Stran 1 od 1
lučka pri vitari
Objavljeno: Ne feb 10, 2008 4:55 pm
Napisal/-a damjan kunc
Objavljeno: Ne feb 10, 2008 8:16 pm
Napisal/-a target_practice
Ali si opazil kakrsne koli spremembe na delovanju motorja, cuka, slabo vlece....?
Objavljeno: Ne feb 10, 2008 9:20 pm
Napisal/-a damjan kunc
Objavljeno: Po feb 11, 2008 1:31 pm
Napisal/-a zaljubljena23
Pri mojem subaruju ki sem ga imel se je lučka tud prižgala ko mi je števec mrknil tako da verjetno je to.
Objavljeno: Po feb 11, 2008 6:35 pm
Napisal/-a nebivedu
Lučka check engine je lahko posledica mnogih zadev. Pri nama se je prižigala, ko je crkovala lambda sonda. Ko sva jo zamenjala, se še vedno občasno prižge na dolgih vožnjah, ko s konstantno hitrostjo voziva več kot recimo uro.
Zraven akumulatorja imaš ene kontakte. Eden izmed njih 4 ali pa 6 polni (odvisno od verzije) je pokrit z gumijasto oblekco. V tistem kontaktu je potrebno 2 pola staknit skupaj in potem obrnit ključ v ključavnici(avto pa ne sme vžgat!!!) in ti chek engine lučka začne utripat v nekem zaporedju. Prešteješ kolikokrat utripne in dobiš kodo napake.
Lahko ti pa napišem, kaj pravijo avstralci o tej lučki check engine
My 94 YJ has 78000 miles and is in very good condition. When it idles for awhile, like when rock crawling or in a long line on a trail, the check engine light comes on. If I turn the engine off, then on again, it goes off. All guages indicate normal operating condition. Any Ideas why? What triggers this light?
Hi,
Just to letcha know, I think all 94's have this problem. At least it isn't a truly serious one! Mine does this as well since I first bought it off a friend of mine.
I talked to a few mechanics and here is the "all-purpose-answer"--- The lights start coming on after 50-60,000 miles no matter what the condition of the vehicle.
One guy I talked with actually refered to thie light as an "i**** Light."Hope this helps.
Objavljeno: To feb 12, 2008 8:09 am
Napisal/-a damjan kunc
Ha,ha,Nebivedu.Se pravi,da naj bi bila to le neka "idiotska luč" ,brez kakega pomena?!!
Prej sem z enako vitaro,katere lastnik sem bil 2 leti,naredil okoli 40000 km brez vseh problemov,razen pleh,pleh,pleh.Tudi lučka ni nikoli gorela.S sedanjo vitaro pa sem naredil cca 4000 km brez lučke,nato je občasno gorela lučka,sedaj pa gori skozi!!?!Kaj storiti??!!

ops:

Objavljeno: To feb 12, 2008 8:30 am
Napisal/-a nebivedu
Za pleh, dobiš v celovcu komplet zadnje blatnike in pragove za 148 evrov, pa ko enkrat poštimaš imaš spet za par let mir.
Glede lučke pa če si iz ljubljane se lahko oglasiš, pa bova mal skup pogledala, kaj bi bilo narobe.