Stran 1 od 1

Volan se obrača v desno???

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 3:41 pm
Napisal/-a fare
Nekaj zanimivega se mi dogaja in sicer ko vozim po kolko tolko ravni cesti oz. naravnost, spustim volan ta pa se za par milimetrov sam zasuče v desno in avto gre v desno - občutno, pa ne glede na to če cesta malo visi al ne, sem probal na več različnih cestah pa je isto.
Končniki pa to so v redu, gum nove 2007 letnik!
Ni tak hudo me pa moti!
Kaj je za pogledat, optika al volan centrirat al kaj?
hvala vsem,lp ;)

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 3:45 pm
Napisal/-a kixs
Optika podvozja.

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 3:52 pm
Napisal/-a michelin
fare:preveri tlak v pnevmatikah in vseeno poizkusi prestaviti gume ,nekje moraš začet z ugotavljanjem napake,ponavadi začneš pri najcenejši varijanti :idea:

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 4:01 pm
Napisal/-a fare
michelin je napisal/-a:fare:preveri tlak v pnevmatikah in vseeno poizkusi prestaviti gume ,nekje moraš začet z ugotavljanjem napake,ponavadi začneš pri najcenejši varijanti :idea:
Ja te variante z gumami sem že vse probo pa je rezultat isti :( ,tak da me verjetno optika čaka al pa kaj drugega :shock: :?:

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 4:33 pm
Napisal/-a michelin
če je s končniki in gumami vse ok ,pa res na optiko,da ti ne začne gume kje pobirat :(

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 5:02 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Moj je tudi imel neko tako bolezen, a je čez čas minila sama od sebe. Zaslužne so bile gume Sava eskimo S3 ...

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 5:12 pm
Napisal/-a TriCikl
Moj je delu isto, kriva je bla pa optika.

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 5:31 pm
Napisal/-a FBR
Moj tudi to dela, pa niso ne gume ne optika... :?

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 5:52 pm
Napisal/-a el_diablo
evo pr men isto.
tle je tut par odgovorov:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 42&start=0

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 7:42 pm
Napisal/-a ales.
glej js imam isti problem vozim se naravnost in ko spusim volan mi se volan začne sukat v desno in avto gre v desno ni važno al cesta visi al ne 2x menjal nove gume ene zimske ene letne optika ok opčutek je pa tek kod da ti servo sam vrača volan preveč v desno ko pa držiš volan naravnost gre avto naravnost tako da optika pomoje ni l.p.aleš

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 7:45 pm
Napisal/-a ales.
še neki sem pozabil meni se dogaja tak da ko se ustavljam v križišču se volan še z večjo močjo oz večjim naklonom zavrti v desno oz če speljem in ne držim volana se mi volan začne sukati v desno tako enakomerno kot bi zavijal počasi

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 8:03 pm
Napisal/-a čare
optika ni samo nastavitev steka ampak tudi zaostajanja in nagiba s tem hočem povedat da mora optiko naredit nekdo ki to res obvlada in se zadevi posveti ker če maš ti špuro naštelano nagibe pa na eni strani 2 stopinje + na drugi recimo nulo te lahko vleče v eno stran.....Potreben pa je tudi dober pregled podvozja kjer pregledajo tudi silen bloke če so slučajno premehki (recimo golf IV in vozila z njegovim podvozjem in podobna vozila,da o raznih passatih,BMW-jih in ostalih vozilih z 3-mi ali še več rokami/vodili na enem kolesu ne govorim) kar pomeni da se optika dobro spremeni med vožnjo saj kolesa silijo nazaj in se stem poruši komplet nastavitev podvozja,česar pa pri mirujočem avtomobilu na dvigalu pri optiki seveda ne vidiš.

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 8:09 pm
Napisal/-a abbe
ales. je napisal/-a:še neki sem pozabil meni se dogaja tak da ko se ustavljam v križišču se volan še z večjo močjo oz večjim naklonom zavrti v desno oz če speljem in ne držim volana se mi volan začne sukati v desno tako enakomerno kot bi zavijal počasi


lahko da ti desna zavora bolje prime(ko zaviras v kriziscu9 al pa da ti med poznjo cisto malo zavira pa zato volan vlece v desno

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 8:17 pm
Napisal/-a target_practice
In na keri strani mislte da boste prsl do odgovora, ki bo cudezno popravil zadevo sam od sebe?!?!?!

A je mehanik zobar da boli? :roll:

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 9:05 pm
Napisal/-a vilijem
abbe je napisal/-a:
ales. je napisal/-a:še neki sem pozabil meni se dogaja tak da ko se ustavljam v križišèu se volan še z veèjo moèjo oz veèjim naklonom zavrti v desno oz èe speljem in ne držim volana se mi volan zaène sukati v desno tako enakomerno kot bi zavijal poèasi


lahko da ti desna zavora bolje prime(ko zaviras v kriziscu9 al pa da ti med poznjo cisto malo zavira pa zato volan vlece v desno


Bom kar na splošno vsem malo odgovoril, ker vidim da so podobni problemi in ni odvisno od znamke avtomobilov.

Da ti sluèajno ne ustavljaš v istem križišèu :)
Jaz sem imel isti obèutek, nato pa sem videl da se dogaja samo v enem in istem križišèu, na poti v službo (majhne kolesnice in zato hoèe obrnit volan) - skratka kriva je bila cesta. Je mogoèe tudi tu isti primer?


Drugaèe pa tudi meni avto pomalem "sam ovinkari"

Tudi sam sem enkrat spraševal. Ni mi dalo miru, ker nisem vedel zakaj se to samo obraèa, èeprav ni tako hudo moteèe.
Nekdo na forumu je bil tako prijazen in mi rekel naj izmerim razmike od blatnika do centra kolesa ali pa kar razdaljo med blatnikom in kolesoma (koliko prostora je vmes - pri meni se na oko vidi da je eno bolj naprej).
Tako vidiš èe je katero kolo je zamaknjena naprej oz. nazaj proti drugi (mogoèe zaradi kakšnega udarca - moj je bil ruknjen v blatnik, in skoraj preprièan sem, da je to razlog za zamaknjenost) in lahko da zato vleèe.
Pri meni je 2cm razlike, in se opazi ce primerjam na polozaj gum je ena toliko naprej.
Sem se sprijaznil ker me ne moti toliko, saj imam avto za kratke relacije - sluzba dom sluzba. Rešitev mislim, da bi kakšen avtoklepar to popravil da zamakne na pravo mesto, ne vem èe se da to na optiki odpravit - vsaj meni z optiko niso izboljšali tega. Preveri in poroèaj èe boš se odloèil pogledat in ukrepat, ker me zanima :)

Èare mogoèe si celo ti bil, ki mi je to predlagal, a zaostajanje je to kar sem jaz nekako poskušal opisat?

PS. Sem pa videl v drugem topicu, da je mogoè tudi zadnji par koles kot možni krivec za zavijanje, samo ne vem kako bi pa to preveril, mogoèe enako kot sem napisal za prednji kolesi?

PSS:
Oèitno se nam vsem s tem problemom volan malo zavrti v eno smer in se pol zaustavi, moram enkrat probat, na enem parkirièu. Sem preverjal na cesti, ampak je prej zmanjka, ampak zgleda da se bolj kot ne umiri na isti poziciji.

Objavljeno: Po feb 04, 2008 7:50 pm
Napisal/-a yumper
če ni kriva optika in je z končniki ter podvozjem vse uredu so verjetno krivi aksialni ležaji ki se nahajajo na vrhu armotizerjev ker se ne vrtijo volan obrača napetost fedre ker se armotizer s fedro ne zavrti ko obračamo volan ležaji niso dragi delo pa tudi ne