Stran 1 od 1

Vžigalni kabli nissan prairie?

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 10:18 am
Napisal/-a Hanzi
Na moji krači je crknil en kabel za svečke (od osmih, twin spark). Sedaj pa rabim nove. Moram kupiti kable ki so namenjeni točno za ta model (original pri pooblaščenem) ali se lahko obrnem na prodajalce v LJ ki bi to imeli. Kdo ima največ izbire?
Kogovšek mi je rekel da naj pazim pri nakupu kablov samo na dolžino in na nastavke na obeh koncih Je to res, ali.... za začetek bom probal dobiti rabljenega od kake primere,sunya pa da vidim, če paše...(debelina je baje po katologu 7mm-podatek gama center). Novi znajo biti svinjsko dragi, najbrž tja proti 100 evrom pa še samo original bom najbrž dobil(potakar, olef, hercules,gama center jih nimajo)
Imate kako idejo kje imajo največ delov za mojo staro kračo(svečke BCPR6ES, tesnilo pokrova ventilov, kable, zračni filter...)

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 3:28 pm
Napisal/-a joztom
Težko je uganiti o katerem avtu govoriš. Nekaj kablov od Champion sem videl v Sammingu v hali A. Veliko tega je imel AC-Mobil na Dunajski pri AMZS, kjer so imeli komplete ali univerzalce od Beru. Za avtoelektriko je Copex (Jožeta Jame, Ižanka, Škofljica) bolj glavni.

Objavljeno: So feb 16, 2008 12:38 am
Napisal/-a čare
če je vseh 8 okol 100€ na servisu nimaš kaj mislit in vzami,drugače pa ja dolžina in priključki pa bo delalo kot mora sigurno edino moraš pa vedt tudi če so kabli navadni ali so z upori

Objavljeno: Ne feb 17, 2008 9:10 am
Napisal/-a Hanzi
Uf se opravičujem
Nissan prairie, oznaka motorja CA20E (?, v prometni je napisana neobstoječa, po katalogu svečk pa mislim da je zgoraj napisana). Cena originalov kablov je cca 130 evrov. Zaenkrat sem rešil z rabljenim od primere.
Je pa po menjavi svečk in kabla težava v tem, da gasa enostavno ne smem pohodit do podna. Tudi nad 3krpm zgublja moč (močno cuka) kot bi mu zmanjkalo bencina, ali pa da bi nekdo odklopil vso elektriko za motor.
Kdo v okolici LJ bo najbolj zagotovo odkril napako? Je možno da se je ta napaka pojavlja zaradi delovanja po 3 cilindrih in vožnje nekaj 10 km bolj ali manj po treh cilindrih.

Objavljeno: Ne feb 17, 2008 11:22 am
Napisal/-a joztom
Resetiraj računalnik. Mogoče je šel modul cinšpule, pelji na diagnostiko. Ob slabi eni cinšpuli kasira lambda sonda, ki ne obvlada slabega izgorevanja in vztrajno zapira bencin. Vse to se manifestira v lučki, ki kaže napako na elektroniki. Po mojih izkušnjah se splača na Bosch servis, jaz sem šel v Količevo, kjer je en zaprisežen servis.

Objavljeno: Ne feb 17, 2008 3:29 pm
Napisal/-a Hanzi
Je 16 let star avto in še ne pozna lučke za elektroniko.
Očitno bo treba res nekam peljat, da bodo kaj pogruntali.
Sumim, da bo res lambda imela kaj prste zraven. Najbrž sem jo zalil z bencinom,ki ni zgoreval v tretjem cilindru, povrh vsega pa mi je včeraj kolega ugotovil, da mi najbrž spušča izpušni kolektor nekje. Katalizatorja ni več v avtu :roll:
Mi lahko posreduješ opis poti ali kontakt do boscha na količevem? Vsaj približno saj nekaj količevega poznam, pa tudi table se spomnim, samo na pamet pa ne znam tja pridet zdele.

Objavljeno: Po feb 18, 2008 8:58 am
Napisal/-a joztom
BOSCH pooblaščeni servis avtoelektronike:

Avtomehanika Kveder, Marjan Kveder s.p.
Papirniška c.1
1230, Domžale
Tel: 01/721 65 06
Fax: 01/722 69 97
Avtokveder@volja.net

Objavljeno: Po feb 18, 2008 11:39 am
Napisal/-a Hanzi
tnx, nasproti kovača ;)

edit: sem se oglasil, pa se niso vedeli kje bi začeli reševati težavo. Zato iščem drugega serviserja.
Sicer pa je še en štos: Mrzlega spravim do rdečega polja (saj vem da ni pametno samo :roll: ) ko pa prevozim nekaj km se pa nekaj nad 3krpm obnaša podobno kot bi imel blokado na tem območju. Sem probal na AC: pri 140 kmh in cca 3200 obratih je bilo vsega konec. Nikakor ga nisem mogel spravit na 150. Če bi imel prestavo nižje (avtomatik) bi se vse skupaj nehalo že pri 100kmh