Stran 1 od 1

Cviljenje pri obračanju volana

Objavljeno: Če jan 17, 2008 10:38 pm
Napisal/-a no.1
Vozim Peugeot 206, 1.4.Imam problem s cviljenjem volana. Ko obračam volan(pri zavijanju) močno cvili, najbolj močno je pri skrajnih zavijanjih. Tudi ko je avto na mestu, pa obračaš volan v levo in desno, ful cvili!.Odprl sem haubo in opazil, da se cviljenje pojavlja pri pumpi za servo volan.A je šel po gobe kak senzor? Ali pa je premalo olja za servo noter?Sem pogledal, pa mislim da ga je dovolj. Ima ali je imel kdo podobne težave?

Objavljeno: Če jan 17, 2008 10:44 pm
Napisal/-a HOLLAND
Verjeto je pumpa šla.

Objavljeno: Če jan 17, 2008 10:48 pm
Napisal/-a adis
HOLLAND je napisal/-a:Verjeto je pumpa šla.


jp...servo pumpa

Objavljeno: Če jan 17, 2008 10:50 pm
Napisal/-a OLI
Ima hidravlični servo ali elektro?

Objavljeno: Če jan 17, 2008 11:14 pm
Napisal/-a phoebus
Cvili če pumpa trpi ker vleče zrak in ne ker crkne! TAKOJ dotoči olje (ATF, enako kot za avtomatske menjalnike) da ti ne bo crknila pumpa (zaradi tega PA crkne). Potem pa do mehanika pa naj pogleda, kje pušča.

Meni je puščala volanska letev, kar je bilo kar drago- obnova je bila 60k sit, pa še fuuuul so mi računali za šraufanje. Lahko da je samo kako tesnilce.

Vsekakor pa ne riskiraj še pumpe in magari redno toči noter olje ker pumpa pa sploh ni poceni.

Objavljeno: Po feb 04, 2008 8:12 pm
Napisal/-a yumper
nekdo naj ti obrača volan ti pa poslušaj pri armotizerju zgoraj če bo pokalo ali cvililo na vrhu tam kjer je upet armotizer s fedro v notranji blatnik so krivi ležaji na vrhu armotizerjev pri peugeotu se to pogosto dogaja

Objavljeno: Po feb 04, 2008 8:22 pm
Napisal/-a Drager
Če je servi gnan preko hidravlike, je možno da je jermen postal ohlapen in cvili. kolega ima podoben problem na Ibizi.

Objavljeno: To feb 05, 2008 9:27 pm
Napisal/-a solidx
sem menjaval že taki primer, in je bla servo pumpa da se močno čuje ko vrtiš volan...torej preglej to.

Objavljeno: To feb 05, 2008 10:20 pm
Napisal/-a target_practice
1.korak: preglej koliko je napet jermen. Nekako zadosti je ko ga lahko okoli osi zasuces do cirka 90°
2.korak: Ce ni jermen in ce cvili dalje je lahko nekaj na kolicini olja, ali dovodu olja.
3.korak: pregled pumpe in sicer tako da se sname jermen in pumpo rocno zavrti, ce cvili je ona