Stran 1 od 1
Drsanje zavornih ploscic
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 11:41 am
Napisal/-a MortaL
Lep pozdrav!
Pred kratkim sem pregledoval malo stanje zavornih ploscic. Stanje je dovolj dobro, da ni porebno zamenjave, muci me pa to, da se pri dvignjenem kolesu slisi rahlo drsenje, najverjetneje ploscice na disk. Zanimivo je, da se slisi drsanje pri vseh 4ih kolesih. Sem scistil mehanizme, a nic ne pomaga. Najverjetneje mi ne odpre dovolj celjusti ko popusti zavora.
Kaj bi lahko bilo krivo? Zavorno olje je bilo menjano pred parimi meseci, vredu odzraceno, mi pa je to delalo ze pred menjavo, le da tedaj temu nisem posvecal vecje pozornosti.
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 11:45 am
Napisal/-a target_practice
In kva ti mislis da ko spustis bremzo da se cilinder vrne cist notr? Sj nima vzmeti notr.
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 12:19 pm
Napisal/-a Energetik81
Ponavadi vedno drsa oz. se sliši. Samo če lahko z lahkoto obračaš kolesa, je vse v redu.
Target_practise, zakaj se ne bi batek vrnil - sej je direktno hidravlično vezan na glavni cilinder. Napeljava pa tesni 100%, sej drugač bi puščalo olje. Tko da ko se glavni bat vrne v osnovni položaj, se morajo tudi vsi batki na zavorah.
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 12:42 pm
Napisal/-a INFINITI
To je normalna zadeva - vedno malo drsa
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 12:58 pm
Napisal/-a im nobody
seveda...vedno se sliši drsenje...da se ploščice segrevajo
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 1:26 pm
Napisal/-a Energetik81
im nobody je napisal/-a:seveda...vedno se sliši drsenje...da se ploščice segrevajo

Objavljeno: Ne jan 27, 2008 1:41 pm
Napisal/-a im nobody
vedno je prisotno trenje venar minimalno

Objavljeno: Ne jan 27, 2008 2:09 pm
Napisal/-a sašo5
...brake cleaner dela čudeže....


Objavljeno: Ne jan 27, 2008 3:43 pm
Napisal/-a MortaL
sašo5 je napisal/-a:...brake cleaner dela čudeže....
Sicer pri ciscenju nisem uporabil brake cleanerja, temvec nitro in zadeva morda nekoliko bolje prime, ni pa odpravilo drsenja. Kolo se BP zavrti z roko in tudi nekaj obratov naredi preden se ustavi. Na voznji se vsaj po obcutku ne pozna, vseeno pa bi bilo bolje, ca bi se to odpravilo v kolikor to ni normalno.
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 5:37 pm
Napisal/-a lisko
Normalno je da se vedno malo drsa....če praviš da se kolo normalno suče in primejo normalno potem nimaš skrbi.
Energetik.... ni lih tak enostavno ko si napisal..... ko pritisneš zavoro pritisneš glavni zavorni bat....le ta naredi pritisk v samem sisitemu.Ta pritisk se potem prenese na zavorne cilindre...... ko pa zavoro popustiš....se pritisk v sisitemu izniči in odvečno olje gre nazaj v posodo..... ob enem pa se odpre odprtina iz posode do glavnega cilindra.
Ko spet pritisneš mora prvo glavni bat zapret odprtino do posode.... šele potem ustvari pritisk ( zato gre na vsakem avto prvi cm ali dva pedal rad potem pa čutiš odpor). Težko razložit ampak upam da veš kaj mislim...... batki na čeljusti nimajo vzmeti...... torej se ne vračajo nazaj..... ampak samo popustijo zato se le to sliši kot drsenje ploščic ob disk. Je pa enostavna finta za samonastavitev zavor...... vsakič batek ostane bolj daleč zunaj...kolikor se rabijo ploščice toliko bolj je batek zunaj.
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 7:09 pm
Napisal/-a Blueboy_RM
Kriza zarad kakih stvari se folk sikira:) Brez zamere.
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 8:02 pm
Napisal/-a Energetik81
lisko je napisal/-a:Energetik.... ni lih tak enostavno ko si napisal..... ko pritisneš zavoro pritisneš glavni zavorni bat....le ta naredi pritisk v samem sisitemu.Ta pritisk se potem prenese na zavorne cilindre...... ko pa zavoro popustiš....se pritisk v sisitemu izniči in odvečno olje gre nazaj v posodo..... ob enem pa se odpre odprtina iz posode do glavnega cilindra.
Ko spet pritisneš mora prvo glavni bat zapret odprtino do posode.... šele potem ustvari pritisk ( zato gre na vsakem avto prvi cm ali dva pedal rad potem pa čutiš odpor). Težko razložit ampak upam da veš kaj mislim...... batki na čeljusti nimajo vzmeti...... torej se ne vračajo nazaj..... ampak samo popustijo zato se le to sliši kot drsenje ploščic ob disk. Je pa enostavna finta za samonastavitev zavor...... vsakič batek ostane bolj daleč zunaj...kolikor se rabijo ploščice toliko bolj je batek zunaj.
Aha, sm res mal poenostavil.

ops: Torej če prou razumem, ko gre glavni bat nazaj, odpre lukno od rezervoarja tekočine, ki zapolni nastali prostor? Ker drugač bi potegnil ta male batke nazaj. Ko pa pritineš bremzo, gre najprej z lahkoto, zapre odprtino rezervoarja in potem šele ustvari pritisk na batke.
Objavljeno: Ne jan 27, 2008 8:27 pm
Napisal/-a lisko
Energetik81 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Energetik.... ni lih tak enostavno ko si napisal..... ko pritisneš zavoro pritisneš glavni zavorni bat....le ta naredi pritisk v samem sisitemu.Ta pritisk se potem prenese na zavorne cilindre...... ko pa zavoro popustiš....se pritisk v sisitemu izniči in odvečno olje gre nazaj v posodo..... ob enem pa se odpre odprtina iz posode do glavnega cilindra.
Ko spet pritisneš mora prvo glavni bat zapret odprtino do posode.... šele potem ustvari pritisk ( zato gre na vsakem avto prvi cm ali dva pedal rad potem pa čutiš odpor). Težko razložit ampak upam da veš kaj mislim...... batki na čeljusti nimajo vzmeti...... torej se ne vračajo nazaj..... ampak samo popustijo zato se le to sliši kot drsenje ploščic ob disk. Je pa enostavna finta za samonastavitev zavor...... vsakič batek ostane bolj daleč zunaj...kolikor se rabijo ploščice toliko bolj je batek zunaj.
Aha, sm res mal poenostavil.

ops: Torej če prou razumem, ko gre glavni bat nazaj, odpre lukno od rezervoarja tekočine, ki zapolni nastali prostor? Ker drugač bi potegnil ta male batke nazaj. Ko pa pritineš bremzo, gre najprej z lahkoto, zapre odprtino rezervoarja in potem šele ustvari pritisk na batke.
Točno. Zarad tega se sistem tud sam odzrači...... čeprav te kake mesec dva zavore jebejo.... pol pa se čudežno popravijo. Sam ne tega probavat

Objavljeno: Ne jan 27, 2008 10:32 pm
Napisal/-a JoeLoe
Blueboy_RM je napisal/-a:Kriza zarad kakih stvari se folk sikira:) Brez zamere.
Tudi jaz bi se sekiral, če ne bi vedel... Prav je, da vpraša. Zdaj ve...