Stran 1 od 1
lučka za olje
Objavljeno: Če feb 07, 2008 6:34 pm
Napisal/-a damjanf1
Kolega ima A6 2.5 TDI 180KM letnik 2000, in se mu je med vožnjo prižgala lučka za olje. Ustavil je in ugotovil, da je olja dovolj. Po kakih 10 s opozarjanja je lučka ugasnila in se spet prižgala po kakih 20km vožnje.
Priklopil sem na tester Hex can in ni nobenih napak na motorju. Olje je bilo menjano pred kakimi 1000km, vendar oljni filter ni bil menjan (pri menjavi so ugotovili da nimajo pravega filtra )
Vendar to naj ne bi bil razlog za lučko, saj je baje senzor pritiska olja pred filtrom. Če bi bil fuč senzor pritiska bi moral to tester javiti?
Kaj je še lahko vzrok prižiganja lučke?
Damjan
Objavljeno: Če feb 07, 2008 8:15 pm
Napisal/-a dms
A je mozno da manjka kaksno drugo olje?
Objavljeno: Če feb 07, 2008 8:22 pm
Napisal/-a Bezi
iz lastnih izkušenj: lučka za olje se mi je že večkrat prižgala če sem avto kar hudo teral, čeprav je bilo olja dovolj. isto se dogaja kolegu pri ventu 1.6 16v, tudi na maminem saxoju se mi je že to zgodilo, avto je celo ugasnil in gorela je lučka za olje. po mojem elektronika.....
Objavljeno: Če feb 07, 2008 8:24 pm
Napisal/-a lisko
Kak pa je dejanski tlak v motorju? Recimo meni na armaturki kaže 1 bar....v resnici pa je 2.2 bara.....
Re: lučka za olje
Objavljeno: Če feb 07, 2008 8:56 pm
Napisal/-a lumpii
damjanf1 je napisal/-a:Kolega ima A6 2.5 TDI 180KM letnik 2000, in se mu je med vožnjo prižgala lučka za olje. Ustavil je in ugotovil, da je olja dovolj. Po kakih 10 s opozarjanja je lučka ugasnila in se spet prižgala po kakih 20km vožnje.
Priklopil sem na tester Hex can in ni nobenih napak na motorju. Olje je bilo menjano pred kakimi 1000km, vendar oljni filter ni bil menjan (pri menjavi so ugotovili da nimajo pravega filtra )
Vendar to naj ne bi bil razlog za lučko, saj je baje senzor pritiska olja pred filtrom. Če bi bil fuč senzor pritiska bi moral to tester javiti?
Kaj je še lahko vzrok prižiganja lučke?
Damjan
Mislim da je senzor za pritisk olja.
Zadeva pride montirana nekje v bližini oljne pumpe spodaj pri karterju. Senzor vsake toliko cajta zataji, kljub temu da oljna pumpa deluje.
ZAdevo odpelji h kakemu privatniku da zadevo zamenja.
Jaz sem imel na passatu isti problem, pa smo vse podrli in prečekirali, na koncu pogruntali da je hin ta senzor.
Objavljeno: Če feb 07, 2008 10:03 pm
Napisal/-a RedBull™
pri nekaterih znamkah avtomobilov je tako,da če je preveč olja v motorju oz. čisto na max. se rada prižiga lučka za olje,ko je motor fajn segret...
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 11:22 am
Napisal/-a target_practice
1.menjave senzorja, v kolikor se napaka ponovi je mozno daima probleme oljna pumpa oz ventil na njej.
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 1:31 pm
Napisal/-a sonček
Kaj pa armatura?
Re: lučka za olje
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 1:56 pm
Napisal/-a adis
imel podoben primer, ko se mi je prižgala lučka za olje sem mislil da me bo kap ker je olja bilo več kot dovolj...menjava senzorja za pritisk olja je rešila problem.
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 4:19 pm
Napisal/-a target_practice
sonček je napisal/-a:Kaj pa armatura?
Kaj z njo, smrdi, je grda?
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 4:49 pm
Napisal/-a damjanf1
OK- pol bomo najprej zamenjal senzor.
Lisko: na armaturi nima kazalca za pritisk olja. Bom pa preveril če se da slučajno to pogledat preko vag coma.
Damjan
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 8:00 pm
Napisal/-a cr33p
VAG-COM nima te opcije.
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 11:10 pm
Napisal/-a joztom
Veliko zimskih vžiganj motorja in vožnje pod zaugom počasi razredčijo olje, in tako se prižge signal nizkega pritiska olja. Ne pomaga menjava senzorja, vsaj običajno ne. Koristi dober filter MANN in pa kvalitetno olje. Castrol ima ravno z razklofanostjo težave, na avtocestah je še kar prida. Sem nekaj let RS točil pa mi je še danes žal, če ne drugo, je cena pretirana za tako nizek nivo kvalitete. Lahko da je zdaj kaj boljše. Zamenjaj filter in olje, za VAG je verjetno tisti ARAL primeren. Ne kupuj polsintetike, ali pravo sintetično olje ali pa najcenejši dvotaktol, vse ostalo je nateg.
Objavljeno: So feb 09, 2008 10:54 pm
Napisal/-a JoeLoe
Ni finta v VAG-COM-u ampak v tem, da motor nima merilca pritiska olja, temveč samo stikalo.
Pred časom sem stikal po tujih forumih, ker sem rabil podatek o pritisku olja in ugotavljal, da ima večina VW motorjev le stikalo, ki se vklopi, če je pritisk olja ustrezno velik ali večji... Če hočeš pritisk zmerit, je treba nabavit merilc pritiska...
Objavljeno: So feb 09, 2008 11:25 pm
Napisal/-a lisko
Sej tud če bi mel merilec pritiska in bi se ga dalo pogledat preko vag coma..... bi lahko bili podatki napačni. Men na armaturki kaže 1 bar...... v resnici pa sem ga meril z navadnim manometrom in narjenim nastavkom katerga sem privil namesto stikala.... in pokazal je 2.2 bara.
Objavljeno: Ne feb 10, 2008 12:29 pm
Napisal/-a damjanf1
Jozetom: Olje je notri Aral čista sintetika- in mislim da je to najboljša izbira.
Je možno da je notri preveč olja- ima ga čisto do max. na palčki
Ali kdo ve podatek kakšen naj bi bil pritisk olja v tem motorju- če bi montirali gor manometer?
Damjan
Objavljeno: Ne feb 10, 2008 12:42 pm
Napisal/-a joztom
Preveč olja škodi samo mazalnemu sistemu s pomakanjem ojnic in oblivanjem batov. Posledično rado izriva semeringe na glavni gredi. Za mazalni sistem na pritisk nima količina olja nobenega vpliva ker ga zajema spodaj v karterju. Lahko je mrežica na zajemalniku ali še najraje slabši filter olja. Lahko je tudi smetana v oljnem sistemu, si pogledal pod pokrov za nalivanje? Kolikorkrat sem poskušal menjati senzor je bil na koncu vedno v redu. Padec pritiska povzročajo ojnični ležaji, odmična gred in redkeje glavni ležaji, takrat je že vse skupaj pri koncu. Najprej pa res poskusi zamenjati filter in senzor, to je najcenejši test.
Objavljeno: Po feb 11, 2008 7:12 am
Napisal/-a JoeLoe
lisko je napisal/-a:Sej tud če bi mel merilec pritiska in bi se ga dalo pogledat preko vag coma..... bi lahko bili podatki napačni. Men na armaturki kaže 1 bar...... v resnici pa sem ga meril z navadnim manometrom in narjenim nastavkom katerga sem privil namesto stikala.... in pokazal je 2.2 bara.
Zgleda je origialni merilec bolj čudne kvalitete...
Drgač pa na VAG-COM-u lahko greš na "Engine" in na "Measuring blocks" in če računalnik kateri parameter meri, tam tudi vrednosti najdeš, le vedeti je treba, na katerem naslovu oz. kateri blok je treba gledat....
Objavljeno: Po feb 11, 2008 7:52 am
Napisal/-a joztom
2 bara pri 2000RPM mora imeti pritiska olje na tem motorju po Autodata.