Stran 1 od 1

Redni servis P406 2.0 HDI (kje, kaj menjat, kakšno olje)

Objavljeno: So jan 19, 2008 1:32 pm
Napisal/-a GoGy
Počasi bo treba avto peljat na servis in me zanima kje lahko ugodno poservisirajo mojega levčka in da bo servis kvalitetno narejen. Je bolje peljat na uradni servis ali nekomu, ki lahko naredi vse kar naredi uradni servis pa je pač še toliko ceneje? Verjetno je po vsem potrebno še nulirat števec, ki pokaže koliko kilometrov je do naslednjega servisa itd...

Zanima me tudi kakšno olje je nekako najboljše zanj in kaj vse se menja pri rednem servisu tega avtomobila... ?

Sem iz Ljubljane (Črnuče)

Objavljeno: So jan 19, 2008 3:37 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Pelji kamorkoli samo na Modri lev ne... :roll:

Objavljeno: So jan 19, 2008 3:49 pm
Napisal/-a bizgec
Za nulirat števec ni noben problem-tiščiš mali gumbek na armaturi(osvetlitev)in daš kontakt.Mislim,da 10 sekund.Sem že pozabil-ma ti točno piše v knjižici za postopek.Ko resetiraš,se ti napiše 20.000km in se med vožnjo odšteva proti nuli.Sicer pa za olje in filtre ni panike-če si kdaj to delal-je ajnfoh. Zavisi na kolk km je servis.Ponavadi je za zamenjat olje(jaz sem dajal not Total quarc),oljni filter,zračni filter-mogoče samo kontrola in filter goriva.Pogleda se še olje v volanu,napetost jermenov,hladilno tekočino in zavorno olje(nivo).To bi bil en osnovni servis. Morda še zavorne obloge za kontrolirat. Bizgec.

Objavljeno: So jan 19, 2008 6:43 pm
Napisal/-a mevden
za na pooblaščeni servis je brezveze hodt, ker avto ni nov, in ne rabiš hodt tja ker so dragi. razn če te zanima, da prklopš na tester. drugače pa kak lokalni mojster zna tud zamenjat olje. ampak ne vsi.
olje je pa tko, vsak ti bo priporoču svojo znamko. ampak, pomoje za tvoj dizelček to kar se nasplošno naliva v francoze. total, elf, esso. mogoče tudo valvoline ali aral.
10-40 maš čist dost.drugače je tudi bolje dati slabše olje in menjati na 10 000km kot pa neki povprečnega in delat na 20 000km. na tvojem mestu bi menju na 15 000km max, ker je tudi verjetno dosti krajših relacij po ljubljani.

jst menjam vedno na 10 000km.

Objavljeno: Po jan 21, 2008 12:48 pm
Napisal/-a SIMY001
Za kaj več moraš povedati št. kilometrov letnik vozila in št. kilowatov.

Tukaj pa imaš postopek reseta :
Slika

Objavljeno: Po jan 21, 2008 3:50 pm
Napisal/-a GoGy
Zelo uporabno, hvala za nasvete... nisem vedel da se resetira tako enostavno. To pomeni, da bom (vsaj upam) uredil to zelo ugodno.

Letnik je 2002, 2.0 HDI, 80 oz. 81kw mislim da so 110KM, cca 156.000km prevoženih (seveda ne vem ali so realni, ker ima avto veliko kamenčkov čez sebe na pokrovu motorja).

Objavljeno: Po jan 21, 2008 4:12 pm
Napisal/-a SIMY001
pri 160.000 te čaka menjava olja,oljnega filtra,naftnega filtra + mislim ,da še zobatega jermena (menjava jermena 160 tkm oz. 120 mesecev) +pripadajoči deli.

Objavljeno: Po jan 21, 2008 7:28 pm
Napisal/-a GoGy
Sem pozabil povedat, da je bil zobati jermen zamenjan pri 120.000km ker je bil lastnik sin, ki ima avtohišo peugeot nekje proti Gorenjski... vsaj rekli so, da je sigurno bil zamenjan :?

Objavljeno: Sr jan 23, 2008 11:57 am
Napisal/-a GoGy
Jaz nisem še stal nikoli poleg, čeprav sem od mnogih slišal, da včasih nič ne naredijo ampak tvoje nove dele vzamejo delavci sebi da imajo za fuš, tebi servis lepo računajo in ti misliš da vse štima da imaš vse ok, na koncu pa samo v bistvu plačaš.

Dobro je biti previden... če se bom odpravil na uradni servis bom hotel stati poleg, sicer ne pustim avta tam.

Objavljeno: Sr jan 23, 2008 7:38 pm
Napisal/-a JoeLoe
Kadar moram avto peljat k mehaniku, to se je do sedaj dogajalo zelo redko, sem se vnaprej zmenil, da bom zraven. Če so me odslovili (enkrat so me poskušali) sem rekel naj dajo avto kar dol z dvigala in da bom šel tja, kjer bom lahko zraven.