Stran 1 od 2
Nova sklopka mi trese
Objavljeno: So feb 16, 2008 4:02 pm
Napisal/-a Jeryslo
Hi
Mehanik mi je vgradil novo sklopko, ker se je stara razletela (lezaj). Mehanik mi je takoj rekel, da se mora sklopla vležit. Ampak po cca 3000 km, mi sklopka pri počasnem speljevanju z mesta trese celoten avto. Ko menjam v drugih prestavah je OK, ampak z mesta pa je to čudno. Moja boljša polovica tudi pravi, da to ni vzdržno.
Malo sem gledal po netu in sem videl, da nisem edini takšen primer. Mi lahko kdo svetuje kaj je težave pri tej sklopki? Je mogoče narobe montirana? Lahko kaj sam naredim?
Ali naj to reklamiram pri LUKu? Mi bodo krili stroške še enkrat menjave sklopke, kar je skoraj 200€?
Prosim za pomoč
Objavljeno: So feb 16, 2008 4:41 pm
Napisal/-a dejcx
jaz bi najprej pregledal, če je nosilec na menjalniku dovolj zategnjen ali če niso gumice na njem obrabljene. podoben problem je imela mama na sceniku ko je bil nosilec na menjalniku obrabljen. avto je pri speljevanju treslo ko traktor in ko si ugasnil avto je streslo pol avta,pa tudi prestavno ročico zraven.Sedaj ko sem ga dal obnovit je vse OK
Objavljeno: So feb 16, 2008 4:49 pm
Napisal/-a abbe
lahko bi povedu za ker avto se gre mogoce bi kdo lazje pomagau.
drgac pa tezko vrjamem da ti bojo povrnli stroske montaze.ce bi na uradnmu servisu to delau(lahko da si) se bi tm z njimi lah kj zmenu.
Objavljeno: So feb 16, 2008 5:28 pm
Napisal/-a Jeryslo
Ni kriv nosilec, ker je pred tem bilo vse OK. Gre pa za Xantijo, ki ima natezno sklopko.
Kolikor gledam okrog je napaka v sklopki od LUKa, baje se to kar pogosto dogaja.
Bolj kot to me razpizdi to, da bom spet moral plačati serviserja za delo, zaradi slabega materiala sklopke ... ampak se ne bom pustil, ker nisem jaz kriv za slabo kvaliteto oziroma mehanik. Če ne drugače grem do inšpektorata in prijavim zadevo.
Objavljeno: So feb 16, 2008 5:58 pm
Napisal/-a target_practice
Ponavadi je tako da trgovoina v kateri si kupil posljejo nekoga ki preverijo delovanje in pravlinost montaze. V kolikor se res izkaze da je napaka na prodanem materialu oni krijejo stroske. Ce si to menjal pri kakemu lokalcu/popoldancu bos tezko dokazal karkoli, ker nimas racuna.
Objavljeno: So feb 16, 2008 6:33 pm
Napisal/-a zcmr
sanse da kaj dobis nazaj nimas nobene razen ce ti placa mehanik!
Mehanik naj spet podre in da novo lamelo in tokrat naj bo bolj previden (nezen) ko bo montiral menjalnik ,da lamele ne bo spet zvil !
Objavljeno: So feb 16, 2008 6:44 pm
Napisal/-a Jeryslo
zcmr je napisal/-a:sanse da kaj dobis nazaj nimas nobene razen ce ti placa mehanik!
Mehanik naj spet podre in da novo lamelo in tokrat naj bo bolj previden (nezen) ko bo montiral menjalnik ,da lamele ne bo spet zvil !
Menjana je bila pri priznanem mehaniku, ki ga vse trgovine poznajo in račun sploh ni problem.
Se pravi, da je kriv mehanik,ker je napaka pri montaži?
Tako sem jezen, da ne znam povedati ... takšne stvari me tako ujezijo, ker pošteno delaš in služiš denar, daš kar nekaj denarja za rezervni del, potem pa takole.
Objavljeno: So feb 16, 2008 6:58 pm
Napisal/-a zcmr
Ne se jeziti ker ti ne bo nic pomagalo,to se rado zgodi,vcasih osovina menjalnika noce zdrsniti v lamelo in takrat postopoma zvisujes silo s katero menjalnik pritiskas proti motorju....in ce stvar zajebava predolgo se lahko lamela rahlo deformira in posledicno sklopka vibrira,da se bo to "udelalo" ne verjemem,pojdi do mozakarja in se bosta ze dogovorila....Lepa beseda lepo mesto najde !
Objavljeno: So feb 16, 2008 7:04 pm
Napisal/-a Jeryslo
zcmr je napisal/-a:Ne se jeziti ker ti ne bo nic pomagalo,to se rado zgodi,vcasih osovina menjalnika noce zdrsniti v lamelo in takrat postopoma zvisujes silo s katero menjalnik pritiskas proti motorju....in ce stvar zajebava predolgo se lahko lamela rahlo deformira in posledicno sklopka vibrira,da se bo to "udelalo" ne verjemem,pojdi do mozakarja in se bosta ze dogovorila....Lepa beseda lepo mesto najde !
Nisva se razumela. Nisem jezen na mehanika, pač pa na cel postopek. Ko sem vprašal njega je rekel, da je zato kriva sklopka (slab matarial). Je pa zanimivo to, kar si omenil ti, ker mi je rekel, da se je manjalnik dajal gor ene 15krat, ker se nekaj ni hotelo "vležti".
Mi lahko samo poveš ali moram kupiti sedaj komplet vse skupaj novo ali je dovolj, da kupim pač samo lamelo in se zamenja samo ta?
Hvala za pomoč.
Objavljeno: So feb 16, 2008 7:09 pm
Napisal/-a Jeryslo
zcmr je napisal/-a:Ne se jeziti ker ti ne bo nic pomagalo,to se rado zgodi,vcasih osovina menjalnika noce zdrsniti v lamelo in takrat postopoma zvisujes silo s katero menjalnik pritiskas proti motorju....in ce stvar zajebava predolgo se lahko lamela rahlo deformira in posledicno sklopka vibrira,da se bo to "udelalo" ne verjemem,pojdi do mozakarja in se bosta ze dogovorila....Lepa beseda lepo mesto najde !
Samo še nekaj dopolnim, bo mogoče imel kdo še kakšno idejo.
To tresenje pri speljevanju pa se ne čuti, če recimo speljem z malo večjim gasom. Takrat se mi zdi, da teh tresljajev (vibracij) sploh ni. Dogaja pa se to recimo pri speljevanju v prvi in vzvratni prestavi.
Objavljeno: So feb 16, 2008 7:14 pm
Napisal/-a target_practice
Ce je avto z zadnjim pogonom bi se hitro naslo se kaj.
Objavljeno: So feb 16, 2008 7:17 pm
Napisal/-a Jeryslo
target_practice je napisal/-a:Ce je avto z zadnjim pogonom bi se hitro naslo se kaj.
??? Ne, avto ima spredaj pogon ... Xantia
Objavljeno: So feb 16, 2008 9:29 pm
Napisal/-a tristan01
Pred leti se mi je nekaj podobnega zgodilo na kombiju (Turbo Daily), pa zadeva sploh ni bila tako kritična. Motor in menjalnik sta namreč privita skupaj s celo serijo vijakov. Morda niso zategnjeni kot bi morali biti, zato motor in menjalnik nista poravnana in prihaja do teh težav. Simptomi pa so bili popolnoma enaki. Pri speljevanju s prvo (prazen je speljeval z 2.) in pri vzvratni vožnji, je iz prostega teka močno streslo, vzvratno pa se skoraj ni dalo voziti. Zadeva se je rešila na servisu v 5 min, saj je bilo potrebno ponovno zategniti vse vijake med menjalnikom in motorjem. Napaka se potem ni nikdar več ponovila.
LP Tristan01
Objavljeno: So feb 16, 2008 9:35 pm
Napisal/-a primozek69
Trese tudi,če je z mastnimi prsti šaril po lameli,ali pa če pušča semering med menjalnikom in motorjem,da ti olje gor pride.
Objavljeno: So feb 16, 2008 10:01 pm
Napisal/-a Jeryslo
Pri meni ne trese tako, da se nebi dalo voziti, daleč od tega, ampak je moteče. Trese takrat ko spuščam sklopko pri malem (ali pa nič) plinu.
Tudi glede tega, da je malo mastna sklopka ali pa da pušča na semeringu olje sem študiral. Mehanik pravi,da je sigurno kriva sklopka (material), zdaj pa ne vem ali bi mu rekel,da naj še enkrat preveri in razdre sklopko in pogleda če je kje mastna ali pa zvita.
Mogoče celo bolj sumim, da je res zvita lamela glede na to, da je rekel, da se je fejst zajebaval natikati menjalnik in jo je mogoče nenamerno zvil.
Če recimo pustim stanje kot je sedaj ali to pomeni, da bo iz časom postalo to tresenje večje in v primeru da je res zvita lamela, da bo le ta hitro crknila?
Objavljeno: So feb 16, 2008 10:37 pm
Napisal/-a joztom
Natezna sklopka, ne razumem dobro? Xantia ima ali potisno ali vlečno sklopko. Vlečna se pojavlja na menjalniku MTL5 in je hidravlična (HDI, Turbo CT ali V6). Pri tej sklopki včasih malo pobere bronaste vilice, ki se jih menja ali navari pri mojstru za feltne v Duplici. Potem jih je treba še upasati. Obenem se menjajo teflonski ležaji teh vilic. Nekaj časa malo bolj trese, pa se po 20k km umiri tudi če nimaš novih vilic. Verjetno je feder ležaja sedel v košaro, zatakne se sposebnim orodjem za vleko in zaskoči z jasnim zvokom. Praviš, da ti je priznani serviser montiral, to pomeni samo Toni, Novak ali Merlak?
Objavljeno: So feb 16, 2008 11:11 pm
Napisal/-a Scorp84
Nam je avto tresel zaradi vztrajnika in to kr fejst. In to sam v štartu, pol kasneje je tekoče šel.
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 12:57 am
Napisal/-a monster_d
Se ti to pojavlja samo ko je motor hladen?
Usaj meni se tole dokaj isto dogaja. Pri speljevanju z nizkimi obrati pri hladnem motorju samo v prvi oz vzratni prestavi. Sklopka pa nic ne drsi, tudi potisni lezaj ne ruzi.
lp
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 9:37 am
Napisal/-a Jeryslo
monster_d je napisal/-a:Se ti to pojavlja samo ko je motor hladen?
Usaj meni se tole dokaj isto dogaja. Pri speljevanju z nizkimi obrati pri hladnem motorju samo v prvi oz vzratni prestavi. Sklopka pa nic ne drsi, tudi potisni lezaj ne ruzi.
lp
Ne, tudi drugače.
Objavljeno: Če mar 13, 2008 8:30 pm
Napisal/-a Moti
Scorp84 je napisal/-a:Nam je avto tresel zaradi vztrajnika in to kr fejst. In to sam v štartu, pol kasneje je tekoče šel.
Meni dela isto na Passatu. Menda je problem v vztrajniku. Je pa res da mi ne trese vedno, včasih malo včasih pa prav skače. Če bi bila sklopka, bi treslo vedno enako. Manda