Stran 1 od 1

Megan 1.6 l.98, več težav z motorjem

Objavljeno: To feb 12, 2008 9:48 am
Napisal/-a Half-Saint
Zadnjič, ko sem bil pri mehaniku je ugotovil, da po malem pušča olje in je najverjetneje šlo tesnilo na glavi motorja. Ali je res pri menjavi tesnila in brušenju glave potrebno tudi menjati jermen in vodno pumpo? Jermen je sicer menjan pri 98.000km, avto pa ima zdaj okrog 141.000km. Poleg tega je počen tudi kolektor.

Glavni problem je cukanje med vožnjo, pri nizkih obratih (pri speljevanju) pa zna tudi crknit. Ima kdo kakšno idejo? Svečke niso bile menjane zadnjih 30.000km.

Glede na starost avta ne vem ali se splača vložit zdej 500-600 eur in ga zrihtat ali it v nakup novega. Bog si ga vedi kaj mi bo naslednje crknilo.

LP
SainT

Re: Megan 1.6 l.98, več težav z motorjem

Objavljeno: To feb 12, 2008 9:51 am
Napisal/-a s12345
Half-Saint je napisal/-a:Zadnjič, ko sem bil pri mehaniku je ugotovil, da po malem pušča olje in je najverjetneje šlo tesnilo na glavi motorja. Ali je res pri menjavi in brušenju glave potrebno tudi menjati jermen in vodno pumpo? Jermen je sicer menjan pri 98.000km, avto pa ima zdaj okrog 141.000km. Poleg tega je počen tudi kolektor.

Glavni problem je cukanje med vožnjo, pri nizkih obratih (pri speljevanju) pa zna tudi crknit. Ima kdo kakšno idejo? Svečke niso bile menjane zadnjih 30.000km.

Glede na starost avta ne vem ali se splača vložit zdej 500-600 eur in ga zrihtat ali it v nakup novega. Bog si ga vedi kaj mi bo naslednje crknilo.

LP
SainT


Na žalost nisem mehanik. Vendar se strinjam z to izjavo.

lp

Objavljeno: To feb 12, 2008 10:15 am
Napisal/-a Energetik81
Jest bi reku, da se ti sigurno splača menjati še jermen+pumpo, če je mašina že tolk razstavljena. Je pa vprašanje, če se ti splača sploh kaj delati in je boljš kupit kaj novejšega. No, če boš kupil kaj podobnega, boš moral verjetno spet kaj popravljati... :?

Objavljeno: To feb 12, 2008 10:50 am
Napisal/-a sonček
No naj ti tud sam povem, da nisem avtomehanik, ampak, če ti ne pije vode potem je tesnilo "ok". V kakšni količini pa to pušča ole, če mal kr pust pr mah. Glede kolektorja ga lahko daš nekam švasat. Ne vem zakaj bi delal še enkrat servis, če pa je že bil pred 40tkm narejen. Najbolje bo, da poiščeš enga popoldanca in, da ti to poprav. Glede cukanja je pa lahko več vzrokov (svečke, kabli, razdelilna, tuljava, filtr za bencin.....

p.s. Tole dlih ne paše sem samo k sem jaz hodu kupovat avte so mel skor vsi masten motor eni več ani manj eni pa suh motor. Tk da, če ti pije slučajno vodo potem je tesnilo, če pa ne pije vode pa najboljš, da pustiš pr mah.

lp

Objavljeno: To feb 12, 2008 12:33 pm
Napisal/-a joztom
Tvoj mehanik je bil pošten in ni prav da staro skupaj nazaj bašeš. Ko si kupil avto s toliko kilometri si vedel, da bo kaj za zamenjat, ne samo pri Renaultu. Opisana popravila so poceni, ne jamraj tjavdan ali pa si kupi AvtoLeta, kjer je samo kasko čez 1000€. Kolektor se ne švasa, ker ga še nobeden ni dobro zašvasal, da ne bi nazaj počil. Najdi kje celega, rabljenega.

Objavljeno: To feb 12, 2008 12:59 pm
Napisal/-a wiliamskis
Ja, malo kmalu ti je začel puščat olje- če še ni flekov po tleh, se ti ne splača glave odpirat, za cukanje pa sumim, da kakšno kablovje pri svečkah prebija iskra! Kolektor pa sigurno daj drugega ali novega, saj ni drag- varjenje pa kar lepo odpiši, ker ti bo držalo morda kakšen teden! Nabavi nove potrošne dele, ter zmenjaj, pa četudi boš dal 600€, prišparal boš le v primeru, da sam poservisiraš-jebiga

Objavljeno: To feb 12, 2008 1:03 pm
Napisal/-a Half-Saint
"Jamram", ker me bo to stalo praktično pol plače, če bom šel vse našteto rihtat, avto pa tudi ni več kaj dosti vreden. Sprašujem tu, če je kakšna druga varianta in če je res vse nujno. Če bi imel denarja na odmet, bi si morda pa res kupil AvtoLeta. In ja, vedel sem da bo kaj za popraviti ampak toliko?

LP
SainT

Objavljeno: To feb 12, 2008 2:07 pm
Napisal/-a target_practice
Odlocitev je tvoja. Sam nekako prakticeram menjavo jermena in vodne pumpe vedno ko delam na glavi kaj. To koliko ti spusca olje je tudi vprasanje. Ce sori raje pusti, ce pa tece je zadeva za popravit. KAr se kolektorja tice, je skoraj ceneje najti enega rabljenega, ker zavarit ti ga nemore vsak ker ga je potrebno pred tem segreti na 600+°c
Kar se cukanja tice bi bilo pametno pregledati kable in svecke. LAhko da problem tici kje drugje a je to dvoje najlazje za preverit.

Objavljeno: To feb 12, 2008 2:17 pm
Napisal/-a mloncar
rabljen kolektor od 1.6 motorja boš težko dobil, sem pa skor siguren, da j kolektor od 1.4 motorja (iz cliota ali megana) identičen. lahko pa čez vikend preverim, kajti imam doma tako 1.6 kot tudi 1.4 motor.

Objavljeno: To feb 12, 2008 3:00 pm
Napisal/-a joztom
Zelo pogosta napaka cukanja je na cevki na MAP senzor. Preveri tesnost. Sam MAP vedno poskušaš rahlo z usti, nikoli in nikdar ne s kompresorjem!!
Kolektor poči zaradi notranjih napetosti, torej zavarjenega enako naprej špona. Če je počeni kolektor posledica polivanja z vodo, potem se splača varjenje. Ni problem segrevanja, težava je v počasnem hlajenju, običajno to delajo, da ga zakopljejo v mivko. Pojdi v Italijo na odpad po drugega. Pri Renaultu pogosto pušča olje zadaj na glavi proti zvoncu sklopke. Res pomaga menjava tesnila na glavi in ob tem seveda poravnajo glavo.

Objavljeno: To feb 12, 2008 4:45 pm
Napisal/-a Half-Saint
mloncar:
zelo bom vesel, če lahko to s kolektorjem preveriš. Na bolhi je kar nekaj folka, ki prodajajo avto dele za megane. Če sta kolektorja za 1.4 in 1.6 identična, bo toliko lažje.

Ostalim hvala za nasvete! Mogoče pa le ne bo tako grozno in bo avto še zdržal. Drugače za vozit je prav prijeten :) Jutri se slišiva z mehanikom in bom videl kako in kaj.

LP
SainT

Objavljeno: So feb 16, 2008 11:28 pm
Napisal/-a mloncar
kolektor od 1.4 paše na 1.6 motor. zanimivo je to, da je kolektor od 1.6 motorja bolj masiven, ampak kljub temu poka (medtem ko pri 1.4 motorjih to ni problem).. ..so pa razmaki me dvijaki, kanali itd identični pri obeh.

Manjša razlika je le v prirobnici na "koncu" kolektorja (tam kjer pride prišraufan cev izpuha, ki gre do konca avta).

re

Objavljeno: Ne feb 17, 2008 1:40 am
Napisal/-a halo007
Res je strošek, glede na vrednost avtomobila, velik. Vendar je težko najti avto za nekaj 1000 eur, ki ni potreben večjih posegov. Vem iz prve roke, ker ga kolega išče že nekaj časa pa tudi sam sem ga nekaj let nazaj, na koncu pa sem kar kupil novega :)

Če je avto kolikor toliko v redu (kilometrov nima veliko) zamenjaj tesnilo na glavi (pa še vse kar se menja ob glavnem servisu) in boš mel mir za nadaljnjih 100k km.
Vsaj jaz bi tako naredil. Ker glej. če boš kupil avto z okoli 150 k tisoč km (to je v rangu nekaj tisoč eur) potem je velika možnost, da bo tudi ta brez glavnega servisa, potrebna pa bo še zamenjava kakega drugega dela.

Objavljeno: Ne feb 17, 2008 6:09 am
Napisal/-a joztom
Svečke se menja na 20k km. Renault ima najboljše motorje, izjema je nekaj nažvižganih prešvoh motorjev Lagun, kjer rado Garetta odbije. Ostali modeli imajo najzdržljivejše motorje in ni problem par evrov v takle poseg. Vsaka poštena katrca je šla do 250k km, ko so sloviti hrošči pri 140k popravljali glave.

Objavljeno: To feb 19, 2008 12:43 pm
Napisal/-a Half-Saint
Kar se šraufanja in avtodelov tiče sem precej neveden in bi prosil, če lahko kdo najde in prilepi fotko kolektorja za mojo mašino tj. motor K7M. Danes grem namreč iskat en rabljen kolektor in bi bil rad ziher, da je pravi.

LP

Objavljeno: To feb 19, 2008 12:48 pm
Napisal/-a Half-Saint
Hm, to je verjetno to?
http://www.bolha.com/oglas2247222

LP