Stran 1 od 2

predelava avta iz ameriškega za evropski trg

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 11:32 pm
Napisal/-a famus
Pozdravljeni!
Torej gre se za audi q7, ki se namerava uvozit iz amerike ( nizka cena...) in problem je v tem, da se seveda mora predelati določene stvari ( smerokazi, iz mph v kmh in tako naprej)
no, torej, zanima me ali v sloveniji obstaja kakšna firma, ki to dela?????

Najlepša hvala za odgovre!

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 11:39 pm
Napisal/-a snikerson
v sloveniji boš težko kaj najdo, u nemčiji je dovolj tega

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 11:42 pm
Napisal/-a famus
ja vem :)) ampak BAJE je ena firma v ljubljani (baje)
no glej zanima me če ma kdo izkušnje s tem pa če slučajno ve približno ceno?!
hvala LP

Objavljeno: Ne jan 13, 2008 11:59 pm
Napisal/-a H2
Verjetno boš z vsemi davki in predelavami lih prišel na ceno rabljenega v sloveniji ;)

Objavljeno: Po jan 14, 2008 2:16 am
Napisal/-a mire
poves ceno avta ce ni skrivnost

Objavljeno: Po jan 14, 2008 7:25 am
Napisal/-a paskvale
mire je napisal/-a:poves ceno avta ce ni skrivnost


To pa tudi mene zanima!

Objavljeno: Po jan 14, 2008 8:36 am
Napisal/-a axxent
2007 Audi Q7 3.6 Premium - $43,988

Mileage: 15,736
Body Style: SUV
Exterior Color: Garnet Red Pearl Eff...
Interior Color: Cardamom Beige
Stock #: U028314
VIN: WA1BY74L27D028314

Engine: 3.6L V6
Transmission: AUTO 6SPD
Drivetrain: AWD
Doors: 5
Wheelbase: 118"
Get a CARFAX Record Check
Features: Bluetooth Phone Preparation, Bose Sound System, Infotainment Package, Leather Seating, Manager'S Demo, Msrp: $50, 170, Navigation, Priced To Sell Fast

Objavljeno: Po jan 14, 2008 9:14 am
Napisal/-a nebivedu
Pomnoži ceno z 1.4 in dobiš ceno v evrih po plačani carini, davku, prevozu, predelavi in po opravljeni homologaciji, da avto ustreza evropskim standardom.

Torej za ceno 60.000 evrov pa že pri nas dobiš tak avto pomoje, tako da se za moje pojme ne splača.

Objavljeno: Po jan 14, 2008 9:26 am
Napisal/-a axxent
nebivedu pretiravas, 29000 eur te pride avto+ 2000eu prevoz + predelava 2000 eur + 6000 eu ddv +carina- okoli 45000 eu pri nas je najcenejsi 55k letnik 2006 pa slabso opremo!!!prisparas 10 - 15k evrov! Se splaca!

Objavljeno: Po jan 14, 2008 10:27 am
Napisal/-a famus
hja naj bi se splačalo :)
napisalo ste predelava 2000€, pa mogoče delajo to ki v slo? al pa za kako firmo v tujini mi lahko tud kdo pripopa link, npr. v nemčiji?? jaz ne najdem nič :)

Objavljeno: Po jan 14, 2008 10:28 am
Napisal/-a nebivedu
axxent je napisal/-a:nebivedu pretiravas, 29000 eur te pride avto+ 2000eu prevoz + predelava 2000 eur + 6000 eu ddv +carina- okoli 45000 eu pri nas je najcenejsi 55k letnik 2006 pa slabso opremo!!!prisparas 10 - 15k evrov! Se splaca!


Cena je 29.402,57.
Prevoz je 2000 evrov za kontejner, ki pride do kje? Holandija? Kaj pa prevoz od tam do slovenije? Torej prevoz do slovenije računaj in to bo za tak avto tm okoli 3000 evrov skupaj z zavarovanjem (mislim, da je dobro zavarovati zadevo, ker če je kaj narobe, boš še dolgo odplačeval zadeve).

Predelava - vetrobransko steklo, luči, smerniki, predelava elektronike za smernike. najmanj 2000 če ne več evrov. Me prav zanima cena prednjega stekla za ta avto. Pomoje izpod 600 evrov ni, če ne več. Sam računam, da ne boš menjal stekel in vsega na nekem pigzigmarskem servisu, ampak na original servisu, da garancija ostane. Torej računaj na 4 do 5.000 evrov.
Na žalost smo še vedno banana republika in nam za blago iz amerike obračunajo carino na blago in na storitev poštnine ali prevoza. Torej carina, ki se obračuna na ceno skupaj s prevozom in potem davek, ki se ga plača na ceno s carino in prevozom.

Carina je pa koliko 20%, 35%?

Davek lahko zračunaš šele potem, ko dobiš ceno s carino in poštnino (prevozom) skupaj, kar pomeni da recimo če je carina 20%, znese to potem 6500 evrov in potem seštej skupaj to k prevozu, pa dobiš ceno za avto brez davka že 29500 + 2000 + 6500 = 38.000 evrov. Pa še 7600 evrov davka in recimo 5000 evrov predelav in homologacij, pa si na 50.000 evrih.

Če pa se slučajno kak carinik mal neumnega naredi in proba zaračunat davek in carino na ceno, ki je primerna evropi - ne upošteva cene ameriškega blaga, ampak evropsko ceno tega blaga (to se je meni naredilo za potapljaško opremo in carinik ni hotel računat cene iz amerike, ampak je od nekje dobil ceno ki velja za evropo in je bbila carina 20% višja), pa si na ceni avta v evropi.

Objavljeno: Po jan 14, 2008 10:34 am
Napisal/-a famus
glej nisi zdaj si zračunal 50.000 €, če pa kupiš v sloveniji takega z ful opreme pa daš okrog 65.000 al pa več. Torej si še vedno "prišparal" najmanj 15.000 € kar vrjamem za nobenega ni malo!
Samo se pojavi problem ravno pri teh predelavah in zato me je kolega proso da malo povprašan na forumu...
tak da...

Objavljeno: Po jan 14, 2008 10:36 am
Napisal/-a nebivedu
Nekateri pa trdijo, da so carino plačali za blago celo 34,4%, kar pa pomeni, da bi tak avto stal kr nekaj več.
38.000 +34,4% = 50.000 + 20% DDV je 60.000 eur.

Objavljeno: Po jan 14, 2008 10:44 am
Napisal/-a axxent
NEBIVEDU: avto gre v nemcijo in se tam uredi vse, v sloveniji pa registrira in pride dost cenej. K
Kar se pa tice slovenije mas pa prov!

FAMUS:Izvoli link za predelavo vse gre kot po maslu!!!
http://www.auto-mandt.com/

Objavljeno: Po jan 14, 2008 10:48 am
Napisal/-a nebivedu
Pri uvozu (postopek sprostitve v prost promet) osebnih motornih vozil iz tretjih držav se obračunajo in plačajo naslednje dajatve:
* carina (do 10%),
* davek na dodano vrednost (DDV) po stopnji 20 %,
* davek na motorna vozila (DMV) po stopnji od 1 do 13 % glede na vrednost vozila v skladu z Zakonom o davku na motorna vozila in
* okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi nastajanja izrabljenih motornih vozil, ki znaša 0,0584 EUR/kg vozila za leto 2007.
Osnova za določitev zneska carine je carinska vrednost blaga, v katero se vštevajo vsi stroški zunaj carinskega območja Skupnosti, če niso upoštevani v plačani ali plačljivi ceni za uvoženo blago (npr. prevozni stroški, stroški zavarovanja, stroški natovarjanja in pretovarjanja ipd.).
Osnova za DDV pri uvozu je carinska vrednost blaga, v katero se vštevajo carina, DMV in okoljska dajatev ter drugi stroški (če že niso vključeni), ki nastanejo do prvega namembnega kraja v Sloveniji.

Osnova za DMV pri uvozu je vrednost blaga, določena v skladu z 38. členom Zakona o DDV, v katero se všteva tudi carina in okoljska dajatev.



Carinski postopek se izvede pri blagovni izpostavi z vložitvijo pisne carinske deklaracije, ki se ji priložijo drugi predpisani dokumenti (račun, potrdilo o poreklu, prevozne listine itd.). V večini primerov se pri carinjenju praviloma upošteva transakcijska vrednost vozila (po priloženem računu), obstajajo pa tudi druge metode določanja carinske vrednosti blaga v skladu s carinsko zakonodajo.



Evo malo bolj podrobno, vendar za carino nisem prepričan, da je samo 10%, mislim, da je višja, ampak po tem kar piše, bi prišlo nekako takole.

avto 29.500
prevoz 3.000
carina (10%) 3250
DDV (20%) 7150
DMV (1%) 440
okoljska dajatev (0,06 evra na kg teže avta) 1200

Slipaj pride 45.000 evrov. Če so cene pravilne. Vendar če je DMV recimo 13% (da zaščitijo prodajalce v sloveniji, da ljudje nebi več uvažal avtov iz tujine), potem je DMV-ja za plačat kar 5000 evrov. In če je carina res samo 10%, če ni 34.4, kot sem zasledil, da so jo nekaterim zaračunali, ker potem se tudi za vse ostalo kr dobro dvignejo cene.

Objavljeno: Po jan 14, 2008 11:24 am
Napisal/-a lublancan
od kej je dmv samo 1%?
to se gleda glede na ceno vozila po lestvici

zakaj bi mogu šipe menat?

q7 sploh ni problematičen, porihtat je treba luči - daš evropske, mau prevezat žmigauce
vzglavnike ma verjetno, 3 točkovne pasove tudi
rabiš samo še potrdilo, da ustreza našim izpušnim normam - dobiš ga pri uvozniku

Objavljeno: Po jan 14, 2008 2:24 pm
Napisal/-a famus
axxent: najlepša hvala!!
No bomo vidli če bo to šlo tak kot so si zamislili, uživajte LP

Objavljeno: To jan 15, 2008 4:56 pm
Napisal/-a k_astra_G
Mene pa zanima zakaj rabi predelat smerokaze, vzglavnike, vetrobransko steklo...
** LP **

Objavljeno: To jan 15, 2008 5:17 pm
Napisal/-a sebaveh
Smerokaze zato, ker evropa zahteva, da se po njej vozijo avti z rumenimi smerokazi. Medtem ko v ameriki najdeš večinoma rdeče smernike zadaj - pa še isto žarnico si delijo, smerniki+zavorna luč. Pri novejših mogoče ne več toliko.
Za vzglavnike in šipe pa tudi mene zanima :?:

Objavljeno: To jan 15, 2008 5:19 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Višina carine za uvoz vozila (rabljenega ali novega) iz ZDA znaša 10% od osnove. V osnovo je vključena fakturna vrednost vozila + stroški pošiljanja iz ZDA do recimo do luke v Trstu + špediterski stroški (izdelava ali Tranzitne deklaracije ali Uvozne deklaracije). V primeru tranzita od recimo Trsta do Ljubljane (kjer se bi opravilo uvozno carinjenje) so v osnovo vključeni tudi te stroški. Šele nato....se začne "ta-drag" špas.

Amm...zakaj vetrobransko steklo?

LP!