Stran 1 od 1
TDI spreminja vrtljaje
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 10:11 am
Napisal/-a uros11
Pozdravljeni,
moj VW Passat l.2000 115 KM 1.9 TDI PD nad približno 3000 obrati v 5. prestavi začne sam spreminjat obrate, to pa se vidi tako, kot da bi premikal pedal za gas gor pa dol, čeprav ga držim pri miru. Pod temi obrati pa je občutek tak, kot da ne bi delal prav, ni prave moči, ali pa se ta malenkostno spreminja - ni pa tega kot nad oziroma okrog 3000.
Verjetno kakšen senzor ne da miru. Kakšna ideja, kaj bi lahko bilo?
lp
Re: TDI spreminja vrtljaje
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 10:26 am
Napisal/-a lumpii
uros11 je napisal/-a:Pozdravljeni,
moj VW Passat l.2000 115 KM 1.9 TDI PD nad približno 3000 obrati v 5. prestavi začne sam spreminjat obrate, to pa se vidi tako, kot da bi premikal pedal za gas gor pa dol, čeprav ga držim pri miru. Pod temi obrati pa je občutek tak, kot da ne bi delal prav, ni prave moči, ali pa se ta malenkostno spreminja - ni pa tega kot nad oziroma okrog 3000.
Verjetno kakšen senzor ne da miru. Kakšna ideja, kaj bi lahko bilo?
lp
Menjaj LMM. ( luftmesser - merilec pretoka zraka, ki se nahaja v cevi med zračnim filtrom in vtopom v sesalni kolektor ).
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 12:54 pm
Napisal/-a Mate
Če avto nima prave moči v višjih obratih, je za to skoraj sigurno kriv LMM.
Ni mi pa jasen opisan problem. Če imaš 6 stopenjski menjalnik, se v 5. pri 3000 obratih pelješ nekje 140 km/h, če 5 stopenjski nekje med 150 in 160 km/h. Če ti avto tam spreminja obrate (števec za obrate skoči naprej, zvok motorja se spremeni, avto pa ne začne pospeševati), potem ti drsi sklopka. Se sklopka sicer pravilno obnaša? Koliko kilometrov ima avto?
Razlogov za neenakomerne obrate pa je več:
- najprej LMM (lahko ga zamenjaš, lahko ti RSR preprogramira računalnik tako, da LMM ni več v uporabi)
- lahko je kriv EGR ventil, da vrne izpušne pline nazaj takrat, ko ni treba.
- lahko je kriva variabilna nastavitev lopatic turbine.
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 1:43 pm
Napisal/-a uros11
Sklopka je praktično nova ( ne več kot 20 kkm), avto ima 175 kkm. Par tisoč km nazaj je bil narejen veliki servis (jermeni, filtri, olje)
Menjalnik je 5. stopenjski.
Na samem obratomeru ni opaziti, da bi ševc skakal gor ali dol. Je pa dobro slišati na motorju.
Verjetno res pri okrog 150 km začne delat tako, kot da bi odvzemal ali dodajal gas. ker navadno vozim okrog 130, zaenkrat ni večjega problema (moč ne upada izrazito, je komaj čutiti, vendar je čutiti), ker je delovanje motorja pri teh obratih konstantno, vendar take okvare ponavadi napredujejo. Okrog 140 - 150, pri prehitevanjih, je vožnja nemogoča zaradi teh odvzemom in dodajanj.
Ne spomnim se več dobro, vendar se mi zdi, da sem imel enake probleme pri golfu III tdi 90 km. Na koncu so zamenjali gumijaste cevke in je bilo ok. Kar mi je dalo misliti, da bi bil lahko egr ventil ozrioma nekaj s tlaki.
Tudi tu zagotovo ne bi škodila menjava gumijastih cevk....
lp
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 2:07 pm
Napisal/-a adis
lmm
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 3:52 pm
Napisal/-a imilet1
probaj spucati najprej LMM, da ne bi takoj dajal denarja za novega

Objavljeno: Ne dec 30, 2007 5:33 pm
Napisal/-a Mate
Se ti ta odvzemanja in dodajanja dogajajo vedno, ko plin pohodiš čez recimo 3/4 in posledično ni nujno odvisno od obratov motorja. Naprimer: 4. prestava, 2000 obratov in 90% plina? Morda je krivo tipalo kota pedala za plin?
Preden se lotiš menjavanja LMMa, bi jaz le-tega stestiral na samem motorju. S testerjem ali vag-comom se da odčitati njegov odčitek. Če se ne motim, mora pri polnem plinu pri primernih obratih čezenj teči tok 850 mA.
Morda bi avto zapeljal do RSRa?
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 6:07 pm
Napisal/-a uros11
Bom jutri skočil do AC preskusit, kako je s 3. in 4. brzino in z obrati in bom probal še spucati LMM. Lp
Objavljeno: Ne dec 30, 2007 8:39 pm
Napisal/-a dr.otkar
Človek se je rahlo narobe izrazil, ker če mu skačejo obrati med vožnjo pri cca 150 km/h potem ima motor verjetno desetkrat večjo moč kot je napisal.
Problem je v tem ko avto potegne, pri cca 3000 obratih mu moč odvzame potem pa počasi prihaja vendar manj kot polno. Ta problem je že ničkolikokrat opisan.
Zamenjaj merilec pretoka zraka, če hočeš biti siguren si ga pa sposodi..
Objavljeno: Če jun 26, 2008 7:54 pm
Napisal/-a uros11
Napaka je bila: šel je senzor, ki meri tlak turbine, proti njegovemu koncu pa se je to kazalo tako, da je računalnik prestavil v varen način tam okrog 3000 vrt, nato pri 2200 (peta marča cca 110 kmh). thx
Objavljeno: Ne feb 08, 2009 10:47 pm
Napisal/-a dnovak24
uros11 je napisal/-a:Napaka je bila: šel je senzor, ki meri tlak turbine, proti njegovemu koncu pa se je to kazalo tako, da je računalnik prestavil v varen način tam okrog 3000 vrt, nato pri 2200 (peta marča cca 110 kmh). thx
koliko te je stalo?
Objavljeno: Ne feb 08, 2009 11:09 pm
Napisal/-a adis
uros11 je napisal/-a:Napaka je bila: šel je senzor, ki meri tlak turbine, proti njegovemu koncu pa se je to kazalo tako, da je računalnik prestavil v varen način tam okrog 3000 vrt, nato pri 2200 (peta marča cca 110 kmh). thx
ta senzor je malo "stran" od lmm-ja ?
Objavljeno: Po feb 09, 2009 1:11 am
Napisal/-a abbe
adis je napisal/-a:uros11 je napisal/-a:Napaka je bila: šel je senzor, ki meri tlak turbine, proti njegovemu koncu pa se je to kazalo tako, da je računalnik prestavil v varen način tam okrog 3000 vrt, nato pri 2200 (peta marča cca 110 kmh). thx
ta senzor je malo "stran" od lmm-ja ?
ta senzor je pri pd motrjih v ic-ju.vsaj pri golfu je tko.sta pa to dva senzorja v enem.
Objavljeno: Po feb 09, 2009 6:42 am
Napisal/-a uros11
En majhen senzorček, stane cca 116 EUR ali nekaj podobnega. Nekje ob zgornji strani motorja proti kabini je bilo, kjer je majster šravfal.