Stran 1 od 1
Senzor odm. gredi
Objavljeno: So feb 09, 2008 7:31 pm
Napisal/-a robert1
Pred nekaj časa so se začeli problemi z avtom (Callibra , c20xe), kot je cukanje, motor se je zaganjal...danes pa ni hotel več vžgati.
Po diagnostiki je pokazal kodo 93, kar je senzor odmične gredi.
Zdaj pa ne najdem tega senzorja in me zanima, če je lahko kriv zato, da avto ne vžge več ?
Objavljeno: So feb 09, 2008 7:53 pm
Napisal/-a Slicker
lahko je krivec, ja. imeli smo podoben primer na servisu ko je sicer na G5 tdi crknil ta senzor in se je avto kar naenkrat sam od sebe vgasnil in ni hotel več vžgat. pol je še parkrat vžgal pa je spet med potjo crknu. od kar pa je bil menjan senzor avto deluje BP.
Objavljeno: So feb 09, 2008 7:59 pm
Napisal/-a target_practice
JA doh da neuzge ce motor neve kje je?!?!
Ponavadi je na spodnji jermenici ali pa na pokrovu ventilov in je namescen proti eni od jermenic, ali pa celo na zvoncu menjalnika, a pri oplih je ce se nemotim kr na spodni jermenici.
Objavljeno: So feb 09, 2008 8:16 pm
Napisal/-a michelin
ja senzor vžiga je tudi meni delal preglavice pri Tipo-tu dokler ga nisem zamenjal ,je vžgal avto peljal in parkiral pa ni več vžgal,če si ga pa malo potisnil je pa takoj vžgal pomoje je res kriv senzor
Objavljeno: Ne feb 10, 2008 1:44 pm
Napisal/-a uros_p
target_practice je napisal/-a:JA doh da neuzge ce motor neve kje je?!?!
Ponavadi je na spodnji jermenici ali pa na pokrovu ventilov in je namescen proti eni od jermenic, ali pa celo na zvoncu menjalnika, a pri oplih je ce se nemotim kr na spodni jermenici.
Kolikor vem je na zvoncu menjalnika senzor pozicije glavne gredi. Senzor pozicije odmične gredi je ponavadi lažje dostopen, ampak to je tudi odvisno od avta.
In ja, če ti ta senzor začenja odpovedovati se zgodi, da ti kdaj avto med vožnjo cukne, ali večkrat celo ugasne. Možne so tudi težave z vžigom oz. avto vergla in ne vžge. Ponavadi ti senzorji niso dragi in si ga lahko zamenjaš sam. Je pa zanimivo, da so enaki simptomi tudi, če ti začne odpovedovati senzor pozicije glavne gredi, ampak takrat ti bi računalnik pokazal drugačno kodo.
Objavljeno: Ne feb 10, 2008 3:44 pm
Napisal/-a target_practice
uros_p je napisal/-a:
Kolikor vem je na zvoncu menjalnika senzor pozicije glavne gredi. Senzor pozicije odmične gredi je ponavadi lažje dostopen, ampak to je tudi odvisno od avta.
Sj je ubistvu isti K, pac ecu preko tega senzorja dobi podatek kje je motor in na katerem taktu

Objavljeno: Ne feb 10, 2008 4:09 pm
Napisal/-a Firediver
Prijatelj je imel tak problem na Calibri 2.0 16V 150KM l.95, za kodo motorja ne vem
Senzor je montiran na motorju zgoraj levo (če gledaš proti kabini), tam boš opazil kabel, ki gre od požarne stene čez cel motor in levo od napisa DOHC v notranjost.
Prijatelj je ob demontaži potegnil za tisti kabel (3 žičke se mi zdi) in izruval ven..ko sva to spajala, sem opazil, da je bilo že večkrat štukano in verjetno ravno zato, ker se motor pri priganjanju premika-napenja, kabel pa je pri miru in to precvika kabel..
Objavljeno: Po feb 11, 2008 5:24 pm
Napisal/-a robert1
Senzor je bil pri servo pumpi.
Sem zamenjal in zdaj je OK.
Objavljeno: To feb 12, 2008 6:41 pm
Napisal/-a robert1
No, ni čisto OK.
Spet se pojavlja problem, ki se je že pred tem problemom.
Namreč v prostem teku, se motor zaganja, kar pomeni, da ne teče mirno.
Toliko, da ne ugasne, potem pa spet poveča obrate in tako naprej....
Lučka za elektroniko ne sveti.
Kaj bi lahko še bil problem ?
Objavljeno: To feb 12, 2008 6:51 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Ventil prostega teka še poglej...

Objavljeno: To feb 12, 2008 8:15 pm
Napisal/-a Mr.tin
Lambda sonda...
Objavljeno: Sr feb 13, 2008 5:47 pm
Napisal/-a Roady
Sam sem imel isti problem na calibri ampak na 2.0i c20ne. Zamenjal sem LMM in tipalo za vodo od takrat je bilo vse ok. Jaz bi rekel, da je LMM. S kot pa si? mislim, da še nekje imam en LMM za c20xe pa lahko menjama pa boš takoj videl če je LMM al ni.
Lp,
Roady