Stran 2 od 3

Objavljeno: So feb 16, 2008 9:19 pm
Napisal/-a tristan01
Danes sem zadevo ponovno razdrl. Napaka je bila z moje strani. Ko sem zbijal stari ležaj ven, sem poškodoval magnetni obroč, ki daje ABS senzorju takt. Ker je bil že tako poškodovan, sem ga poskusil sneti z bobna. Zadeva je samo na tesno nataknjena. Zgleda pa kot semerin pri glavni jermenici, samo da ima na zunanjem obodu oblog iz umetne mas, v kateri so magnetna jedra.

Če je kakšen poznavalec, ki ima doma program za rezervne dele Renault, bi prosil če lahko pogleda ali se ta obroček dobi (Avtotehnika Celje, pravijo da ta del ne obstaja). Prav pa bi prišla informacija če je ta obroč enak še na katerem od drugih renaultov, saj ima kolega doma kompleten zadnji most od Megana in Scenica, pa bi poskusil kar tam dobiti drugi obroč.

Za tiste, ki dodo sami menjavali kolesne ležaje pa nasvet. Ko snamete bone, snemite še magnetni obroč z bobna, saj je zadeva precej občutljiva na mehanske poškodbe, natankjena pa je povsem rahlo in zadostuje majhen vzvod, da se vse skupaj sname.

LP Tristan01

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Ne apr 03, 2011 7:05 pm
Napisal/-a _furby_
bom kr tle vprasal kaj in kako ;)

zacel se mi je oglasat zadnji desni lezaj na moji corsi (letnik 2008, gsi model). vsaj po mojem mnenju je tko, sodec po zvoku.
zdaj pa me zanima ce ve kdo kje se ga najbolj splaca iskat? pa je to samo lezaj al pride v kompletu z diskom?

hvala za pomoc in Lp

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Ne apr 03, 2011 8:14 pm
Napisal/-a sdkcus76
bom kr tle vprasal kaj in kako ;)

zacel se mi je oglasat zadnji desni lezaj na moji corsi (letnik 2008, gsi model). vsaj po mojem mnenju je tko, sodec po zvoku.
zdaj pa me zanima ce ve kdo kje se ga najbolj splaca iskat? pa je to samo lezaj al pride v kompletu z diskom?

hvala za pomoc in Lp


Avto ni več v garanciji??

Če je res ležaj rabiš SKF vkba 6553
http://www.oscaro.com/roulement-de-roue ... 6022-654-p
http://seekpart24.com/skf/wheel-bearing-kit-vkba6553


euroton, herkules, anet,....... malo pokliči, kje imajo najceneje

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Ne apr 03, 2011 8:20 pm
Napisal/-a _furby_
avto ni v garanciji. je pa prejsnji lastnik imel nizanega cca. 2 leti in sumim da je to glavni vzrok za odpoved lezaja.
hvala za pomoc. grem jutri v akcijo ;)

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po apr 04, 2011 7:37 am
Napisal/-a tristan01
_furby_ je napisal/-a:avto ni v garanciji. je pa prejsnji lastnik imel nizanega cca. 2 leti in sumim da je to glavni vzrok za odpoved lezaja.
hvala za pomoc. grem jutri v akcijo ;)


Nižanje ni vzrok za odpoved ležaja. Krive so preširoke gume in platišča, ki imajo napačen ET (kolo stoji bolj zunaj kot je predvideno, zato so vzvojne obrementive kolesa večje kot predvideno. Kot drugo pa je lahko kriva tudi kakšna udarna jama, vendar bi v tem primeru pričakoval poškodbe še na gumah, platiščih...

Glede na to da voziš našpičeno verzijo mestnega vozila pa je verjetno zadeva kar konstrukcijske narave. Ti avtomobili so več ali manj navite različice civilnih verzij. Zavore in nekateri deli so sicer prilagojeni večji motorni moči, vendar močno dvomim, da so že v štartu načrtovani za toliko večje obremenitve. K temu dodaj še naše ceste in dinamično vožnjo namesto umirjene in logično da se kakšen ležaj poslovi prej kot predvideno.

Lp Tristan01

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po apr 04, 2011 11:30 am
Napisal/-a nevermind
_furby_ je napisal/-a:bom kr tle vprasal kaj in kako ;)

zacel se mi je oglasat zadnji desni lezaj na moji corsi (letnik 2008, gsi model). vsaj po mojem mnenju je tko, sodec po zvoku.
zdaj pa me zanima ce ve kdo kje se ga najbolj splaca iskat? pa je to samo lezaj al pride v kompletu z diskom?

hvala za pomoc in Lp


Si siguren da je ležaj? Ti cvili ko greš v ovink?
Drugače pa dvigni avto in na roke zavrti vsako kolo posebej - tako boš najlažej ugotovil, če je ležaj.

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po apr 04, 2011 12:44 pm
Napisal/-a _furby_
ja no, kolikor sem seznanjen je ta del isti kot pri OPC, tko da naceloma bi moral zdrzat take obremenitve. :(
platisca in gume so original, tko da v tem ne vidim vzroka :?

nevermind ... sem skoraj 100% da je lezaj na desni strani. ko grem v levi ovinek se ga slisi (pac uno tuljenje), ko pa grem v desni (in je posledicno desna stran razbremenjena) pa skoraj do konca utihne.

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po apr 04, 2011 2:20 pm
Napisal/-a ChuckNorris
to sploh ni nujno, meni se je na mojem swiftu oglašal ležaj po enem takem smešnem zaporedju. včasih ko sem šel v levo stran, včasih v desno, ko sem pa narazen vzel pa sem vido da se je ležaj celi razrdobil pa zažgal gor na pesto. tak da smo mogli še brusit dol. najlažje da preveriš če je ležaj pa je itak da dvigneš avto pa probaš kolo zavrtet, če piska vsekakor je vsekakor ležaj

lp

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po apr 04, 2011 7:07 pm
Napisal/-a _furby_
sem sel malo po trgovinah z avto deli tle okoli in situacija je sledeca.

prednji lezaj pride cca. 50 eurou, zadnji pa cca. 105 eurou (komplet z pestom). prasal sem za oba, tko za vsak primer, zdej moram samo se pogledat kateri je glavni krivec ;)

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po apr 04, 2011 7:19 pm
Napisal/-a pskoda
Preveč je letelo po ovinkih :twisted:

Kolikor sem jaz slišal, če ti začne tulit ležaj na eni strani bo kmalu tudi na drugi strani

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Če jun 28, 2012 4:25 pm
Napisal/-a sasocar123
Pozdravljeni !

Ker imam na avtu 19', so kolesni ležaji zelo obremenjeni. Gre se za seat leon mk1 in sedaj sem že počasi začel opažat, da mi ležaji postajajo glasni.
Je kakšna varianta, da bi kupil nove in jih kako ojačal, da jih nebi menjal ravno vsako leto .. Kot naprimer karbonska sklopka in podobno.. Kdo mogoče ve ža kakšno finto, če seveda je ?

Hvala za odgovor in Lp,

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Pe jun 29, 2012 10:44 am
Napisal/-a tristan01
sasocar123 je napisal/-a:Pozdravljeni !

Ker imam na avtu 19', so kolesni ležaji zelo obremenjeni. Gre se za seat leon mk1 in sedaj sem že počasi začel opažat, da mi ležaji postajajo glasni.
Je kakšna varianta, da bi kupil nove in jih kako ojačal, da jih nebi menjal ravno vsako leto .. Kot naprimer karbonska sklopka in podobno.. Kdo mogoče ve ža kakšno finto, če seveda je ?

Hvala za odgovor in Lp,


Če bi rad ležaje ki zdržijo malce več vzemi kakšne od priznani proizvajalcev namesto no name robe, priporčam SKF ležaje. Glede na obutev pa ne pričakuj čudežev - iz opisa sklepam da so gume precej široke, zato tudi stojijo malce drugače kot predvideno in posledično ležaj prej spusti dušo.

LP Tristan01

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Pe jun 29, 2012 12:14 pm
Napisal/-a sasocar123
Hm.. v originalu ima 225/45/17, zdaj pa imam 225/35/19 .. Mislim čudno mi je to, ker a3, ki ima original 15col, pa leon, ki ima original 17, imata povsem identične ležaje. Zato sem imel v mislih, da se mogoče dobi kakšne močnejše oz. bolj trpežne za tak voz ..

lp,

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po jul 02, 2012 8:01 am
Napisal/-a tristan01
sasocar123 je napisal/-a:Hm.. v originalu ima 225/45/17, zdaj pa imam 225/35/19 .. Mislim čudno mi je to, ker a3, ki ima original 15col, pa leon, ki ima original 17, imata povsem identične ležaje. Zato sem imel v mislih, da se mogoče dobi kakšne močnejše oz. bolj trpežne za tak voz ..

lp,


Glede na to, da je širina gume ista kot original, bi kolo moralo stati tako kot je tovarniško predvideno, pod pogojem da je ET platišča pravilno izbran. Se je pa treba zavedati, da je 19" guma precej nizka (35%), kar pomeni da guma sama kot takšna ne blaži skoraj nič. Torej se vsi tresljaji in udarci s cestišča prenašajo na podvozje in v karoserijo. Ležajev žal ne moreš menjavati kar poljubno - mora biti ustreznih dimenzij. Boljšega kot je prva vgradnja ali prvi vgradnji enak ležaj direktno od proizvajalca žal ne boš dobil. Seveda pa obstajajo tudi cenejše različice, za katere se ponavadi izkaže, da dokaj hitro vzamejo slovo.

Na kratko, se bo treba sprijazniti, da so ob tako nizkih gumah ležaji precej bolj obremenjeni. Precej lahko material ohraniš s pametno vožnjo in izogibanju luknjam, počasno vožnjo žez grbine/ležeče policaje in podobno. Menjavo ležaja naj opravi strokovnjak, saj slabo/nepravilno vstavljen ležaj spusti dušo že po nekaj 1000 kilometrih.

LP Tristan01

PS: Ležaji so isti pri Audi in Seat, pa tudi Golf ima enakega, saj so avtomobili iz iste skupine (VAG) in so nastali na enaki platformi. Podobno je tudi z motorji, menjalniki in še kakšnim sestavnim delom.

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po jul 02, 2012 10:54 pm
Napisal/-a sasocar123
tristan01 je napisal/-a:
sasocar123 je napisal/-a:Hm.. v originalu ima 225/45/17, zdaj pa imam 225/35/19 .. Mislim čudno mi je to, ker a3, ki ima original 15col, pa leon, ki ima original 17, imata povsem identične ležaje. Zato sem imel v mislih, da se mogoče dobi kakšne močnejše oz. bolj trpežne za tak voz ..

lp,


Glede na to, da je širina gume ista kot original, bi kolo moralo stati tako kot je tovarniško predvideno, pod pogojem da je ET platišča pravilno izbran. Se je pa treba zavedati, da je 19" guma precej nizka (35%), kar pomeni da guma sama kot takšna ne blaži skoraj nič. Torej se vsi tresljaji in udarci s cestišča prenašajo na podvozje in v karoserijo. Ležajev žal ne moreš menjavati kar poljubno - mora biti ustreznih dimenzij. Boljšega kot je prva vgradnja ali prvi vgradnji enak ležaj direktno od proizvajalca žal ne boš dobil. Seveda pa obstajajo tudi cenejše različice, za katere se ponavadi izkaže, da dokaj hitro vzamejo slovo.

Na kratko, se bo treba sprijazniti, da so ob tako nizkih gumah ležaji precej bolj obremenjeni. Precej lahko material ohraniš s pametno vožnjo in izogibanju luknjam, počasno vožnjo žez grbine/ležeče policaje in podobno. Menjavo ležaja naj opravi strokovnjak, saj slabo/nepravilno vstavljen ležaj spusti dušo že po nekaj 1000 kilometrih.

LP Tristan01

PS: Ležaji so isti pri Audi in Seat, pa tudi Golf ima enakega, saj so avtomobili iz iste skupine (VAG) in so nastali na enaki platformi. Podobno je tudi z motorji, menjalniki in še kakšnim sestavnim delom.


Hvala za odgovor, torej tudi ostali, ki imajo gor taka kolesa, bolj redno menjajo te ležaje.. Imel sem v mislih, da obstajajo kakšne močnejše/bolj vzdržljive različice ležajev, ampak zgleda da ne.
Ko bo bolj na koncu, bom menjal, probal se bom čim bolj približat originalu..
Lp,

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po jul 02, 2012 11:21 pm
Napisal/-a abbe
jst mam na svojmu enako dimenzijo gum pa mam 230-000+ prevozehih,pa sta 2 lezaje se vedno iz prve vgadnje.
enga sem menjal ker mi je avto stal pou leta pa koj k sm, spelau sm ga slisau,en je pa bil menjan ker sm obiskal en robnik tko bl močno.
vsekakor pa je vzdrzljivosst pogojena s ceno in tem kje oziroma kako se boč vozil..

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Pe apr 24, 2015 10:47 pm
Napisal/-a 2kwik4ya
Imam podoben problem pri svojem avtu in sumim, da gre za kolesni ležaj. Ko grem v dolg desni ovinek in je volan rahlo zasuknjen se sliši neko cviljenje. Pri večjih hitrostih tega zvoka ni slišat le pri cca 50-60km/h. Ko se vozim po ravni cesti pa imam občutek, kot da mi nekaj rahlo "tapka" po levem podplatu (ko leva noga počiva skrajno levo na tistem mestu za nogo). Ampak to "tapkanje" se opazi pravtako le pri cca 50km/h.

Še kratek posnetek tega zvoka:
https://www.dropbox.com/s/qcpagjldmna4mtg/File%2024-04-15%2023%2039%2021.mov?dl=0

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: So apr 25, 2015 7:03 am
Napisal/-a Nikola_Tesla
Mei je 2x v 1 letu skurilo ležaj ker je zavora blokirala.

Sedaj si vsako leto 1x prečistim (uredim) zavore in nimam več težav (stroškov) z ležaji.

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Po apr 27, 2015 7:53 pm
Napisal/-a zlica22
hmm.. Pa piskanje preneha, če se takrat zavira? Sicer slabo slišim, ampak zvok je (pre)čuden za ležaj...

Re: Kolesni ležaj

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 5:41 pm
Napisal/-a zzitop
Zasledil sem, da se da enostavno ugotoviti, kateri ležaj je, če se pri dvignjenem kolesu prime za vzmet amortizerja in kolo zavrti. Menda se okvarjen ležaj definitivno čuti preko tresljajev na vzmeti.
Je to res?