Stran 1 od 1

TRAJET 2.0CRDi okvara menjalnika

Objavljeno: Po feb 11, 2008 11:44 am
Napisal/-a luka18
Imam Hyundai Tajet-a 2.0CRDi letnik 2004 s prevoženimi 75000 kilometri.
Lani v začetku leta so se začele težave s prestavljanjem iz druge prestave v tretjo in iz četrte v tretjo. Uradni servis mi je kljub poteku garancije priznal materialne stroške menjave sinhronov tretje in preventivno še druge prestave.Delo sem plačal sam.
Pred mesecem dni se je napaka ponovila, tokrat z drugo prestavo. Menjalnik je naenkrat ostal blokiran v drugi prestavi. Po krajšem počitku je bilo vožnjo mogoče nadaljevati tako, da sem se izogibal druge prestave. Pred tem se je občasno, v primeru, da je bil motor segret pojavljalo šrtanje zobnikov pri prestavljanju iz tretje v drugo prestavo. Pri hladnem motorju šktanja ni bilo.
Trenutno je avto ponovno na uradnem servisu, tokrat s poškodovanimi sinhroni druge in prve prestave.
Ima kdo kakšno idejo kaj je lahko vzrok, materiali v menjalniku, sklop pedalka/ menjalnik, olje ? Pri vseh dosedanjih vozilih težav z menjalnikom nisem imel, pri Trajetu pa ?!

Objavljeno: Po feb 11, 2008 1:18 pm
Napisal/-a target_practice
Vzrok okvare se lahko pricne ze pri vozniku tako da ja je kr zajebana zadeva tole. Sicer pa lahko da je napaka bila na sklopki katere niso zamenjali ze prvic, lahko da so dali nekvalitetno olje ali pa le tega celo pusca...tko da vzrokov je lahko kar precej. Da bi bila pa zadeva neprimerno skonstruirana bi pa po vsej vretnosti bil vpoklic.

Objavljeno: Po feb 11, 2008 9:14 pm
Napisal/-a luka18
Voznik je lahko prvi vzrok, vendar glede na 35 letne vozniške izkušnje in približno osemsto tisoč prevoženih kilometrov manj verjeten. So bile težave s sklopko vendar z menjalnikom še nikoli. Pomanjkanje vozniških izkušenj so lahko vzrok za okvaro prve v najslabšem primeru druge prestave, ne pa tretje kot je bilo to v prvem primeru. Sinhron tretje je enostavno razpadel, brez znakov obrabe na utorih.
Sedaj v ponovljenem primeru mi je bilo rečeno, da gre za obrabo sinhrona druge in prve prestave?
Podobnih težav na naših forumih nisem zaznal, so bili pa angleži kar aktivni. Vzroka za identične primere okvar niso našli. Nekateri so zamenjali sinhrone in zamenjali olje, drugim srečnejšim pa so zamenjali cel menjalnik, baje da je vzrok v ohišju?
Je možno, da je vzrok olje? Po prvi zamenjavi sem moral tiščati pri menjavi pedalko sklopke do dna, če ne je včasih škrtalo. Servis pravi, da je to tako in da se ne da regulirat hoda. Je to res?

Objavljeno: Po feb 11, 2008 9:17 pm
Napisal/-a primozek69
Ja target,to je pa mal več prevoženih,k jih maš pa ti, a ne?

Objavljeno: Po feb 11, 2008 9:27 pm
Napisal/-a RED_line
naj ti menjajo cel menjalnik za đabe! razpizdi se!

Objavljeno: Po feb 11, 2008 10:11 pm
Napisal/-a target_practice
primozek69 je napisal/-a:Ja target,to je pa mal več prevoženih,k jih maš pa ti, a ne?


In kva bi rd s tem povedu?!?! Si mogoce prevec pameten?!?!
Moj fotr ima kilometrov toliko da se sam neve, ker je bil zaposlen povsod in vecinoma je bil kot sofer, nakoncu je pristal na busu, in se vedno misli da zna vozit, ceprav trza po bremzi za brezveze in nima refleksov, ko pa so so pa grobi. Dejansko je zame bil car dokler nisem dobil vozniske v roko in sem dejansko opazil vse napake. Tako se lahko tudi komu drugemu zgodi.

Glede na to da so bile tezave z sklopko me cudi kako to da nisi sel nazaj jamrat, in nevem zakaj nasedate takoj na prvo, ki vam jo mehaniki prbijejo. Ce se le ta hitro znajde vam laze. In ja olja lahko vplivajo na to, vendar se le to pozna na obrabi, to da pa pokajo sami od sebe je lahko grobo prestavljanje ali pa slab material. Kar se brzin tice je vseeno, pozna se le ce so nosilci motorja uniceni in pri hitremu prestavljanju ko le ta skace hod rocice ni vedno isti, seveda so ta problem odpravili z uvedbo pletenic. KAr se pa tice nastavljanje hoda nevem za tocno ta model a vecinoma je tako da hod kot sam ni nastavljiv je samo dolzina hoda.