Stran 1 od 1
Okvara TDI vozila
Objavljeno: To jan 29, 2008 12:15 pm
Napisal/-a AM123
Pozdravljeni!
Pred kratkim se je moje vozilo Passat TDI (90 KM - 2000 letnik) pričelo čudno obnašati. Ko pospešujem do recimo 100 km/h, ni nežav, vse v redu. Nato pa avto neha pospeševati. Občutek med vožnjo je, kot bi bila neka blokada, ki smo jo vajeni pri bencinskih motorjih ko prekoračim določene obrate motorja. In avto ne gre več kot 130 km/h in imaš občutek da ima motor 25 KM namesto 90 KM. Kaj bi lahko bilo narobe? Dva dni nazaj sem z avtomobilom vozil 160 km/h brez težav.
Hvala
Objavljeno: To jan 29, 2008 12:21 pm
Napisal/-a W3s7_S1D3
Možno, da se ti je snela cevka od podtlaka
Lahko pa da je LMM.
Objavljeno: To jan 29, 2008 12:24 pm
Napisal/-a AM123
Hmmm. LMM? Nisem ravno avtomehanik, tako da ne vem kaj to pomeni.
Objavljeno: To jan 29, 2008 12:25 pm
Napisal/-a Pavel_P
Kaj pa v ostalih prestavah? Se normalno zvrti do max obratov?
LMM je drugače merilec pretoka zraka. Tipična napaka vseh tdijev.
Objavljeno: To jan 29, 2008 12:28 pm
Napisal/-a AM123
V bistvu je vedno pri isti hitrosti in isti prestavi. Mislim, da z samimi obrati ni težav, ne morem pa trditi, ker nisem bil pozoren, bom pa danes preveril ali je vezano na obrate ali hitrost.
Opazil pa sem še, da avto bistveno bolj kadi (lep modrikast dim - olje). Do zdaj je avto res morda za spoznanje "popil" tudi nekaj olja. Pri prevoženih 12000 km je stanje na indikatorju olja šlo on maximuma do minimuma.
Objavljeno: To jan 29, 2008 12:54 pm
Napisal/-a stealth
Sem imel neki podobnega na Alfi... na koncu sem moral menjati turbino, potem je blo ok.
Objavljeno: To jan 29, 2008 12:58 pm
Napisal/-a AM123
Ja, to bi bilo super. (Menjava turbine) Koliko pa sploh stanejo turbine ali se jih morda da obnoviti in kje?
Objavljeno: To jan 29, 2008 1:26 pm
Napisal/-a GoGo
W3s7_S1D3 je napisal/-a:Možno, da se ti je snela cevka od podtlaka
Lahko pa da je LMM.
Če bi bla cevka avto na splošno nebi nikamor šel, meni se je to zgodilo na sharanu 110km, pa sem dejansko rabil pol pol ure, sa sem prišel na 80kmh, v klanec se je pa
praktično ustavil.
@AM123: a se to dogaja samo v eni prestavi, ali ti že od prve naprej slabo vleče?
Objavljeno: To jan 29, 2008 1:37 pm
Napisal/-a stealth
Sem imel neki podobnega na Alfi... na koncu sem moral menjati turbino, potem je blo ok.
Objavljeno: To jan 29, 2008 2:22 pm
Napisal/-a kixs
stealth je napisal/-a:Sem imel neki podobnega na Alfi... na koncu sem moral menjati turbino, potem je blo ok.
Katera alfa in letnik? Koliko kilometrine je imela za sabo?
lp
Objavljeno: To jan 29, 2008 2:37 pm
Napisal/-a igor84
Isti problem je mel moj prijatelj kot ga mas ti (na passatu 98)... menjal je LMM pa ni nic pomagalo nato pa je menjal turbino pa je blo OK. stane pa priblizno 500-600 €.. obnovitev pa mislim da okoli 400€.. tu nekje LMM pa okoli 100€..
LP...
Objavljeno: To jan 29, 2008 3:54 pm
Napisal/-a cr33p
Najprej dat avto na tester / VAG-COM, primerjat vrednosti v 3. prestavi, gas na polno od ~1500-4000 obr:
- pretok zraka dejanski/zahtevan
- pritisk turbine dejanski/zahtevan
- odprtost EGR ventila
Morda je tudi potrebno samo ocistiti turbino, ce se avto vozi samo v nizkih obratih, se lopatice VNT mehanizma rade zapacajo in ostanejo v eni poziciji. V kolikor tvoj motor nima variabilnih lopatic (velika verjetnost, ker je 90KM model) pa je lahko ventil zapacan.
Ista stvar je bila na 90KM motorju od znanca. Avto enostavno ni sel cez 4000obr v 4. in 5. prestavi. Potem pa so spucali turbino in je vse delalo BP.
Objavljeno: To jan 29, 2008 5:49 pm
Napisal/-a gepl83
se strinjam
Objavljeno: To jan 29, 2008 6:24 pm
Napisal/-a target_practice
AM123 je napisal/-a:Hmmm. LMM? Nisem ravno avtomehanik, tako da ne vem kaj to pomeni.
Ce pa nisi, pa zapelji avto do mehanika. Kaj mislis da bos iz kabnine zavrtel par stikalc in bo zadeva kr zalaufala nazaj!?!?!
Objavljeno: To jan 29, 2008 7:02 pm
Napisal/-a Luky
fotr mel isti problem, velikrat mu ga je metal v blokado, (vozu se je 1 let s takim avtom, še na morje je šou s takim), fora je pa bla k mu ga ni vedno vrgl v blokado, pa ta avto je zmer vozu na daljše relacije. pa p do različnih hitrosti mu ga je vrgl v blokado, recimo do 130, 80, 100. No uglavnem napaka je bla na turbini, turbino je pol mehanik dol vzel jo dal nekam da so jo neki obrusl, (neki takiga, ne vem čist točno)
avto je pa bil isto passat 1.9 tdi 130KM