Stran 1 od 2

Zadnje zavore primejo neenakomerno

Objavljeno: To jan 29, 2008 5:27 pm
Napisal/-a bencinaj
Imam en problem katerega so odkrili na tehničnem pregledu.
Zadnje zavore mi namreč primejo na eni strani preveč na drugi pa premalo. Tam kjer primejo premalo ponavadi očistim ali pa zamenjam ploščice.
Kaj pa tam kjer primejo preveč?
Kaj bi lahko bil vzrok tej napaki?

Objavljeno: To jan 29, 2008 5:45 pm
Napisal/-a Bucko99
Kaksen avto pa imas?? Diski ali boben??

Objavljeno: To jan 29, 2008 6:03 pm
Napisal/-a bencinaj
Aja pardon...citroen saxo z bobni.

Objavljeno: To jan 29, 2008 6:08 pm
Napisal/-a michelin
po menjavi ploščic in pakn je treba malo zvozit in narahlo zbremzat,da se lepo vse usede na svoje mesto :idea:

Objavljeno: To jan 29, 2008 6:23 pm
Napisal/-a target_practice
Kako ti pa lahko na en stran prevec prime :lol: :lol: :lol: pišuka mate eni cvetke.
Dela ali nedela druge ni, in ocitno imas eno stran razstelano. Vecina jih ko menja nezna nazaj nastelat (vcasih se jih tudi neda ker so bobni zviti) tko da je treba obe strani razdret pa pogledat.

Objavljeno: To jan 29, 2008 6:39 pm
Napisal/-a HOLLAND
Meni pri Regati je tudi to parkrat nardilo, da je na eni strani bolj prijemalo kot na drugi. Bla je pa kriva zajla ker je mela tri škripce, zdej če se je zajla na eni strani zarjavela je štopala in je potegnilo samo drugo. Pol sm zamenju zajle in je bil en cajt mir.

Objavljeno: To jan 29, 2008 6:55 pm
Napisal/-a Drocky
a ni tak, da se pri bobnih nastavi odmik pakn od bobna?? In to je treba nastavit, ko menjaš pakne. Zajla pa ti lahko sam pri ročni to nardi, ker zavore so hidravlične tut zadaj.

Objavljeno: To jan 29, 2008 7:00 pm
Napisal/-a bencinaj
Ročna zavora je bila na tehničnem pregledu OK.
Torej je nekaj na hidravličnem delu ali pa tisti odmik nimam prav nastavljen.
Kako se pa nastavi tisti odmik, če je slučajno to narobe?
Ali se ne nastavi samodejno z nekaj prevoženimi kilometri?

Objavljeno: To jan 29, 2008 7:34 pm
Napisal/-a HOLLAND
Ups. Se opravičujem. Sem mislu, da je govora o ročni. :oops:

Objavljeno: To jan 29, 2008 10:32 pm
Napisal/-a Scorp84
Če je ročna vredu, pol je problem kakšen cilinder, ki ga je z leti treba zamenjati.

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 10:52 am
Napisal/-a tristan01
Očitno je na eni strani odmik paken od bobna večji kot na drugi strani, zato ne zavira enakomerno. Predlagam da zadevo razdreš, preveriš če je pravilno sestavljeno, preveri tudi v kakem stanju so obloge, morda je ena poškodovana. Glede regulacije odmika, pa preveri če nima slučajno samodejno regulacijo in je s tistim mehanizmom kaj narobe.

LP Tristan01

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 4:54 pm
Napisal/-a burka
Tole bo kar cilinder. Je mel ata isti problem na cliotu.

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 6:45 pm
Napisal/-a bencinaj
burka je napisal/-a:Tole bo kar cilinder. Je mel ata isti problem na cliotu.


A da je na eni strani preveč prijel kot je dovoljeno?

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 6:52 pm
Napisal/-a primozek69
Verjetno,da ni cilinder,če ti ne pušča olja. Po menjavi ploščic je treba zadaj,ročno nastavit,maš ene majhne ripne,ki jih premakneš tako,da gre boben še lahko gor. Priporočljivo je podrejat rob,ki nastane na robu bobna,ti bo lažje. Pr vw se pa te ripne same nastavijo,ko prvič potegneš ročno.

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 7:05 pm
Napisal/-a lisko
bencinaj je napisal/-a:
burka je napisal/-a:Tole bo kar cilinder. Je mel ata isti problem na cliotu.


A da je na eni strani preveč prijel kot je dovoljeno?


Ne more ti ena prijet preveč.....lahko samo druga manj .Torej teb prime ena premalo ne pa druga preveč :D

Glede na to da je ročna vredu so vredu verjetn tudi pakne.... po tem bi se dal sklepat da je nakaj na hidravličnem mehanizmu.....mogoče treba samo odzračit zadevo.

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 7:39 pm
Napisal/-a bencinaj
Ali je možno, da je teh hidravličnih cilindrov več vrst in da mi je prodajalec prodal napačnega? Tega sem namreč nekaj časa nazaj zamenjal, kateri sedaj preveč prime. Ampak, ko sem ga kupoval je prodajalec pogledal v katalog in naj bi izbral pravega. Kako bi pa vedel, če je pravi?!? A ima kdo kak katalog, da preveri koliko vrst jih obstaja?

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 7:45 pm
Napisal/-a Slicker
za skor vsak avto je drugačen.

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 8:06 pm
Napisal/-a burka
Tocno tako kot je lisko napisal. Levo kolo je prijelo premalo. Je pelu do mehanika in je zadevo odzracu in premza tko k je treba, sem glih dons mel family rent-a-car tega cliaca...

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 8:07 pm
Napisal/-a target_practice
bencinaj je napisal/-a:Ali je možno, da je teh hidravličnih cilindrov več vrst in da mi je prodajalec prodal napačnega? Tega sem namreč nekaj časa nazaj zamenjal, kateri sedaj preveč prime. Ampak, ko sem ga kupoval je prodajalec pogledal v katalog in naj bi izbral pravega. Kako bi pa vedel, če je pravi?!? A ima kdo kak katalog, da preveri koliko vrst jih obstaja?

Cilindrov mas ti ze v seriji avtomobilov vec vrst, se pravi en isti avto in 3je tipi cilindrov. Ponavadi se razlikujejo po obliki, stevilu in pozici sraufov in pa po oblikah potisnih ploscic, in velikokrat nepasejo kar tako malo sem malo tja. Pase ali nepase, ce pase dela, ce nepase well guess what, it doesn't fit.
V katalogih je vse lepo in prav, ce si prvi lastnik bi moral pasat, razen ce je prehodno obdobje, takrat se ve po VIN stevilki (pri vecini proizvajalcev). To da pa ti se vedno imas problem, je pa tvoja nestrokovnost, in se zapeli do kakega ki je sposoben zadevo popravit. Zadeva ima lahko vec moznih okvar, za katere ti sploh neves da obstajajo.

Objavljeno: Če jan 31, 2008 6:51 pm
Napisal/-a bencinaj
Sem še enkrat preveril v katalogu vrste teh zavornih cilindrčkov in ugotovil, da imajo vsi saxoji vseh letnikov enake cilinderčke fi19.
Ostane mi edino to, da poderem in preverim premer najbrž.