Stran 1 od 1

opel astra gl 1.6 letnik 94 visok prosti tek...

Objavljeno: Če jan 10, 2008 2:49 pm
Napisal/-a SELJO
Pri nasi astri se pojavlja problem da ima avto zelo visok prosti tek. Sem mislil da je kriva zajla da je premočno nastavljena zato sem jo rahlo odvil ampak motor v prostem teku še vedno premočno dela. Ali je mozno da ja avto nonstop pod zavgom? Oz mogoce veste kaj naredit v tem primeru...upam da nisem prevec zakompliciral.
lp

Objavljeno: Če jan 10, 2008 3:09 pm
Napisal/-a target_practice
Koliko je to zate mocan tek? 1.5krpm al i vec?
Ce je do 1.5k bo najvrjetneje zaug, in da to preveris je simpl. Pustis motor na mestu da se ogreje na delovno temperaturo in potem stisnes full gas, ce za trenutek zatrokera bo okvara na temu.
Ce je pa 2krpm+ bo pa vrjetno motorcek prostega teka, ali pa kaj v povezavi z ecu-jem.

Seveda to vse velja pri avtih z avtomatskim zaugom oz ajnsprici.
A ker ti je bilo tezko napisat podatke bot veseu za kakrsne kol odgovore.
Dons sm dobre vole :D

Objavljeno: Če jan 10, 2008 3:16 pm
Napisal/-a SELJO
Ja o obratih zelo tezko govorim ker jih števec nima je samo števec za hitrost...obratomerja žal ni...je pa motoor z avtomackim zaugom ja...nevem kaj naj napisem je masina 1.6 75km ....po obcutku ima v prostem teku okol 2000obr...zanima me samo kako to odpravit lahko to sam naredim ali bo treba k mehaniku..

Objavljeno: Če jan 10, 2008 4:29 pm
Napisal/-a vers
mel sem podobne tezave z svojo Astro!motor ima elektronski zaug in sedaj ko je temperatura pod 0 je to opelova hiba in nic nisem mogu naredit glede tega je pa priporocljivo da pustis da se avto zlaufa na delovno temperaturo sej pol pa dela normalno na 1100rpm-a!!!!


vsaj tako je bilo pri meni!!!!!




LP
Vers

Objavljeno: Ne jan 11, 2009 6:39 pm
Napisal/-a Klamzi
Zdaj pozimi se tud men večkrat zgodi, da ima avto prevelik prosti tek... Naprimer danes, ko sem avto zakurblal je bil prosti tek premali - avto dlih tolk da ni crkno. Ko sem ga pa naslednjič prižgal pa so bili obrati nekje 3000rpm (na oko :) ) Po nekaj kilometrih se je vseskup umirlo... Pa tudi poraba je nekje 10l/100km.
Je možno, da težave povzroča zaug? Avto pa je Daewoo Racer.

Objavljeno: Po jan 12, 2009 11:38 am
Napisal/-a Dragan Klep
tu je dosti krivo to da so zunaj zelo nizke temperature
avto tezje starta, olje se zgosti
kovina se rahlo pokrci itd..

ce pravis da po par kilometrih vse ok, pod to jaz zastopim, da se ti je motor ogrel na delovno temperaturo in da potem vse dela bp, tu ni kaj razmisljat kot to, da je pojav vremensko pogojen in je to normalno.

tako da vozi, pa brez nabijanja obratov mrzlega motorja itd...

najboljse saltat na max 3k rpm po prestavi, vsaj dokler se ne ogreje motor.

drugo bi bilo, ce bi motor nonstop letel v prostem teku nad 2k rpm, pol bi lahk bil problem z zaugom, seveda elektronsko krmiljenim, ali pa motorckom prostega teka, ali bi kak senzor za temp. moril preko ecu-ja itd...

lp