Stran 1 od 2
Tipo - cukanje
Objavljeno: Po feb 11, 2008 2:12 pm
Napisal/-a Bogo
Torej imam Tipo 1.4ie l. 94'
Ima kdo idejo oz. izkušnje s tem, ko se avto segreje na 90 začne pri nižjih obratih, ko pohodiš gas cukat - zelo moteče, ko pa dobi obrate ne cuka več. Dokler je hladen dela, ja loh rečem, da normalno.
Za odgovore hvala vnaprej!
LP
Objavljeno: Po feb 11, 2008 3:18 pm
Napisal/-a milanphilips
Probi bencinski filter zamenat,če bo kj bol.
Objavljeno: Po feb 11, 2008 3:26 pm
Napisal/-a f.taunus
Morda lambda sonda, če jo ima?
Objavljeno: Po feb 11, 2008 4:44 pm
Napisal/-a Bogo
aja... sm pozabu napisat.
bencinski filter bil menjan, labda sonda tut (je računalnik pokazov, da je zanič, pa še en tipal) - zdj ena univerzalna notr pa ni nč bolš, menjane so ble tut svečke...
včasih je tak čudn zvok, zj kok malga se spoznam, se sliš k da dela sam na tri cilindre, tapru nima moči pol pa sam zagrab... a je to kej s štromom?
ma še kdo kakšno idejo?

Objavljeno: Po feb 11, 2008 4:47 pm
Napisal/-a f.taunus
Ste odklopili napajanje po menjavi lambda sonde, da zbrišejo vrednosti v računalniku (ali kje že)?
Objavljeno: Po feb 11, 2008 5:11 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
kaj pa kabli in svečke?
Objavljeno: Po feb 11, 2008 5:20 pm
Napisal/-a im nobody
_YUGO-GVX_ je napisal/-a:kaj pa kabli in svečke?
tako je 100% kabli....minimaln strošek za tipota...to majo tipoti hibo...drugače pa si vabljen na
www.fiat-klub.si
pa še povej če ti kadi al ne?ker možno da je tud šla dihtunga na glavi sploh če ti kadi belo.pa kokr vem je tud bla hiba to da je na ventilih šla dihtunga...jz mam svojo menjano
Objavljeno: Po feb 11, 2008 5:49 pm
Napisal/-a Bogo
svečke so stare mogoče 2 mesca in so ble kupljene na fiat servisu... mislem, da so pol itak notr taprave, tam naj bi že vedl

ko smo dali nove notr je blo bolš, ker so ble stare očitno zanič
amm preden je bla lambda sonda menjana je tko dost kadiv zdj pa niti ne več, je bolš. jah glede dihtunge je tko... ni še sile, zj če ni ne vem kakšn strošk, sam to zna nanest mal več

do takrat pa...
@im nobody, če ni skrivnost, kok te je stala menjava?
@f.taunus ne bi vedu, ker to pa nismo menjal sami. sam zdi se mi, da zdj več pije :s a je to možno, se da kej štelat?
No to s kabli bomo še sprobal, ker res ni strošek
hvala za pomoč
Objavljeno: Po feb 11, 2008 6:43 pm
Napisal/-a im nobody
par dni predn sm kupu avto je bla menjana....mi je povedu prodajalec plus dokaz da se je še vse vidl kak je blo na "novo pošraufan"..za ceno pa nisem sprašval...ni to nevem kak velik strošek.si vsaj zihr glede tega

Objavljeno: Po feb 11, 2008 7:42 pm
Napisal/-a čare
Bogo nobody je menjal tesnilo na pokrovu ventilov!!Če tebi ne pije vode potem nimaš tesnila kaj menjat in kakor vem ima tipo 1.4 razdelilno kapo in rotor katere z kabli vred zamenjaj in sem 90% da boš imel mir.
Objavljeno: Po feb 11, 2008 9:26 pm
Napisal/-a Bogo
sm sam tko pač okvirno prašov... vode ne pije
tale rotor na razdelilni kapi je tut zamenjov

ja zgleda so res samo še kabli

Objavljeno: Po feb 11, 2008 10:18 pm
Napisal/-a čare
a samo rotor??Če je menjal samo rotor menjaj tudi kapo,ker lahko da ko se segreje začne prebijat,sicer pa se zapelji v en res temen prostor in pri zalavfanem avtu opazuj kable če kje prebija iskra in če ne boš nič videl vzem stelex in pošpricaj po kablih potem se bo pa najbrž kaj pokazalo.A motor je v fazi??
Objavljeno: To feb 12, 2008 6:23 pm
Napisal/-a Bogo
ja samo rotor je menjov.
jutr grem po kable, bomo sprobal to. pa pol še če prebija kapa, pa zamenjamo še to
emm.. kaj pa pomen to, da je motor v fazi?

ops:
Objavljeno: To feb 12, 2008 6:51 pm
Napisal/-a čare
da je odmična in glavna gred na oznakah oz. se ujemata kot se morata se pravi glavno gred gledaš na vztrajniku da je zareza na oznaki (0) na ohišju menjalnika,odmična gred mora bit oa oznaka pokrita z tisto oznako ki je na pokrovu zob. jermena in se jo potegne navzgor.
Če v prvem poskusu postavitve glavne gredi v (0) ne vidiš cahna na odmični potem glavno obrni še za 1 obrat (razmerje = 2:1).
Kaj bolj jasno?
Objavljeno: Sr feb 13, 2008 4:07 pm
Napisal/-a Bogo
aha... je jasno, bo treba pogledat to

tnx za obrazložitev
no kablov niso mel... treba čakat, da dobijo.
Objavljeno: Sr feb 13, 2008 6:51 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
pri kateremu peku si pa to bil da nima kablov za Fiata?

Objavljeno: Sr feb 13, 2008 7:56 pm
Napisal/-a Bogo
v sk.loki en, ma drgac kul robo

reklamo pa ne vem, ce loh nardim
ja je pa se hotu, da prpelem avto dol, ker so baje razlicni kabli in ne bo naroču prej... šetašmorn
Objavljeno: Sr feb 13, 2008 10:09 pm
Napisal/-a čare
Avto Markovič?? Poceni in vse kar hočeš,če ne danes pa jutri!Drugače pa sta 2 varjanti pri tipotu 1.4 razlika je pa odvisna od položaja razdelilca (na glavi ali pa na bloku kot Z101)samo če je 94 1.4 i.e. potem ma razdelilec itak na glavi
Objavljeno: Pe feb 15, 2008 11:16 am
Napisal/-a Bogo
čare, točn ta ja

)
jao zj se mu je pa čist utrgal... se hočm učer odpelat, normaln užge, pod štant gasom še nekak dela, pohodiš gas... nič

sploh se ne zavrti, sam zamori ga, če ne spustiš prov hitr crkne... ahh je že šov k mehaniku, k je pa reku, da je loh kej avspuh zamašen al kakrol... s kabli nj bi blo pa vse ok, da ne prebijajo
bomo vidl, kaj bo ugotovu
Objavljeno: So feb 16, 2008 1:35 am
Napisal/-a nenad.22.
Živjo Bogo.
Imel sem identičen problem z lancio y 97, cukal, pri večjih obratih nehal,
potem pa postopoma vse bolj, dokler ni na koncu zgledal kot da ne znam speljat
V glavnem peljal sm ga h lokalnemu mehaniku, zamenjal je neko stikalo in problem rešen.
Računa nism dobil, niti zahteval, tako da ne vem kakšno stikalo.
Je pa še pred mano pogledal svečke pol se mi ga pa ni več dal čakat

ops:
pa sem šel domov.
Če ga srečam ga vprašam, poz.