit. :?

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:51 pm
Napisal/-a Primoz_86
Kakšne kable imaš? Če so tisti iz Petrola ali OMV-ja, je logično da počasi obrača. Tisti imajo žilo 2 mm2 in so tako narejeni, da so bolj butelj-proof, da te ne opeče, če narediš stik. Namenjeni so, da jih priklopiš in pustiš cca 5-10 minut, da se akumulator v drugem avtu napolni.

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:55 pm
Napisal/-a Žiiga
Lahko da ima drugačno pozicijo pumpe.. A to govorimo o bencincu al dizlu?

Objavljeno: Po dec 24, 2007 2:59 pm
Napisal/-a Patrik_A3
si probal s kerimi drugimi kablami? čene prijem jaz tja z mojimi,pa probama

Objavljeno: Po dec 24, 2007 3:00 pm
Napisal/-a Matjazy
adis je napisal/-a:hm....

mata alarm vklopljen vidva? men 1x ni zarad alarma hotel prižgati čeprav je po meritvi bil aku čist normalno poln, in k sm izklopu alarm je vžgal iz prve avto

druga napaka pa je mogoče v alternatorju


Jst mam 100 let starga audija in nimam alarma :D
Prej je avto obrašal normalno, s praznim akumulatorjem ne več. In s klemami popolnoma isto.

Objavljeno: Po dec 24, 2007 3:05 pm
Napisal/-a sašo5
..čist preprosto: kupite nov akomulator..(lumpy za vw-ja rabiš vsaj 63 ah - še bolje 70...)
P.S eno "sranje" je edino, ker so se pred zimo za 100% podražili...

Objavljeno: Po dec 24, 2007 3:05 pm
Napisal/-a Drocky
Mislim, da ti je crknala ona pumpa, ko potegne nafto s rezervoarja, če jo ma, drugače pa bosh pumpa?? Zakaj pa ti ne napolni akumulatorja pa nevem, si probal priklopit pa pustit neki cajta prikloplene kable, da se malo akumulator napolne? Pa destilirane vode amš v celicah dosti?

Žiiga:
Lumpy_ je napisal/-a:skadi presenetljivo malo za čipanega dizla

Objavljeno: Po dec 24, 2007 3:13 pm
Napisal/-a Žiiga
aaaa hvala Drocky ;)

Torej pozab na tist da nafila cel sistem pr kontaktu. Po motorju nisi nč brklal nobenga jermena menu torej pumpa je v fazi. Verjetno imaš pri motorju pred filtrom goriva pumpico s katero napumpaš gorivo ko menjaš filter. Probaj če je polna...

Objavljeno: Po dec 24, 2007 3:17 pm
Napisal/-a vuc
lej lumpy če ti prek kablov ne pržge probi z drugimi kabli,ker tko ko je že en prej omenil če so iz pumpe al pa kake bl take pocen trgovine ti ne bo prižgal ker so prešvoh pa glej da ne boš pol spet kake take kable švoh dubu,pa ga probite zarint,če se ti saj lučke na armaturi prižgejo,tisto ko ti pa topel ne pržiga je pa 90% bosch pumpa za nastavt

Objavljeno: Po dec 24, 2007 3:18 pm
Napisal/-a Lumpy_
Ne ne, kable imam dobre, sem jih pri fotru na firmi vzel nekaj časa nazaj že ko sem rabil. Mel včasih avtomehansko delavnico, tak da ni mel neki rizi bizi kablov. :lol:

A če je razštelana bosch pumpa, potem vžiga tud težko neglede na to, da potem avto normalno laufa? Okol jermenov pa to ni blo nič dirano pa okoli pumpe.
Rad bi zaenkrat spravil samo avto v pogon, da se lahko peljem potem do bosch servisa na ptuj, pa če še bo kam trebalo, ker mi ni v interesu šlepat avta po celi štajerski.
Akumulator imam 74 al 75 amperski. Al kako so že moči točno, sej nevem. Je pa se mi zdi da brez celic kolk sem prej gledal na hitro-skrite pomojem niso očem ali pač?
Kolk se spomnim blo enkrat govora o teh kislinskih akumulatorjih, pa še eni so ne?

@žiga, ok bom potem ob 4 pogledal pod haubo za to pumpico, ko pridem s šihta. A to imajo vsi dizli? Da se nebom metal po avtu, pa da je nebi mel.

Objavljeno: Po dec 24, 2007 3:23 pm
Napisal/-a vuc
lej poglej kako debela je žica ko je notr v gumi od kablov ker jset sm mel isti problem,mam doma dvoje kable pa zmerom z uni tanjšimi prižigam,enkrat je blo pa zelo hladno pa sem vzel iste te kable pa ni prižgal ampak vedno prej je pol sm pa z unimi deblejšimi probal je pa prižgal