Stran 1 od 3

golf tdi

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:13 am
Napisal/-a dejcx
pozdravljeni!
Imam sledeč problem:
pred cca 2 mesca nazaj mi je avto nad cca 3500 obrati zgubil moč in končna hitrost je bila okoli 120 km/h ,ko sem ugasnil avto je šol spet normalno do 3500 obratov. Zamenjal sem LMM ter ga resetiral na testerju. Ampak avto negre tak kot prej,pospeški so slabši nima takšnega navora in končna je komi 180 km/h. Z tem LMM sem vozil cca 1 mesec in spet mi je začel nagajat pri cca 3500 obrati. Šel sem ga reklamirat v štacuno, dobil drugega ,ga priklopil mehanik mi resetiro ampak avto še spet nima takih pospeškov kot nekoč. Ta LMM vozim cca 14 dni in zopet mi je začel nagajat pri cca 3500 obratih ampak ne vedno. To je že drugi LMM v 2 mescih, nimam pojma kaj bi še lahka blo. tester ne najde nobene napake ,pregledal sem vse cevke ,cevi od turbine vse brez problema. LMM je original Booshov in tudi številke se ujemajo z taprvim LMM. Gre pa se za golf 4 1.9 TDI 74 KW in sicer pumpe diese motor,avto ima prevoženih realnih 115.000 km. Če mogoče kdo ve vzrok naj javi prosim!
lp

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:27 am
Napisal/-a abbe
overboost
prevelik tlakturbine mas..po vsej verjetnosti se ja zapacala.treba bo turbino mau spucat.
en je kupu sredstvo za pucanje injektorjev pa je blo dobr.drgac pa pucanje turbine z delom pride okol 200 eur.a mas kj cevi mastne tm dol pr intercoolerju?

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:28 am
Napisal/-a im nobody
ka pa blindiranje EGR ventila

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:32 am
Napisal/-a dejcx
kar se tiče cevi in motorja je vse suho . EGR ventil sem spucal cca mesec nazaj z sprejem za čiščenje in ni bistvene razlike, bil je pa res zapacan , blindiral ga pa res nisem

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:34 am
Napisal/-a dejcx
aja pa tut pred mescom sem v nafto naliv sredstvo za čiščenje injektorjev

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:34 am
Napisal/-a imilet1
jaz ti predlagam,da kupis cistilo od STP-ja za ciscenje sob,namrec obstaja verjetnost da je ena soba hin-tako je bilo tudi na nasem sluzbenem kangooju-ni sel vec kot 120km/h.Lahko tudi zapres EGR-ne bo nic skodilo.Obstaja pa tudi moznost da kje kaj zraka vlece-poglej cevke za dovod nafte ce so kaki mehurcki,ker teh ne sme bit....

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:35 am
Napisal/-a abbe
to da ti je pr 3500 rpm nehau vlect ga je vrglo v zasilni program.na enmu forumu glih tekla debata o tem in menjava lmm-ja ne odpravi tega.in je blo na tesetrju ugotovljeno da je prevelik tlak turbine.verjetno gre pri tebi za drugo tezavo

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:38 am
Napisal/-a dejcx
mehurčke v cevi bom bolj težko vido ker so vse cevi črne, naftni filter sem tut menjo pred 3000 km ,avto pod štangasom tudi lepo laufa se ne zaganja, vžiga tudi kot mina ni važno al je topo al pa je tuni minus

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:40 am
Napisal/-a im nobody
madona to pa more bit hudič....hmmm...nimam pojma ka bi blo...bom za foro šel gledat mal po netu če je mel kdo kak podoben problem. ;)

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:42 am
Napisal/-a dejcx
ja ko mi je mehanik priklopo avto na tester je res izpisal napako na motorju in mi je reko ,da je po njegovih izkušnjah to LMM, ga bom v ponendeljek pelo enmu drugemu na tester ko je večji maček

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:44 am
Napisal/-a im nobody
ka pa zračni filtri,pa grelne pa tak naprej to si vse preveril?osnovne stvari?

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:54 am
Napisal/-a dejcx
im nobody je napisal/-a:ka pa zračni filtri,pa grelne pa tak naprej to si vse preveril?osnovne stvari?


filtri vsi menjani, kar pa se tiče grelnih svečk vžiga v prvem

Objavljeno: Če feb 07, 2008 12:56 am
Napisal/-a im nobody
da se ni auspuh sesul :lol:...a kadi kaj bolj kokr prej?

Objavljeno: Če feb 07, 2008 6:39 am
Napisal/-a hermand
Potrebno se je peljati z avtom in preko testerja odčitati vrednosti LMM in tlak turbine. Iz teh parametrov se da razbrati, kaj je narobe, možno je tudi da je v okvari elektro magnetni ventil ki krmili lopatice na turbini... možnosti je veliko.

LP

Objavljeno: Pe feb 08, 2008 11:30 pm
Napisal/-a swifty
Mehurčke v cevi imam jst na 66kW tdi-ju :?

Pa prav tako mi nekaj ser.je nad 3500rpm,kr zamori ga in tako tudi ostane(cca 170km/h) :roll:

Objavljeno: So feb 09, 2008 1:56 am
Napisal/-a Slicker
da bi pa na servis pelou pa dau tistih 20-30€ za diagnozo pa ne...

Objavljeno: So feb 09, 2008 8:37 am
Napisal/-a swifty
S|icKeR je napisal/-a:da bi pa na servis pelou pa dau tistih 20-30€ za diagnozo pa ne...


Diagnozo mam zastonj kot prvo in razn indikatorja temp.motorja pravi, da je use ok...ta indikator pa ni razlog cukanju smart ass :roll:

Objavljeno: Po feb 11, 2008 12:49 pm
Napisal/-a bzzero
A ni tko, d atesterji ne zaznajo nepravilnega delovanja EGR ventila? Zablendirat EGR, pa zna bit boljs. To lahko nardis sam.

Objavljeno: Po feb 18, 2008 10:24 am
Napisal/-a slavkot1
men tut na golfu 1.9 tdi 66kw to dela da zgubi moč ko se 150 pelm oz ko sm se 150 pelu pol sm dal pa mehaniku pa je lepo turbinco zapru tko da ne polne preveč na velkih obratih pa zdj lepo po avtocesti 180 pr 190 mu pa zmanka moči pa treba odvzet kontakt pa nazaj užgt da resetera računalnik. Je pa v lj kao en k za 100€ lepo spuca turbino mi dal en mehanik cifro njegovo sm morm najdt k bi rd dal že enkrat spucat. Drgač mi pa mn žre avto zdj ko je turbina zaprta :D aja to glede mehurčkou? a pol nesmejo bit tm v cevi mehurčki pr men so že od nekdaj pa čist lepo dela avto. Da bi zgubu moč je pa na računalniku odčitano ko sm med vožnjo prvo drugo pa 3 mogu prtisnt pa je računalnik odčitu da je prevelk pritisk. pospeški pa to je pa vse enako zdj kot je blo prej predn so mi zaprl turbino. je pa problem ta da ko se tubina odpre je okol lopute umazanija pa se sprime pa pol vratc nazaj ne spusti prec zato preveč polne saj tko mi je reku un

Objavljeno: Po feb 18, 2008 9:56 pm
Napisal/-a swifty
slavkot1 je napisal/-a:men tut na golfu 1.9 tdi 66kw to dela da zgubi moč ko se 150 pelm oz ko sm se 150 pelu pol sm dal pa mehaniku pa je lepo turbinco zapru tko da ne polne preveč na velkih obratih pa zdj lepo po avtocesti 180 pr 190 mu pa zmanka moči pa treba odvzet kontakt pa nazaj užgt da resetera računalnik. Je pa v lj kao en k za 100€ lepo spuca turbino mi dal en mehanik cifro njegovo sm morm najdt k bi rd dal že enkrat spucat. Drgač mi pa mn žre avto zdj ko je turbina zaprta :D aja to glede mehurčkou? a pol nesmejo bit tm v cevi mehurčki pr men so že od nekdaj pa čist lepo dela avto. Da bi zgubu moč je pa na računalniku odčitano ko sm med vožnjo prvo drugo pa 3 mogu prtisnt pa je računalnik odčitu da je prevelk pritisk. pospeški pa to je pa vse enako zdj kot je blo prej predn so mi zaprl turbino. je pa problem ta da ko se tubina odpre je okol lopute umazanija pa se sprime pa pol vratc nazaj ne spusti prec zato preveč polne saj tko mi je reku un




Js sm zdej meu agipovo nafto notr in lahko rečem avto konkretno 190km/h po gorenjski avtocesti potegne,nič ne cuka tako,da sm vesel 8)

Glede mehurčkov imenjak,si mi polepšal spanec 8)

Zaprtje turbine WTF :shock: ,to pomoje sploh ni dobr,ko rabiš konje pol,ti niso na voljo :?: