Stran 1 od 2
zobati jermen
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 9:49 pm
Napisal/-a matjaz19
Kakšne so lahko posledice če se utrga zobati jermen?
Koliko me bi prišla menjava jermena vodne pumpe itd pri puntotu l97 1,1 s?
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 9:58 pm
Napisal/-a dms
Men se zdi,da pr tem puntotu nima kej bit.
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:02 pm
Napisal/-a MacTron
dms je napisal/-a:Men se zdi,da pr tem puntotu nima kej bit.
in zakaj ne ...a so ventili iz gume? ...seveda da je lahko in to dovolj
za menjavo precejsnjih delov...
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:03 pm
Napisal/-a Maxx
Prvo kar je ti bo pokrivilo ventile, to pomeni da boš moral menjati ventile in obnoviti glavo(strošek cca 250 eur) boš pa imel menjan jemen in zrihtano glavo

Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:03 pm
Napisal/-a dms
Nemorjo skp udart bati pa ventili.
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:05 pm
Napisal/-a Maxx
dms je napisal/-a:Nemorjo skp udart bati pa ventili.
Itak, da skup udarjo
Re: zobati jermen
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:14 pm
Napisal/-a MacTron
matjaz19 je napisal/-a:Koliko me bi prišla menjava jermena vodne pumpe itd pri puntotu l97 1,1 s?
torej... sama menjava brez ur dela pomeni zobati jermen + sponar, vodna pumpa, hladilna tek.,
po moznosti se mikro jermen, pa 4 svecke (na 60.000) cca. 150€
Re: zobati jermen
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:19 pm
Napisal/-a Maxx
MacTron je napisal/-a:matjaz19 je napisal/-a:Koliko me bi prišla menjava jermena vodne pumpe itd pri puntotu l97 1,1 s?
torej... samam menjava brez ur dela pomeni zobati jermen + sponar, vodna pumpa, hladilna tek.,
po moznosti se mikro jermen, pa 4 svecke (na 60.000) cca. 150€
Potlej pa še cca 50 eur za delo in si na 200 eur

Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:28 pm
Napisal/-a čare
pri fiatovih FIRE motorjih bati pa ventili ne usekajo skupaj,fire motorje majo pa unoti,punti,lancie y...material za menjavo te pa pride okol 100e (jermena,šponar,pumpa) pa niti ne rabiš bit dost pameten da zamenjaš sam pazi da motor postaviš v fazo ,potem si jermenice pocahnaš in si zmagu,ker kakor je ta motor simpl narejen je bil samo še v fičotu
P.S. če še nisi nikoli menjal jermena in če nisi siguren v svoje sposobnosti prepusti le to strokovnjakom!
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:40 pm
Napisal/-a dms
Ajd,150 e z material?Mogoce,ceprav je mal dost,ampak 50e za delo?To je pol ure dela,ti pa racunas dve?Al 1,5 na pooblascenem z racunom?
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:50 pm
Napisal/-a Maxx
čare je napisal/-a:pri fiatovih FIRE motorjih bati pa ventili ne usekajo skupaj,fire motorje majo pa unoti,punti,lancie y...material za menjavo te pa pride okol 100e (jermena,šponar,pumpa) pa niti ne rabiš bit dost pameten da zamenjaš sam pazi da motor postaviš v fazo ,potem si jermenice pocahnaš in si zmagu,ker kakor je ta motor simpl narejen je bil samo še v fičotu
P.S. če še nisi nikoli menjal jermena in če nisi siguren v svoje sposobnosti prepusti le to strokovnjakom!
Res, vendar fičo je imel ketno in ne zob. jermena
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 10:51 pm
Napisal/-a Maxx
dms je napisal/-a:Ajd,150 e z material?Mogoce,ceprav je mal dost,ampak 50e za delo?To je pol ure dela,ti pa racunas dve?Al 1,5 na pooblascenem z racunom?
50 eur sem napisal okvirno, vendar, če menjaš še vodno, ne narediš v pol ure

Objavljeno: Ne jan 06, 2008 11:18 pm
Napisal/-a čare
Maxx je napisal/-a:čare je napisal/-a:pri fiatovih FIRE motorjih bati pa ventili ne usekajo skupaj,fire motorje majo pa unoti,punti,lancie y...material za menjavo te pa pride okol 100e (jermena,šponar,pumpa) pa niti ne rabiš bit dost pameten da zamenjaš sam pazi da motor postaviš v fazo ,potem si jermenice pocahnaš in si zmagu,ker kakor je ta motor simpl narejen je bil samo še v fičotu
P.S. če še nisi nikoli menjal jermena in če nisi siguren v svoje sposobnosti prepusti le to strokovnjakom!
Res, vendar fičo je imel ketno in ne zob. jermena
govorim o preprostem motorju ne o pogonu odmične
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 11:21 pm
Napisal/-a čare
Maxx je napisal/-a:dms je napisal/-a:Ajd,150 e z material?Mogoce,ceprav je mal dost,ampak 50e za delo?To je pol ure dela,ti pa racunas dve?Al 1,5 na pooblascenem z racunom?
50 eur sem napisal okvirno, vendar, če menjaš še vodno, ne narediš v pol ure

pumpo menjaj v vsakem primeru ker če zdaj nima lufta ga bo dobila ko bo nov jermen gor in boš podiral še enkrat kar se pa za 25-30€ kolikor pumpa košta ne splača
Objavljeno: Ne jan 06, 2008 11:53 pm
Napisal/-a phoebus
Mimogrede, a velja tudi za Punto II 1.2 8V da se ne poljubijo ventili in bati?
Objavljeno: Po jan 07, 2008 12:16 am
Napisal/-a sašo5
phoebus je napisal/-a:Mimogrede, a velja tudi za Punto II 1.2 8V da se ne poljubijo ventili in bati?
..saj ti je Čare vse napisal....tudi pri tem puntu ni bojazni(niti pri 16V)...1.1 in 1.2 v prvih serijah izhajajo še iz stare dobre "stoenke" tam pa se srečajo ventili in bati...
Objavljeno: Po jan 07, 2008 7:18 am
Napisal/-a OLI
Motor 1.1 75KM, je enemu znancu jermen utrgalo in nič narobe med ventili in bati.
Nov jermen in pika.
Objavljeno: Po jan 07, 2008 10:40 pm
Napisal/-a čare
sašo5 je napisal/-a:phoebus je napisal/-a:Mimogrede, a velja tudi za Punto II 1.2 8V da se ne poljubijo ventili in bati?
..saj ti je Čare vse napisal....tudi pri tem puntu ni bojazni(niti pri 16V)...1.1 in 1.2 v prvih serijah izhajajo še iz stare dobre "stoenke" tam pa se srečajo ventili in bati...
FIRE motor nima tud šravfa podobnego kot motorji iz stoenke.Stoenkin motor so mel unoti 1. generacije 60S,70S..pa za punta 1.2 16V ne dam roke v ogenj da se bati ne srečajo z neprijatelji ventili za 8V dam obe.Edini motor ki je v osnovi "stoenka" je 1.4 GT,ostalo je že na videz popolnoma drug motor
Objavljeno: Po jan 07, 2008 10:41 pm
Napisal/-a sašo5
OLI je napisal/-a:Motor 1.1 75KM, je enemu znancu jermen utrgalo in nič narobe med ventili in bati.
...prvič slišim, da je imel punto 1.1 (1108ccm3) 75 konjev...
P.S vem Čare, saj sem tudi napisal tako - stoenkini motorji v unotu in tudi še v puntu(niso bili vsi punti "fire" ) pa se "srečajo"
Objavljeno: Po jan 07, 2008 10:43 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
sašo5 je napisal/-a:OLI je napisal/-a:Motor 1.1 75KM, je enemu znancu jermen utrgalo in nič narobe med ventili in bati.
...prvič slišim, da je imel punto 1.1 (1108ccm3) 75 konjev...

Sva že dva...
