Stran 1 od 1

Avto ne starta

Objavljeno: To jan 01, 2008 3:13 pm
Napisal/-a ToniN
Pozdravljeni,

Z ženo imava avto VW POLO CLASIC letnik 1997 1,4 ccm. Velikokrat imava porobleme z vžigom...avto enostavno ne vžge, če je čez noč parkian ob vodi ali pa da ob nalivu voda pljuskne po motorju od spodaj, če pelješ čez kakšno lužo. Avto ko daš čključ v kontakt slišiš bencinsko črpalko vse normalno le, da ko bi moral avto startati tega ne naredi.No po kakšni uri ali pa že tudi prej on lepo vžge vendar opaziš da avto nekaj časa "cuka" in opazil sem, da ga takrat moraš siliti v višje vrtljaje drugače pa pa takoj crkne, potem pa se to lepo umiri in potem dela lahko normalno tudi cca. pol leta pote pa spet...Bila sva že na uradnem VW servisu, kjer so se priklopili na računalnik vendar nobene napake in niso vedeli kaj bi lahko bilo narobe ker v tem času da sem se pripreljal do servisa je avto že deloval normalno... Peljalal sem ga tudi k kolegu takoj po napaki, ki tudi ima računalnik se je priklopil gor in tudi nič. Peljal k drugemu mehaniku tudi on ni našel nič vzel je dol le kovinsko zaščito z kablov ter z WD našprical razdelilno kapo ter tudi opazil ni nič pa čeprav smo na avtu vse zgoraj omenjene pogoje simulirali.

Prosim za nasvete kaj bi lahko bilo narobe!

Lep pozdrav

Toni

Objavljeno: To jan 01, 2008 5:22 pm
Napisal/-a michelin
lahko,da je napaka na senzorju vžiga :idea: ,rač. ne zazna napake ,ko vse lepo dela,predlagam menjavo

Objavljeno: To jan 01, 2008 6:01 pm
Napisal/-a Ivan36
Isto sem imel na R5 1.4 službena rešil nismo nič je bil avto vsaj 10x na servisu po tem ko je tak crknu nič sušil se je kake 2 do 3 dni in je pol normalno vozil do prvega naliva ali pa večje vlage nevem kaj je za to krivo, poskusi zamenjat cin špulo in ali kable male se igraj tam okoli prej si to vse sposodi na kakem servisu pa sam prelagaj mogoče bo pa ratalo :D

Objavljeno: To jan 01, 2008 6:44 pm
Napisal/-a Paris
Pri mojemu poloti classic l.'97 je bila 1. "cinšpula" zanič ta 2. pa je alarm prekinjal štrom pumpi za bencin. zdj dela vse k urca......

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 10:26 am
Napisal/-a ToniN
Zdravo,

Najprej hvala za odgovore...
No po dnevu počitka je avto zjutraj "vžgal" no vendar sva z ženo na poskusni vožnji ugotoila nasledneje najprej se je avto obnašal tako kot, da ne more razviti polne moči....kot da ga nekaj zadržuje....po nekaj kilometrih sta merilnika vrtljajev in hitrosti padla za sekundo na nič in potem sta se dvignila nazaj na normalne vrednosti ter v tem trenutku je tudi uro resetiralo....no to se je ponavljalo nato vsakih pet kilometrov nato pa sva opazila da merilnik vrtljajev ne kaže pravilno z avtom sva se peljala 90 km/h v peti prestavi po zvoku motorja je bilo cca 2500 vrtljajev a kazalec na vrtljajih je kazal 3500 vrtljajev na prvem parkirišču sva se ustavila in sem ugasnil avto in ko je avto že bil ugasnjen je merilnik kazal še kar 1000 vrtljajev vendar je nato začel skokovito padati na nič kot bi ga treslo... ko sem ga zopet užgal je kazal normalno... do konca testne vožnje pa je nama še ene trikrat resetiralo vse (merilnika na nič in reset ure).
Če kdo ve kaj se dogaja naj mi svetuje kaj bi lahko bilo definitivno pa ga v četrtek zjutraj peljem na servis, samo kaj strah me je da bo računalnik zopet kazal da ni napake...

Če kdo ve kaj bi to lahko bilo bom za vsak nasvet zelo hvaležen.

LP

Toni


Kje so časi ko so mehaniki popravljali avte še po svojem občutku in ne samo z računalnikih :)

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 10:30 am
Napisal/-a Žiiga
Pa maš dobro pritrjeno maso? Drugače te nič ne stane če zbrusiš vse mase. Lahko, da zgublja konktat, ko pa je vlažno pa še toliko bolj.
Masa motor šasija, aku šasija... ;)

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 10:30 am
Napisal/-a FBR
Jaz ti lahko povem, da je punca imela podoben problem. Avto je crkval kar med vožnjo in se nazaj upalil. Če je bila zunaj vlaga sploh vžgal ni....računalnik dolgo časa ni nič pokazal.... no na koncu so pogruntali, da je bil računalnik fuč in so ga dali samo v avtoelektroniko nazaj zrihtat in sedaj dela kot urca.....sej pravim.... ni nujno da je tudi pri vama to, ampak je pa namig.

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 11:47 am
Napisal/-a AndrejD
vžigalno tuljavo si menjal ?

vžigalne kable si preveril ?

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 1:51 pm
Napisal/-a Badmike
lahko maš cinšpulo nekje počeno in ti pride vlaga notri!
Mel kolega enak problem!

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 10:04 pm
Napisal/-a dr.otkar
Sem že napisal v neki drugi temi, polij vžigalno tuljavo z vodo med delovanjem motorja, če ne bo takoj crknil ga ugasni in sigurno ne bo več vžgal.

mimogrede ponaredki (dobri) so pod 50 eur)

Objavljeno: Sr jan 02, 2008 10:14 pm
Napisal/-a Zodd
jaz sem imel to na mojemu :)


enostavno polij vzigalno tuljavo z vodo in avto bo crknil kar pomeni da jo zamenjaj

Objavljeno: Če jan 03, 2008 6:19 am
Napisal/-a ToniN
OK vžigalna tuljava na njo sem tudi najbolj sumil...vendar od kod pa izvira to padanje kazalcev za hitrost in obrate ter resetiranje ure?

lp

Toni

Objavljeno: Če jan 03, 2008 4:32 pm
Napisal/-a AndrejD
ToniN je napisal/-a:OK vžigalna tuljava na njo sem tudi najbolj sumil...vendar od kod pa izvira to padanje kazalcev za hitrost in obrate ter resetiranje ure?

lp

Toni


Sfali elektrike

Objavljeno: Če jan 03, 2008 4:51 pm
Napisal/-a ToniN
Tako nekako ja...

Objavljeno: Pe jan 04, 2008 7:11 am
Napisal/-a ToniN
No včeraj sva z ženo pelala svto na servis kejr so ugotovili da je na enem mestu bil prežrt zaradi korozije altenator in pa kabli od altenatorja so bili popolnoma prepereli.
Sedaj se voziva in upava da to je to in da smo napako odpravili.

LP
Toni

Hvala za vaše nasvete.

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 7:10 pm
Napisal/-a ToniN
Pozdravljeni,

No da nadaljujem zgodbo...avto iz servisa kjer so našli zanič kar sem že napisal ostalo so rekli, da je vredu, da so preverili vendar očitno, če avto stoji čez noč na vlagi imava potem ptobleme z vžigom. Iz petka na soboto sva ga pustila zunaj drugače je v garaži in zgodba se je ponovila avto je sicer zalaufal vendar je cukal, če sva spustila obrate je crknil tako, da sva jih morala držati nad 3500, da je deloval vendar, ko sva se paljala je cukal in pa dvakrat se je resetiral no ko se je motor ogrel je to izginilo in pa ko sva ga čez noč imela v garaži je danes deloval normalno.
Ali se komu sanja kaj bi lahko bilo?

Lp

Toni

P.S.
Vse kar ste zadnjič našteli so na servisu pregledali in rekli da je ok....

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 8:06 pm
Napisal/-a dr.otkar
cinšpula