Stran 1 od 1
Peugeot 406 problem
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 4:05 pm
Napisal/-a novak
Lep pozdrav!
Problem je sledeči.Peugeot 406 1.8 16W je pred približno enim mesecem začel kje pa tam cukat.Sedaj pa je to cukanje čedalje bolj pogostejše ,avto če pelješ recimo v tretji in pritisneš gas noče vleči ampak začne cukat.Včasih pa je vredu . Če je že gdo mel tak problem oziroma ve kaj bi lahko bilo bi lepo prosil če odpiše.
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 4:10 pm
Napisal/-a gepl83
Jaz sem mel 1.8. bencinarja citroena. Ko sem ga kupil mi je pod nizkimi obrati cukal. Potlej sem pa kable s svečk dol pobral, pa sem kontakte z wd pošprical, pa je blo bolš. Ni blo pa še dobr. Enkrat sem pa spulu kabel in sem ga uniču, potli sem pa nove kable kupu, je pa nehal cukat. Kater letnik pa je avto?
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 4:14 pm
Napisal/-a novak
Avto je letnik 1997 samo pod prostim tekom gre normalno ,niti nima kablov .Ima vžihalne tuljave direkt na svečke.Razen če bi slučajno tuljave prebijale.
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 4:26 pm
Napisal/-a gepl83
Na žalost ti ne morem pomagat. Moj je do 2000 obratov cukal, nato pa je normalno vleku, tako da ne vem.
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 4:32 pm
Napisal/-a novak
Ni kaj hvala za trud.
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 4:32 pm
Napisal/-a Primoz_86
Lahko so svečke, kabli, tuljave, bencinska pumpa, lambda, računalnik, inektorji... Težko je to preko foruma diagnosticirat.
Pri meni je avto pocukal in izgubil vso moč nad 2500 obrati, kriv pa je bil termostat v filtru zraka, ki regulira dotok hladnega in toplega zraka. Ostal je na toplem. Z iskanjem napake sem se ukvarjal 3 dni, vmes sem tudi lambdo zamenjal, ker je po nekem čudežu avto brez lambde vlekel normalno.
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 4:36 pm
Napisal/-a novak
Ja svečke sem zamenjal tako da to odpade.Če bi bila lamda bi verjetno gorela rumena lučka za računalnik pa se ne prižge.Ali se v primeru da je hin sploh ne prižge?
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 5:45 pm
Napisal/-a Gorch
Pri moji 406 je bil vzrok cukanja bencinski filter,ki je bil čisto zabit...so bili pa isti simptomi...cukanje pri višjih obratih.
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 5:52 pm
Napisal/-a blind3k
ko daš ključ na kontakt II(pred vžigom), bi se ti morale prižgati lučke(tako je pri večini) in potem ko avto prižgeš(ali pa prej) ugasniti. Pogledni v navodilih!
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 7:11 pm
Napisal/-a novak
Ja to se prižge pa ugasne tudi.Samo če je napaka na lamdasondi se potem spet prižge oziroma sploh ne ugasne meni pa ugasne ko avto užgem.Cuka pa vseeno kripa.
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 7:27 pm
Napisal/-a target_practice
Svecke zamenji, pa bo kul. Jst sm sumu da je petrolovo gorivo, pa sm si en dan uzeu 15 min cajta, zamenju svecke in vzigalne tuljave, in ne sam da je nehu cukat, tut mal bols gre

Objavljeno: Pe jan 11, 2008 7:56 pm
Napisal/-a novak
možno je da je vžigalna tuljava ker so svečke nove.Cuka pa čedalje bol.
Objavljeno: Pe jan 11, 2008 8:06 pm
Napisal/-a Primoz_86
Če so kabli vidiš tako, da ponoči odpreš havbo in poslušaš in gledaš če kje iskra skače. Ponavadi je kar glasno slišat, ko preskoči, pa tudi motor cukne takrat. Probaj še malo dvignit obrate motorja in spet opazuj. Tuljavo se da za silo testirat tako da jo poliješ z vodo, da je cela mokra in probaš vžgat avto. Če vžge in normalno lavfa je OK. Če pa cuka le na obratih poglej filter goriva. Lahko pa je tudi kakšen senzor temperature, senzor pretoka zraka itd. Najbolje da pelješ na servis, pa ti postavijo diagnozo
Objavljeno: Ne jan 13, 2008 11:08 am
Napisal/-a [ReNe]
Primoz_86 je napisal/-a:Če so kabli vidiš tako, da ponoči odpreš havbo in poslušaš in gledaš če kje iskra skače. Ponavadi je kar glasno slišat, ko preskoči, pa tudi motor cukne takrat. Probaj še malo dvignit obrate motorja in spet opazuj. Tuljavo se da za silo testirat tako da jo poliješ z vodo, da je cela mokra in probaš vžgat avto. Če vžge in normalno lavfa je OK. Če pa cuka le na obratih poglej filter goriva. Lahko pa je tudi kakšen senzor temperature, senzor pretoka zraka itd. Najbolje da pelješ na servis, pa ti postavijo diagnozo
Torej če prav razumem če tuljavo polijem z vodo in je izpravna more avto delovat normalno? Ker jaz imam na moji 406 sldeč problem. Ko je avto hladen cuka v nizkih obratih. Včasih pri menjavanju prestave avto enostavno vgasne. Se pa v motorju sliši preskakovanje isker. Jaz sem mislil da je to normalno. Je možno da so tuljave zanič?
PS: Enkrat sem dolival olje in sem polil po glavi motorja. Glavo sem našprical z motorsprejem in seveda spral z vodo. Posledično sta delovala samo dva cilindra dokler se ni vse posušilo.
Objavljeno: Po jan 14, 2008 12:47 pm
Napisal/-a novak
Ja možno je da je zanič če ti cuka od takrat ko si spral z vodo.Probaj vzet dol vžihalne tuljave in vse lepo spihat in posušit.Lahko da ti je oje prišlo kje not do svečk ki so v takem kanalu pa ti tam prebija.Jas še zmeraj nisem odkril vzroka cukanja PM.
Objavljeno: To jan 15, 2008 12:08 am
Napisal/-a _BuLLet_
Meni je avto tako cukal po menjavi zobatega jermena .. in smo kasneje ugotovili da je pri menjavi mehanik uničo neki senzor za predvžig.. tisti senzor smo zamenjali in deluje sedaj normalno .. aia se je pa tudi malenkost poznalo na porabi ker je bil senzor crkno .. sicer nimava enakega motorja ampak upam da ti to vseeno kako pomaga

Objavljeno: To jan 15, 2008 5:09 pm
Napisal/-a novak
Najlepša hvale vsem za trud,napako sem odkril.VŽIGALNE TULJAVE so bile zanič.Tako da če bo gdo imel podobem primer ve kaj zamenjat.
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 12:21 pm
Napisal/-a Matjaž87
Pozdravljeni
mtki so na 406 pregorele leve zarnice parkirna in kratka ....kratko sem zamenju parkirno pa ne znam??
slikica kdo ve kašna fora je za dol snet ker neb rad kej polomu pa še zima je k plastika rada poka
slikica
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 1:21 pm
Napisal/-a pugi405
Ne prčkaj tam, kjer si obkrožu

. Po tistim je motorček za el. nastavitev višine svetl. snopa. Parkirna se nahaja pod pokrovom levo od označenega z zeleno.
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 10:14 pm
Napisal/-a Matjaž87
Jao pa res...

hvala