Stran 1 od 1
Problem termostat
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 12:36 pm
Napisal/-a Nikson
Namreč imam sledeč problem,pred pol leta mi je skakala temperatura na mašini,zato sem ga peljal priznanem mehaniku,da mi zadevo pogleda,in mi je zamenjal termostat,ter še velik servis,ker je že mel 115.000 km,zaradi jermena.Po dveh dneh mi je temperatura,šla tudi čez polovico skor bi reko 100 stopinj ali pa mal več,toda lučka se ni prižigala,ker me je bilo strah sem ga peljal nazaj mehaniku ,in mi je zamenjal z drugim termostatom,in je rekel da je že motor star zato je dal termostat njemu primeren,se pravi,da prakticiram ko avto zalaufam,že čez par minut malo kroži voda se pravi termostat je odprt,in tudi cajger ne pride na 90 lep čas in če pride pol tud malo pade na 80 in tudi 70,normalno da sem ga klical in mu to povedal,in mi rekel da je termostat malo odprt ali nekaj podobno zaradi tega da se ne zagreje hitro mašina,men to ni jasno,olja mi nič ne pije avto normalno dela,zakaj mi je dal tak termostat oziroma zakaj mora biti tak,ni mi jasno,ali mi lahko kdo pomaga.
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 12:38 pm
Napisal/-a Nikson
Sem pozabil omenit avto je Audi A4 97 letnik,1.6 benz...
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 12:43 pm
Napisal/-a Scorp84
Zakaj ne daš original termostat, sej niso tolk dragi? Tko kot si opisal, je mehanik iz svoje zaloge kr enga vzel za drug motor itd...
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 1:05 pm
Napisal/-a Nikson
On mi je zatrdil da je dal orginal,zdaj edino če meje nasral,pol morem it drugem mehaniku,sej sem že prej omenil je zelo znan mehanik,zakaj bi mi to naredil,pa sem skoz servisiral avto pri njem,ne vem.
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 2:51 pm
Napisal/-a target_practice
Za ta avto je predpisan termostat ki odpira na 87°c. To da se ti pa temperatura vozi po tvoje med 70 in 80 je normalno saj je zunaj hladno, in hladilnik je precej hladnejsi od motorja, in ko termostat odpre tista mrzla voda zadane tipalo ki je na vhodu v glavo se pravi zato ti kazalec pokaze manj. Glede na to da se odpira na 87, se zapira ziher na 82 ali kaj podobnega, in zato te mede. To da ti je pa su parkat cez 100 je pa lahko bila posledica slabo prezracenega sistema.
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 3:02 pm
Napisal/-a Scorp84
Koker je men znano, termostat sam po svoji sestavi se ne more zapirat pri 82 stopinjah, odpirati pri 87. Edino če je pokvarjen. Sam sem imel tudi take, težave pa sem termostat zamenjal in zdej tudi če je -10 stopinj ali več avto ne gre pod 90 stopinj.
Ne glede na zunanjo ko avto enkrat pride na del. temperaturo jo termostat more uzdrževat. To pomeni da se ne sme odpirat kadar se mu zahoče in zapreti ko motorju pade del. temperatura.
Tko da tole nihanje ni normalno pa še večjo porabo imaš zaradi tega.
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 3:09 pm
Napisal/-a Scorp84
Pa še to da ti povem, men so tudi mehaniki bili preveč pametni da je zdej k je mrzlo, da je pač tko. Js se nisem hotu sprijazniti, že zaradi tega k mi avto ne ogreje kabino in prevelika poraba. Zato sem sam kupil termostat in peljal mehaniku da je zamenjal. Od takrat se mi avto hitro ogreje in dosti manjša poraba.
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 3:14 pm
Napisal/-a Nikson
Ja točno tako,imam večjo porabo goriva,se pravi,da mehanikove trditve niso prav,ali pa se motim,ker pred enim leto mi to ni delalo ampak je blo skoz na 90,20 km imam do šihta,pa ne pride na delovno temperaturo,sam če je kaj škodlo to mašini oziroma mojemu avtu,bo imel ta gospod resne probleme z mano.
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 4:24 pm
Napisal/-a target_practice
Kaksne resne probleme s tabo. Nedeli se budale. To da neznas izbirat prave mehanike je tvoj problem, pa mi mehaniki sploh nismo slabi. Slabi ste vi lastniki, ki hocete sparat. Mi se pa temu prilagajamo.
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 5:26 pm
Napisal/-a Nikson
Prvič,ne govorit da sem budala,ker me ne poznate, jaz vam nisem osebno nič povedal,če imate kakšen nasvet povejte,ne pa govorit da sem budala,lepo se brigajte za sebe,če nimate kaj za povedat,in nisem šel poceni majstoru ampak sem kr lepo plačal,jaz tudi v svojem poslu delam po najboljši zmožnostih,če pa kaj zafrknem pač morem popravit,ne pada me flanca, in jaz mu nisem povedal da mi naredi poceni,ampak sem mu rekel,da mi to zadevo uredi,saj to bo dobil plačano pošteno.Če se pa prilagajate,lepo od vas,to delajte ko vam nekdo reče,da mu naredite poceni,ne pa nekdo ko rabi odpravo okvare ne glede na ceno,se pravi v tem primeru,bi mi moral mehanik dati orginal in ne kopijo,ker nisem zahteval da mi da kopijo ampak sem rekel,kot sem že prej omenil,se pravi drugemu mehaniku treba iti in sabo prinest original termostat,da vidimo kaj bo potem.
Objavljeno: Ne feb 17, 2008 6:26 pm
Napisal/-a GoGo
Možnost je tudi, da se je kak delček (smeti,plastike), zataknil v termostatu, pa je ostal delno odprt. Meni je tudi pri galaxyju pred novim letom začek zajebavat, zato
sem ga dal zamenjat (na pooblaščen servis

). Dva dni po menjavi je blo OK, nato se pa avto sploh ni več ogrel... Ko sem zadevo reklamiral sem bil zraven, ko so
razstavljali in sem dejansko videl, da je bil v termostatu košček plastike, ki mu je
onemogočal da se zapre...
Ne izključujem možnosti da so to naredili zanalašč...