Stran 1 od 1

Toledo 1.9tdi motor mori

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 2:21 pm
Napisal/-a Templar
avto 99 letnik 66KW(tisti še pred menjavo modela) na trenutke sploh na avtocesti je to opazno, zelo pade moč motorja kot bi ga nekaj zadušilo ne glede na to kaj narediš ostane lep čas tako potem ko naslednjič štartaš in je hladen motor je spet OK se pa zgodi tudi da že štarta v takem stanju.
Vodi za zrak izgledajo ok, menjava olja je bila pred 7tkm na servisu pa "ne vejo kaj bi bilo narobe" oz. pravijo da naj se pripelje avto ko bo okvara, kar pa po murphyu vedno ko je najdlje od servisa.

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 2:59 pm
Napisal/-a HOLLAND
Verjetno merilec pretoka zraka!

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 3:59 pm
Napisal/-a BLACK1
Povej kolk km ima avto. Ali je bil menjana turbina ali pa el. magnetni ventil?

Poglej še na drugih postih kjer je omenjen ta isti problem. Motor preide na zasilno delovanje (turbina se izklopi) ker pride do nepravilnega delvanja. Motor izgubi moč ko avto ugasneš in zopet vžgeš se računalnik resetir in gre zadeva zopet bp nekaj časa ko se zopet ne pojavi neka nepravilnost( pritisk, pregretje dela turbine).

Potrebno je zamenjati ali ventil ali pa celo turbino. To je pač normalno po določenem št. kilometrov.

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 4:27 pm
Napisal/-a Templar
Avto ima 117000km
el. magnetni ventil je to isto kot EGR?

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 5:03 pm
Napisal/-a BLACK1
Ja verjetno je kaj okol turbine odvisno od načina vožnje lahko je samo zapacana turbina. Če se avto vozi samo na kratke relacija in se redkokdaj vrti v višje obrate turbina ne doseže optimalnega pritiska in se v njej nabere svinjarija od izpušnega sistema. Mogoče je avto samo potrebno nekaj časa prtisnt po ac da dobi visoke obrate al pa bo treba pogledat turbino in jo spucat.

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 5:08 pm
Napisal/-a Templar
BLACK1 je napisal/-a:Ja verjetno je kaj okol turbine odvisno od načina vožnje lahko je samo zapacana turbina. Če se avto vozi samo na kratke relacija in se redkokdaj vrti v višje obrate turbina ne doseže optimalnega pritiska in se v njej nabere svinjarija od izpušnega sistema. Mogoče je avto samo potrebno nekaj časa prtisnt po ac da dobi visoke obrate al pa bo treba pogledat turbino in jo spucat.


Ja avto je samo na kratke relacije se ga tudi tera redno okoli 3t obratih(dosti speljevanja) samo največji hec je da avto dela na AC recimo od CE do Konjic cca 8km pri hitrostih tudi okol 150km/h pol pa ga zmanjka.

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 8:38 pm
Napisal/-a dr.otkar
velika verjetnost je v napaki elektromagnetnega ventila, ki ga je že nekdo pred mano omenil, mislim da se nahaja na požarni steni, nanj so priklopljene tri cevke različnih barv in konektor na dve žici

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 9:34 pm
Napisal/-a SIMY001
Treba je spomniti,da 90 konjski TDi-ji nimajo variabilne turbine.

Objavljeno: Pe feb 15, 2008 10:08 pm
Napisal/-a m6agent
Tudi sam sem lastnik identičnega avta(oz. ga vozi predvsem moja boljša polovica :D ). V glavnem, ni panike za skrb! Imel sva povsem enak problem kot ga ti opisuješ,vzrok pa je bil v umazaniji, tako kot ti je že nekdo v prejšnjem postu odgovoril! Jst sm peljal vozilo na servis pa je sam prepihal zadevo in od takrat že cca.70000 km deluje vse b.p.!!

Objavljeno: So feb 16, 2008 9:32 am
Napisal/-a dr.otkar
Simmy vem da je 90 konjski, sam sem bil lastnik, popravil pa sem jih tudi že nekaj..

Variabilna turbina ima probleme z sajami, ker lopatice štekajo, tu pa je problem ker ventil ne odpre dovolj hitro lopute za izpust plinov kar povzroči prevelik tlak v sesalni cevi in s tem pade motor v zasilni program kjer rač. izklopi turbino.