Stran 1 od 1
Clio 1,6 DCI ogrevanje
Objavljeno: Sr jan 02, 2008 7:46 pm
Napisal/-a jozekuch
Dob'r dan,
srečno 2008!
ogrevanje mi zelo slabo dela.
Kaj bi lahko bil vzrok?
MaRe
Objavljeno: Sr jan 02, 2008 7:57 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
misliš 1.5 dci? kateri letnik?
Objavljeno: Sr jan 02, 2008 8:01 pm
Napisal/-a DaDek
kako mislis slabo deluje? dolgo rabi da se segreje? pri mojem dci-ju je bilo enako, mislim da je pri vseh tako.
Objavljeno: Sr jan 02, 2008 8:41 pm
Napisal/-a illegalcalibra
niam enga ventila za odzracit to??ponavad majo renaulti
Objavljeno: Sr jan 02, 2008 8:43 pm
Napisal/-a jozekuch
Katerega?
Kje?
kako?
Objavljeno: Sr jan 02, 2008 8:48 pm
Napisal/-a illegalcalibra
jozekuch je napisal/-a:Katerega?
Kje?
kako?
dve cevi grejo v kabino in ena naj bi imela gor tak ventil ki ga mal odsravfas med obratovanjem motorja in potem spustis da mal krozi in to naj bi bilo to to vecinoma deluje
Objavljeno: Sr jan 02, 2008 8:58 pm
Napisal/-a jozekuch
hvala!
ko se zdani ..........
Objavljeno: Sr jan 02, 2008 9:03 pm
Napisal/-a illegalcalibra
ce ne pa mal posliki pa da vidim tocno ze dolg nism brskal po taki masinci
Objavljeno: Pe jan 04, 2008 7:11 am
Napisal/-a zupi13
vsaj za nekatere megane s tem motorjem je značilno da rabijo dolgo časa, preden začne v kabino pihati topel zrak. tudi po 15 in več kilometrov. obisk na servisu ne reši stanja.
Objavljeno: Pe jan 04, 2008 8:39 am
Napisal/-a Gregamax
Clioti s to mašino imajo nasploh slabo gretje!Od punce brat in njen stric ga imata in oba imata enake probleme z gretjem! Stric je že menjal termostat probal s kartonom prekrit hladilnik spucat pečko ampak ni čisto nič pomagalo!On dela v Revozu in pravi da imajo te mašine tako velik izkoristek da zaradi tega posledično slabo greje po zimipa še delovna temperatura niha med vožnjo!
Objavljeno: Pe jan 04, 2008 10:07 am
Napisal/-a cliopower
Dci je pač disel in tko je je pa res malce značilno sam jst ko sem ga imel mi je grelo čist dobr res pa da rabi čas normalno da se segreje pač dci ali nasplošno disel.

Objavljeno: Pe jan 04, 2008 11:55 am
Napisal/-a tristan01
cliopower je napisal/-a:Dci je pač disel in tko je je pa res malce značilno sam jst ko sem ga imel mi je grelo čist dobr res pa da rabi čas normalno da se segreje pač dci ali nasplošno disel.

DCI je pač tako motor, kjer je dokaj malo odvečne toplote, ki bi jo lahko uporabili za ogrevanje kabine. V mrzlih dneh se to kar pošteno občuti. Drugače pa tile motorji se že na daljšem klancu ohladijo če se samo spuščaš in vmes ni potrebno nič pritiskati na plin. Npr. 10km spust s kakšne Rogle ohladi motor toliko da kazalec temperature pade na polovico delovne temperature. Kako pa naj tak motor dobro ogreva še notranjost?
LP Tristan01
Objavljeno: Pe jan 04, 2008 1:57 pm
Napisal/-a Energetik81
cliopower je napisal/-a:Dci je pač disel in tko je je pa res malce značilno sam jst ko sem ga imel mi je grelo čist dobr res pa da rabi čas normalno da se segreje pač dci ali nasplošno disel.

Pa ta razlika je minimalna. Segreje se malce kasneje, ker ima malo boljši izkoristek od bencinarja (recimo 30% proti 35%) in pa malo bolj masiven blok, bate. Ampak ljudje, to je par procentov razlike, ne more se segrevat 2x dalj kot bencinar! A taki, ki to pišete, daste gretje na max in vklopite ventilator? Imate v redu termostat?
Jst verjamem @Lisku, ki je v eni temi napisu, da se mu dizl čist enak hitro segreje kot bencinar.
Tristan01 - tudi meni se je
bencinar pozim malo ohladu pri spustu z Rogle, ko je biu res mraz...
Lp
Objavljeno: Pe jan 04, 2008 6:57 pm
Napisal/-a lisko
Jeep 2.5TD se ogreje na 90 stopinj po vožnji 4-5 km.....pri štartu iz -10....Je pa res da greje in greje kabino pa ni želenega učinka ( kajti logično je kako maso zraka (kabino) in pa vseh predmetov mora segret...)
Petka 1.6D se ogreje po enaki vožnji/času na 80 stopinj.....
Petka ma pri vzponu na roglo 90 stopinj.... pri spustu pa 70....pri jeepu temp. ostane konstantna....edin reduktorska vožnja ga segreje skoraj na 100.....ali pa vožnja po AC s polnim plinom ( celo možnost pregretja pri 150km/h?

)
Objavljeno: Pe jan 04, 2008 7:38 pm
Napisal/-a Mate
Novejši TDIji, DCiji in ostali dizli se v mrazu zelo dolgo segrevajo. Pri mojem TDIju se ob močnejšem mrazu motor ogreje na delovno temperaturo (kazalec na 90°C) šele po 15 km vožnje po ravni cesti, sploh če imam vklopljeno gretje.
Objavljeno: Pe jan 04, 2008 8:09 pm
Napisal/-a aygo
Rešitev je dodaten grelec.