Stran 1 od 1
xsara
Objavljeno: So dec 29, 2007 7:55 pm
Napisal/-a vw-polo
Letnik 98. okno v voznikovih vratih ne deluje električni pomik ne deluje kje iskat napako. v čem bi bila lahko težava? se sploh ne oglasi.
Objavljeno: So dec 29, 2007 7:58 pm
Napisal/-a lisko
Varovalke so cele?
Objavljeno: So dec 29, 2007 10:34 pm
Napisal/-a dr.otkar
pretrgani kabli v gumi iz vrat v stebriček.
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 1:30 am
Napisal/-a monster_d
Navadno pri xsarah na vodilih sip se zajle pretrgajo, ampak ce ni zvoka nic pol je verjetno motorcek sel al pa varovalka.
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 8:31 am
Napisal/-a immortal
Mam enak problem. Preveril sem stikalo, z njim ni nič narobe.
Razkopali smo vrata in poizkusili če deluje motorček (priklopili direkt na akomulator) in deluje. Varovalke so vredu. Zgleda da je precvikana žica nekje med stikalom in motorčkom. Bom moral še k električarju. :P
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 1:28 pm
Napisal/-a vw-polo
varovalke so cele. nič se ne sliši tako da verjetno niso zajle se pravi motorček al je pa kje žička strgana. kolikšna je pa cena motorčka? lp
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 2:08 pm
Napisal/-a extreme N
iskat na odpad, pa bo nekje 5 eur

Objavljeno: To jan 08, 2008 8:18 pm
Napisal/-a vw-polo
problem rešen precvikana žica na prehodu iz mosta v vrata pred tistim črnim konektorjem. Zanima me kolikšna naj bi bila delovna temp xsare in po kolikšnem času naj bi jo dosegla v teh mrzlih dneh.
Objavljeno: Sr jan 09, 2008 1:13 pm
Napisal/-a joztom
Čim kaj sumiš na termostatu, ga zamenjaj, preden imaš glavo krivo. 10€ boš že zmogel (Vernet, Behr...)
Objavljeno: Sr jan 09, 2008 1:45 pm
Napisal/-a mire
po navadi je tam na sredini kazalec se pravi 90
Objavljeno: Sr jan 09, 2008 6:58 pm
Napisal/-a vw-polo
joztom je napisal/-a:Čim kaj sumiš na termostatu, ga zamenjaj, preden imaš glavo krivo. 10€ boš že zmogel (Vernet, Behr...)
ni problem 10 e sam so slabe izkušnje s termostati na prejšnjem avtomobilu menjan nekaj kret termostat ker se nikoli ni ujel z ohišjem-prirobnico. avto delovla na temp. 50 končna rešitev menjava celotnega ojišja. Tako da če bi bila to delovna temp (82 C) za citroena potem takem raje nebi nič pacal.
Objavljeno: Sr jan 09, 2008 7:03 pm
Napisal/-a immortal
Ne skrbi glede temperature.Čist normalno da je pozimi stalno kazalec med 90 in 60.Večina xsar ma tko. Tako namreč opažam na citroen forumih.Pa tudi pri meni je tako,razen ko sem na avtocesti in je dejansko kazalec na 90.
P.s.
Koliko te je koštalo popravilo prekinjene žice in kje si to popravljal?
Objavljeno: Sr jan 09, 2008 7:30 pm
Napisal/-a vw-polo
prekinjeno žico sm popravil sam. sreča da je bilo na dostopnem mestu. odpreš vrata snameš gumo med vrati in stebričkom pa pogledaš če je tam kaj. potem pa na hitro zrihtaš 10 min dela.
Objavljeno: Sr jan 09, 2008 8:31 pm
Napisal/-a .:Tomaz:.
in spet lafa šipa gor in dol
